Gå til innhold

Et anonymt rykte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit å prøve seg, men vi overdriver vel ikke gjør vi vel.....??

Og du, vedr Anna Phil, hun surret seg også inn i sitt eget nett i dag......hmmmm, tenke tenke...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke teaterrotta Emma vekke deg da...? Eller blir tv for platt for henne ;-)

Skrevet

Tror den rotta der har tatt seg en tur ut for å bite seg selv i halen jeg;-)))

Skrevet

Ja dette er jo rene mobbingen... både av trollet og av klattens gode venn rotta!

Skrevet

Ha ha ha, måtte bare la sambo lese hele regla her!!! Hysterisk morsomt!

og dere som ennå ikke har fått med dere hvem den skyldige er - LES ALLE INNLEGGENE HER PÅ NYTT!!!!

Gummelillan, du har ihvertfall skjønt hvem det er;-)

Skrevet

Jeg leste det høyt for eldstedattera... Hun syntes ikke det var noe morsomt! Syntes bare vi var barnslige!!!

Skrevet

Det er fordi hun er så gammel det;-) Og vi er såååååå uuuuuuuuuunge.....tralalalalallaaaaa....

Skrevet

Gå og rydd på kjøkkenet, klatten. Og så legger du deg. Husk du har en anstrengende dag foran deg i morgen!

Skrevet

En skal ikke kimse av Gulltopp skjønner du ;-) De feite bollekinnene kan gi inntrykk av at et slikt mysterium er i sterkeste laget for henne, men bakenfor ligger et par hjerneceller som av og til kan legge sammen 2+2!

Eller var det bare presset som hovemistenkte i starten som gjorde at jeg måtte søke hjelp hos Tore Strømberg og som satte meg på rett spor?... Eh, men ikke den Tore da...

Skrevet

Men du som har peiling... Hva skjer egentlig dersom en har en opplagt skyldig (Attpåklatten) og en som har sagt noe som enkelte oppfatter som en innrømmelse/tilståelse (Tonetroll2)... Bare sånn helt generelt altså...

Skrevet

Jeg er så glad for at det nå ihvertfall er 2 andre som vet at jeg ikke er den anonyme.....tror de andre her inne har ammetåke jeg, for hadde de fulgt med på alle innleggene, så kommer det jo helt tydelig frem!

Skrevet

Jeg kjener att jæj blir sikkelig sur ass.....jæj ær ik not værken hun tonetrolla eller hun atteklattenoah ass!!!

Skrevet

Nesten dumt at jeg ikke kan sette kursen til dere i morgen for her kan det jo synes som om det er behov for å tørke støv av de gamle jussbøkene mine igjen ;-)

Skrevet

Dette er ikke den anonyme jeg kjenner assa. Pass deg ellers biter jeg deg i leggen!!!!!

Skrevet

Rotta du må slokke branner ien annen tråd!!!

Skrevet

Synes du bare skal si til han sjefen din at det passer skikkelig dårlig, fordi du skal på hurpetreff imorgen og prioriterer det fremfor lønnsforhandlinger! Han kommer til å gi deg mye i tillegg fordi du faktisk klarer å ta en god avgjørelse!

Jadda.....;-)

Skrevet

Ler så tårer triller og jeg får vondt i maven. Og jeg som skulle innom bare for en rask sjekk før jeg hoppet i dusjen... ;-)))))

Skrevet

Hææææ! Er du det trollet som min gode venn Klatten snakker om? Jeg kjenner jo ikke deg. Bare Klatten. Gidder ikkeslokke branner andre steder heller. Det er hett nok her!

Skrevet

Ja, jeg er det trollet. Men fort deg av gårde! Vi kan bli kjent en annen gang!!! Det brenner i både bevernylondresser og pysjbukser!!!

Skrevet

He he he......jeg håper både rotta Emma og toneteatertrollet tar med seg den anonyme vennen og kommer imorgen!

Skrevet

Treff!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har ikke sagt noe om noe treff til meg! Er duikke bestevennen min mer, Klatten?

Skrevet

Ja, burde jo egentlig det, men har utsatt det to ganger allerede så jeg tror han begynner å bli lei mine prioriteringer. Pluss at det kan jo bli svært folksomt hos deg...

Mange nye Follodamer som kommer skjønner jeg når Tonetrollet tar med seg Teaterrotta Emma og den anonyme kanskje også velger dagen til å komme ut av skapet? Hvis ikke alle velger å være hjemmesittere (i oppbrente pysjbukser...? Begynner å skjønne at det virkelig er noe i det at de fleste ulykker skjer i hjemmet....)

Skrevet

Jeg er ikke sååå veldig glad i halen din da...... Men du skal få komme du også, men da må du holde deg helt rolig og ikke rive ned noen av de yndige, små, vakre krystallpyntegjenstandene mine, som står helt tilfeldig plassert rundt i det yndige, lille dukkehjemmet mitt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...