Gå til innhold

Et anonymt rykte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vil ha det til at Follogjengen ikke har lunsjet på svært lenge. Går de mot oppløsning, jenter??? Noen som vet? Noen som vet?

... sier dessuten også at rundstykkene på Asker&Bærumsfruefrokosten var eksepsjonelt gode...

... tirsdagsveierne vurderer å få denne siden fjernet pga alt godteripratet og de fantastiske oppskriftene, nå sist og angivelig utslagsgivende; Velves kokosbolleoppskrift!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt klart en sak for Nancy Drew og hvis bare Bess og George kunne se å pelle seg inn hit igjen, så kunne vi kanskje løse dette sammen?

Har en sterk mistanke til 1 el 2 personer:-) Hm.....ledetråder er tirsdagsveier og Asker & Bærum.......say no more;-)

Skrevet

George til tjeneste!! Min gode venninne Bess er dessverre ikke på DIB i det hele tatt, hun bor i Langtvekkistan (=Nesodden) uten PC.

Jeg har fulgt sporet "tirsdagsveier" og det lukter kraftig muffens fra Bærumskanten. Det kan være et blindspor, så følg med, følg med...

Skrevet

Kanskje vi må legge ut en felle? Ideer? Må antagelig gå på god mat, vin, klesmerket Soya tror jeg kan funke......

Skrevet

Jeg fant et laaaaangt hår i maten min... og det var ikke blondt! Må være et tegn! Siden hun røyter har hun antakelig en baby...

Skrevet

Sikker på at det ikke lukter MUFFINS da Karomamma???

Skrevet

He he, spørs det ja. Eller kokosboller...

Skrevet

Da er i jeg utenfor mistanke - har langt blondt hår og ammer ikke lenger... Vanskelig mysterium dette her. Siden jeg ikke har møtt noen av de mistenkte, så vet jeg ikke hvilke hårfarger som finnes i målgruppa.

Hmm... når jeg tenker meg om er jeg en av detektivene, så da hadde jeg vel funnet løsningen allerede hvis det var meg.

Ja ja, blond i hvert fall...

Skrevet

Jeg melder meg også som langhåret, blond og ikke-ammende!

Skrevet

Jeg har også blondt hår, men meg er det jo selvfølgelig ikke siden jeg er Nancy Drew!

Men, tonetroll er absolutt inne på noe! Langt, mørkt hår, kanskje litt rødlig vil jeg gjette:-)

Skrevet

Det er ikke tonetroll selv som prøver å lede oss på villspor?

Jeg bare spør...

Skrevet

Hei jenter! Både detektiv Nancy Drew og dere andre. Nå er det sånn at jeg kjenner Anonym ganske godt. Bare fortsett jakten dere, så skal jeg følge med og gi dere noen ledetråder underveis...

Starter med følgende

Hun elsker søtsaka og hun elsker å leke. Dette her syns hun er utrolig morsomt!

Skrevet

Vet dere forresten hvordan man ser at Velve har spist litt kake og snop? Det er papirknitter i lommene og skjea står igjen midt i det som engang var en kake....men jeg er ikke særlig anonym...

Jeg tror kanskje et godt åte for å få gitt anonym et ansikt, er kokosboller,- og tro meg,-hun leker ikke med de!

Skrevet

Min relativt korte periode som dib-bruker gjør jo at jeg ikke kjenner noen så veldig godt.

Her kreves flere ledetråder.

Mange flere ledetråder.

Skrevet

Neida! Men jeg har ikke sett hovedmistenkte her inne på flere dager.......så jeg avventer:-)

Skrevet

Ha, ha, ha!!! Ler så jeg griner av dette. Skjønner at Nancy og George har sterke mistanker som går i retning meg, men jeg er uskyldig altså!!! Har jo til og med vært utenbys i det siste ;-)

Nå er jo ikke Gulltopp den kjappeste på krim da så dette blir nesten litt i meste laget for meg, men jeg tenker det er snakk om litt kortere hår jeg, men mørkt, ja, helt klart! Og veldig lett for å le, når hun ikke må på kontroll på helsestasjonen til enda en overhysterisk helsearbeider?

Klem fra Gulltopp,

alias

Skrevet

Æsj.... Jaja... Det var gøy så lenge det varte!

Skrevet

Saken er herved løst, les bare her:

Det er flere på åstedet (DIB) som har for vane å avslutte eller begynne setninger med "prikk prikk prikk"...

Mistanken sirkler derfor inn følgende aktuelle gjerningskvinner: Attpåklatten, tonetroll2, Reveenka, Velve og undertegnede.

Jeg etterforsker og løser mysteriet = Karomamma utenfor mistanke

Velve uttrykker i "avslørt"-tråden at hun ikke vet hva saken dreier seg om. Samtidig var hun ikke pålogget dagen mysteriet fant sted.

= Velve utenfor mistanke

Det anonyme innlegget dreier seg i hovedak om Follogjengen. Dette teamet er i grunnen uinteressant for oss utenfra og således kan vi gå ut fra at Revenka ikke ville gidde å bry seg med hva som skjer i Follo.

= Reveenka utenfor mistanke.

Mysteriet oppsto på kveldstid den 21. september. Den aktuelle kvelden var DB lite besøkt, men tonetroll2 postet flere innlegg rundt samme klokkeslett som anonym. Hun har dermed figurert som hovedmistenkt i en lang periode. Et tips går ut på at gjerningskvinnen liker søtsaker. Det er godt mulig at tonetroll liker søtsaker, men undertegnede kjenner til at hun helst ikke inntar slikt pga helsen.

Når man i tillegg registrer at Attpåklatten svarte på det anonyme innlegget litt senere på kvelden og raskt meldte seg frivillig (nesten litt for raskt...) til å løse mysteriet og introduserte seg selv som Frøken Detektiv og redningskvinne.

KONKLUSJON:

Anonym = Attpåklatten

Skrevet

Kjempebra jobbet! Jeg er sikker på at hvis du ikke tar den jobben som spillende fotballtrener(se tråden "drømmejobben" lenger ned) så står alltids stillingen som ledende stjerneetterforsker åpen for deg når du måtte ønske!

Attpåklatten:-), TILSTÅ!

Skrevet

He, he. Enten så er dette et resultat av for mange gjenopptakelsessaker i strafferettspleien eller så har bare Attpåklatten en litt for inkriminerende stil... Tydeligvis er det noen som IKKE vil ta en tilståelse for det den er ;-)

Teaterrotta Emma - hva synes den anonyme om dette da...?

Skrevet

He he he, skjønner at dere har liten tillit til meg som detektiv! MEN, saken er den, at jeg HAR løst gåten, for lengst!!! Tonetrollet er skyldig og har i tillegg røpet seg selv og tilstått, så nå forventer jeg uforbeholdne beklagelser fra dere som har satt ut ryktet om at jeg er den anonyme!!! Jeg hadde vel ikke klart å være anonym ett sekund jenter;-))))))

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Skrevet

Tonetrollet har ikke innrømmet noe som helst! "Gøy så lenge det varte" mentes bare ironisk da jeg overhodet ikke er skyldig inoe som helst annet ennå sovne på sofaen i kveld og gå glipp av Anna Phil!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Moderator....? Ta en titt på dette er du snill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...