Gå til innhold

Hebbie, Titsi, Vinterbarn og Idefix sin hemmelige BIM klubb ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er så heldige Vinterbarn....hadde trengt en ferie nå jeg og sambo. En stressfri tur :o) Akkurat nå så diskuterer vi garasje igjen, noe må gjøres NÅ før det blir for sent. Men jeg tror sambo er for sliten, han orker ingenting - så jeg skulle sendt han på en ferie....

Hvis jeg skulle glemme det så får du ha en kjempefin ferie !!! Har litt å gjøre imorgen og på torsdag stikker jeg på en langhelg til stavanger - så da kan jeg fort glemme å ønske deg en god tur :o)

Og det med vasking og baking kommer plutselig og går like plutselig - tror vi er litt skrøpelige hele gjengen ;op

Gikk en laaang tur nå med bikkja - gikk bra, men kjente det plutselig i korsryggen så da var det bare å snu. Fy søren magen blir helt sprengt og hard når jeg skal ut og gå - har jo problemer med å puste. Men det har sambo også - merkelig !!! Han er jo ikke gravid.

Idefix - jeg hater katter på bord og benk !! Usj....har lært opp alle kattene mine at det får dem ikke lov til, men nå må jeg begynne igjen med Lillepus som hopper opp. Har katten min på fryseboksen pga. matskålene ellers så spiser hunden opp kattematen og får diaré og spya...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at dere kommer til å savne meg da.. jeg tenkte dere ikke ville merke at jeg forsvant engang jeg.. klarer ikke å være så aktiv som dere her inne ;O) Men hver litt forsiktig med skrivingen da.. for 10 dager er mye og ta igjen i lesing.. hehe.....

Idefix; du skal få den eplekake oppskr. før jeg drar.. vil du ha den i langpanne eller vanlig rund form??

Idag skal jeg til fysioterapauten igjen, gleder meg egentlig ikke så mye, deilig å være der.. men blir værre etterpå. Er jo selvfølgelig for at musklene blir provosert da men... blir vel bedre etter hvert!!! Kanskje?!

Synd å høre om alle syke barna og dere damene her inne, men er jo tiden for det nå. Jeg pøser på med bricanyl på eldste jenta her nå for å prøve å unngå lungebet. igjen... får det veldig lett. Ømfintelige luftveier..

Men i natt hosta ho nesten lungene ut.. så spørs vel om vi tar en tur til legen før vi drar.. veldig synd om ho blir dårlig der nede!!!

Skrevet

Du er så heldig Vinterbarn som skal på ferie. Sukk..Hvor skulle du igjen? Og hvem drar du med? Mener å ha lest lenger oppe at gubben skulle fikse soverommet mens du var på ferie. Virker som en god deal det altså :o) Men vet ikke om min hadde gått med på den :o)

Så får vi krysse fingrene for at du ikke får syke barn!!

Vaskemaskiner som skærer seg i hus med småbarn er katastrofe. Gikk en stund etter innflytning her før alt ble koblet til. Skittentøyshaugen minnet til slutt på det skeve tårn i Piza. Men flaks du har så greie naboer Idefix, om enn tungvint.

Har du vokst opp i Stavanger Hebbie? Må bare spørre. Det er så mye jeg ikke vet. Og det jeg vet, glemmer jeg så da må man spørre på nytt. Er litt Dory for tiden. (Hun i Nemo ja)

I dag har jeg 50 dager igjen. Og 50 kg gulrøtter..

Gleder meg til å få den ut. Men gruer meg litt til de første ukene etterpå. Synst den fasen hvor de skal ha pupp hver 15 minutt er litt strevsom. Litt komisk at en liten bylt på 3-4 kg plutselig ligger der å sjefer og kommanderer deg. Men så er jo de utrolig deilige og da, smelt.. :o)

Blei vekt av klokken til typen kl 05.30 i dag. Skulle rekke fly til Stavanger. Det er faktisk den hellige timen jeg faktisk sover på natten. Hmf.

Idefix, de Wallanderbøkene. Er de bra altså? Hva handler de om? Enig at Cato Isaksen kan bli litt dryg.

Skrevet

Hehehe....må vel begynne å sette meg inn i barneverden med alle slags tegnefilmer og barne-tv - men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har sett Nemo og jeg digger den filmen :o)

Ja - jeg har vokst opp der og flytta derfra til Vestfold for halvannet år siden....

Eeehhh....her kommer det ny info - pupp hvert kvarter ?? Det har ingen sagt til meg ??!!! Er det noe mer skjult som ingen har fortalt ??

Typisk at alt slikt kommer frem ETTER jeg er gravid og ikke kan revurdere det ;op Jeg trodde det var pupp ca. hver 2-3 time........hmmm

I natt så var det så kos - leieboeren er borte til lørdag så da satte vi opp døra slik at Lillepus kunne komme opp til oss gjennom kjellertrappen - jeg tok henne med i senga da jeg la meg og fikk lov å kose med henne, mens hun lå i ro. Hun er så rabiat for tiden og vil ikke sitte stille. Og i morges så la hun seg til slutt på fanget mitt og jeg fikk kose med henne da også...Og nå har hun nettopp vært oppe på pulten og lekt ved siden av meg - smelt* hun er så liten og søt.....

Leieboeren er jo lite fjern - ringer gubben i går kveld og kom på at han hadde ikke kjøpt kattemat eller spurt om vi kunne gi henne mat. Dette spurte jeg gubben om for 2 dager siden da jeg fikk vite at han skulle på militærøvelse noen dager. Første jeg spurte om da var har han spurt om vi skulle se etter Lillepus ?? Menn altså....

Men det gjør jo ikke noe - hun er inne hos oss flere ganger til dagen for å spise og drikke. Er lettere å bruke en kattedør enn å krype gjennom et lite vindu på gløtt og hoppe opp og ned 1 m.

Jeg liker å lese Donald Duck ;op

Skrevet

Vel.. hvert 15 minutt var gjerne litt feil. Hvert 10 stemmer vel mer ;o) Neida.. Men den første månen er litt ekstrem, spesielt ettermiddag kveld. Men så kommer det seg, heldigvis :o)

Donald Duck er en alright fyr det. Slett ikke å forakte :o)

Skrevet

10 minutt ???? Hallo første ukene sitter en sammenhengende fra morgen til kveld med puppen ute.Med ca 10 minutters pause uten pupp..Bare stål sett deg Hebbie :0) Baby er jobb :0)) He he ikke sikkert det blir slik med deg da veit du ;0)

Dory ja..sånn er jeg og har vært det i evigheter...

Idag har jeg hatt besøk og bakt 2 dobble deiger med boller..8 brett..4 med rosiner og 4 uten ..Lurer på hva som feiler meg..er i møkka form.Men bare MÅ bake...Tror jeg har fått sånn bygge rede instinkt :0)

Fikk igjen vaskemaskina idag.Det var motoren, men han hadde en på lager,betaler 300 kr for jobben for å få den igjen idag.Men da får vi en ny motor i reserve som vi kan ha liggende..Det er garanti jobb.Men jeg nekter å vente på maskina i 5 dager.Så da betaler jeg gladelig 300 kr.

Sitter å ser ut av vinduet her er det ku jakt.Naboen har havnet på sykehus for ørtende gang,han sliter slik med magen.Så pappaen hans er å gjør fjøsen..Men nå er jo noen av dyra ute og ei av kuene står ikke i gjerde..Gubben gikk for å hjelpe de nå....Tror de burde ha den i fjøsen igjen jeg...

Ser dere vogna på høyre side? Det er den vogna er det vi har kjøpt med vendbart håndtak...Så veit dere det.akkurat den fargen.

Dere må ha god tur vinterbarn..Ta vare på magen og ta det med ro..Bare kos dere masse..Misunner dere helt vilt :0))

I natt var jeg så tett og hosta så stygt at jeg la en tablett med kamfer inn i en lommeduk og la den på brystkassen min.Det hjalp..helt utrolig..Det er tabletter som ikke skal spises , men er for å legge på brystkassen når en er tett.Kjøpte de engang eldstemann var så syk..

Får jo ikke ta noe medisin når en er gravid og jeg har bronkitt igjen..ender alltid med det siden jeg har astma..

Wallander er en kriminalbetjent Henning Mankell har skrevet om.Bøkene er kjempe spennede..Men jeg anbefaler deg å lese de etter rad.Det gjorde ikke jeg..Det er ikke ett must, men litt skjer på privat fronten så da er det ok å lese de etter rad...

Jeg har lånt nesten alle på biblioteket..Er lei meg fordi jeg er ferdig med de nå...:0(

Lindell sine bøker blir kjedelige i forhold.

Skrevet

Ååååhhh.. har du den vogna Idefix??? Den er jeg heeeeeeeeeelt forelska i, ønsker meg veldig den vogna!!! Må bare ha den, forstår ikke hva det er med den jeg.. hehe... Fin er den!! I svart!!!!

Nå har jeg startet pakkingen her, jentene har fått hver sin trillekoffert.. de skal ha leker i, morro å se hva de har pakket selv... er litt mere fornuft hos henne på 7 ser jeg.. hehe... Får nok rydde litt oppi der i morgen når de er borte... ;O)

Gleder meg veldig til å dra, skal dra sammen en venninne og hennes datter... mennene skal være hjemme.. Blir veldig rart å reise fra han i 10 dager.. det er lenge!! Lengste vi har vært borte fra hverandre faktisk... på over 10 år vi har vært sammen.. hehe..Noen vil vel si det er på tide, men jeg liker faktisk ikke helt tanken... Blir rart!! Ihverfall nå siden jeg er sånn hormon bombe.. kommer vel til å sitte og suttre jeg.. ;O)

I morgen skal jeg bake muffins som vi skal ha med.. må jo fylle på med litt digg.. kan jo ikke vente i 10 dager før jeg får smake de igjen!! Tenkte å bake noen boller også, men får se om jeg orker.. Har ikke sånn byggerede ting jeg tror jeg ;O) Jeg kommer innom i morgen også, skal være hjemme hele dagen og ordne, og da trenger jeg litt bim pauser.. de er ganske faste ;O) hehe...

Ha en god kveld jenter.

Skrevet

Har bare bestilt den og lagt den av.Betalte depositu på 500 kr..Skal hente den etter pjokken er født :0)

Vi trenger namne hjelp..som dere har fått med dere blir dette en Marius..Men nå lurer vi på å kalle han Marius Bjarne..Men bruke Marius til dagelig....Blir det helt syyykt Ærlige meninger takk !

Pappa het Bjarne...

Skrevet

Ok idefix - du ba om ærlige meninger her og da må jeg være ærlig med deg...

Jeg liker veldig godt Donald blader... ;op

Fra spøk til alvor .... Jeg personlig hadde ikke valgt Bjarne navnet - fordi jeg har aldri likt det navnet, du vet jo at jeg var sammen med en som het det. Og det var en tungvint blanding, men du forklarte den saken inne på Skravlesiden.

Jeg liker Marius :o) Men velger ikke det fordi det er en borti gata som heter det og sambo er ikke kjempebegeistra for ham og vil ikke ære ham navnet på sin sønn ;op

Og når det er sagt - jeg sliter med å finne ut hva jeg skal kose meg med å lage til julepresanger. Var i en hobbybutikk i dag med ei venninne og jeg mista alt som var av kreativitet...har lyst å lage drops, men vet ikke om jeg gidder. Tenkte da å pakke dem i selvlagde kremmerhus. Trolldeig figurer. Telysstake i støpt stearin. Pepperkakefigurer med smeltet drops som skal henge i vinduet.

Uff.....noe må jeg da gjøre...Har jo god tid på meg til jul og jeg har lyst å lage noe som jeg kan sende til Stavanger....og som skal være billig. Er lei av å bruke flere tusen på presanger på folk du ikke ser så mye.

Vi skal jo prøve å få til et juleverksted for gjengen og da må jeg ha noe å pusle med - var jo jeg som kom med ideen....

Skrevet

Får se hva det ender med blir uansett Marius til daglig da... :0) snuppa har to namn , men bruker det ene..Tror de bruker begge i barnehagen....

Jeg elsker Billy jeg..Vi abonnerer både på Billy og Donald.Guttene leser Donald og slåss om det teite vedlegge..Jeg og gubben sloss over Billy..Elsker zits og Betty som er serier inne i Billy bladet...

Så herlig å lage noe hjemme laget da.Jeg har bestilt katalog fra www.panduro.no.Hva med å gjøre det.?Da får du masse ideer..Tenkte jeg skulle handle inn til juleverkstedet vi skal ha sammen med ungene våre og ett par unger til...:0)

Pluss få tak i skikkelig karamell papir for engangs skyld.slippe å bruke gladpack som reserve løsning..

Gruer meg til å legge meg.Hoster så ille at jeg får vel aldri sove..Blir mye verre når jeg legger meg ned..Har høy pute, men det hjelper ikke..

Men ser på klokka og må nok tusle meg til sengs om jeg sovner eller ikke...

Skrevet

God morgen jenter ;O)

Morsomt at du nevner akkurat Bjarne.. vi har alltid tullet med å kalle opp barna etter oldeforeldre.. og da hadde den ene blitt Arne Bjarne.. som vi har ledd mye av ;O)

Jeg forstår veldig godt at du vil kalle sønnen opp etter pappa `n din.. det er en god tanke... men Marius Bjarne er veldig tungt.. klinger lite.. Nesten synd dere hadde bestemt dere for marius. vært lettere om dere ikke hadde hatt noen navn. Men forstår dere veldig godt på marius.. det er et kjempe fint navn!!!!

Juleverksted...det hørtes gøy ut!! Jentene pleier å lage julegaver til besteforeldre... har tegna på asjetter, kopper og krus.. Så nå er det slutt.. de har komplett frokost service nå! I år lurte jeg litt på trolldeig.. de har jo blitt så store nå at de kan klare og få til noen... noe som ser ut som ting ihvertfall ;O)

Sukkertøy er jo kjempe gøy, det lagde jeg for 2 år siden.. uten barn, og fant ut at det var lenge til de kunne være med på det... Sinnsykt varmt!!! Men godt da selvfølgelig... ;O) Skal nok finne på noe.. med den tiden jeg har om dagen!!

Skrevet

Mornings bakefreaker..

En ting er nå sikkert.. Når jeg skal på langtur så er baking det SISTE jeg tar meg tid til på o store pakkedag. Da spinner jeg bare rundt meg selv og er mer Dory enn noen gang. Så pluss i margen der Vinterbarn.

Blir rart å være borte fra hverandre så lenge da. Men så er man veldig forelsket når man omside kommer hjem :)

Litt komisk du nevner den vogna Idefix. Skulle til å spørre deg i går om det var den du hadde bestilt nemlig. Veldig fin. Beibisen får det nok toppers oppi der. Og når du smeller til med ny vogn, så er det jo litt for gale at det baaare er Marius som skal bruke en. Hva med et siste 5 hjul på vogna??? :o)

Sov elendig i natt. Hjelper jo ikke på at jeg har en mann på 105 kg som trives aller best midt i senga heller. Har aldri i mitt liv tørt å sovet med babyen i senga.. med den svære bjørnen av en mann i senga. Faktisk ikke helt trygt for meg oppi der en gang :o)

God tur til Stavanger Hebbie, for du skulle til Stavanger sant? (Dory ja)

Kan jo melde om at her på Vestlandet er det skikkelig ruskevær, men du er vel psykisk forberedt på det ja :o)

Skrevet

hehehe...Dory titsi ;op Jeg skal til stavanger ja og takk for det. Vi tar nok med laptopen så jeg kommer meg inn på BIM for det :o)

Det var Panduro jeg var innom igår - er en butikk inne på Sandvika storsenter, veldig stor avdeling.

Dem har en del gode ideer, men jeg måtte bare få ideene først... Hjalp på å kikke i bøkene....

Sorry, kan ikke uttale meg om vogn - er helt grønn på det området der. Men vogna var fin :o)

Søren au Dory Titsi - jeg som tok med sommerklær...er blitt så vant med mer stabilt vær som det er på østlandet.

Hahaha....gubben min ligger også på midten hele tiden - det er derfor det er en evig kamp hver kveld med krangel og hvor midtstreken er. Han skal jo ligge heeelt oppi midten og helst litt over....vi må nok kjøpe en større seng for å redde forholdet vårt, sa han ;op Sier han som slenger rumpa på meg når han snur seg slik at at han alltid har en halvmeter hos seg, mens jeg har 1-2 cm før jeg faller ut av senga....

Jeg digger Donaldkryssord - det eneste kryssordet jeg klarer :o(

Så siden gubben har samlet på dem i flere år siden han var liten så satt jeg de første månedene jeg ikke jobbet og koste meg med å fylle ut kryssord. Nå gleder han seg til å begynne å kjøpe det igjen for å samle for Junior ;op

Skrevet

Hehe.. Titsi.. pleier ikke å ha for vane og bake jeg heller på reisedagen.. men tenkte å ha med noe og "smøre" barna med.. Men egentlig spørs det om jeg rekker alikevel... Nå har jeg vært hos legen med eldste jenta i 2!!!!! timer... snakk om å være forsinka.. skikkelig gøy!!!! Hvorfor kan de ikke sette av mere tid til hver pasient istedet??? Det gjør jo vi.. så vi slipper å bli så forsinka, klart det kan oppstå situasjoner men... Fryktelig kjedelig å bruke dagen der ;O(

God tur til Stavanger da Hebbie.. Jeg skal pakke sommerklær.. hihi... ;O)

Snakk om Doris ja... er sånn om dagen jeg også, helt blåst i hode.. Glemmer alt jeg skal hele tiden, har nesten gått galt endel ganger.. ser virkelig ikke fram til ammetåka.. uff og uff... Stakkars igjen glemte baby,... hehe ;O)

Skrevet

Heisann skravle høner :0) I dag sov jeg til klokka 13 !! Slå den da !

Ha ha ha 5 barn....Mobber gubben om det, men tror jeg gir meg på 4 om ikke det skjer ei "ulykke".

Nå holder jeg på å steke panne kaker,det tar så lang tid...Er lei etter den 4...Eldstemann har med besøk hjem så da spiser vi noe alle unger liker....:0)

Skrevet

Sånn da har vi spist middag...Det er tre gutter som er skikkelig irritert på snuppa nå..Hun også vil leke sammen med de store guttene..Hun kan ike forstå hvorfor hun ikke skal få lov til det..Har prøvd å lokke og lure henne en stund nå.Men hun sitter pal midt i rommet til eldstemann..får se når det smeller...

Gubben er på møte og kommer sent hjem idag..Jeg skal på jente klubb i kveld er ikke helt i form, men tror jeg har godt at å komme meg litt ut blant folk.Har vært syk og hatt syke unger en uke nå..Holder på å bli gal av å bare sitte inne.

Hvergang jeg ser vogne på siden her så får jeg lyst til å trille tur,kommer på at jeg mangler både vogn og baby..Hehehe..Håpløst :0))

Men idag er det akkurat 5 uker igjen til ks.Kjempe godt at tiden går.Gleder meg slik til at jeg er ferdig,rart å tenke på at om akkurat 5 uker kan jeg ha Marius i armene mine :0)

Her var det akkurat krise stemning...mellomste tråket på ett bilde av eldstemann og knuste det.Ett baby bilde..Men det som er det store spørsmålet er : Hva i heiteste gjorde det liggende på gulvet????

Hebbie du må ha god tur til Stavanger.Kose deg masse med slekt og venner,når kommer du tilbake?

Vinterbarn ;0) God tur til deg også,heldig er du nok en gang.Men er enig i at 10 dager er lenge fra hverandre...

Glemmer aldri da gubben ble med pappaen sin til New York i 14 dager de hadde glade dager i motsettning til meg hjemme.Både jeg og guttene hadde over 40 i feber og var syke i over en uke..Var som ett spøkelse da gubben kom hjem :0)

Det var ikke mye populært da han ringte glad og lykkelig hjem og fotalte at han stod uten for NBC.De som laget Frasier og Friends med mer...Der var det fest og den ene etter den andre kjendisen dukka opp..Han kosa seg..Jeg snørra og var syk...He he he :0)

Skrevet

Nå er jeg innom for siste gang... ville bare si hade bra til dere jenter ;O)

Håper dere alle får en fin uke, med friske barn og foreldre...

Vi skal nyte sol og varme..skal ta med litt hjem til dere som jeg sprer utover siden når vi kommer hjem!!!!

Snakkes igjen om 11 dager.... Men om noe skjer Idefix...så har jeg med telf ;O)

Gode klemmer fra meg og baby ;O)

Skrevet

Hei. Vært uten nett i hele psyko dag!! Kom på nå omsider.. Men kommer sterkt tilbake i morgen :o) Natta!

Skrevet

Morn

Første mann ut i dag, eller.. som vanlig :) Vært oppe siden syv. Jeg og Idefix har så forskjellig døgnsyklus for tiden at det er større sjangs å få venninnen min i USA på msn enn den formiddagsmurmelen ;o) Men nå er jo ikke lille Marius så snill med mammaen sin om natta da..

Da gjelder det jenter at de neste 10 dagene så trapper vi opp skrivingen noe helt sykt, så Vinterbarn blir helt svett når hun kommer hjem og skal pløye igjennom :o) Spøk!

Ta gjerne med litt solskinn tilbake hit etterpå Vinterbarn.. Fikk ikke ønsket det offisielt god tur, pga nettbrudd.

I dag skal jeg i ut å kjøpe dypbag til vogna som beibisen skal ligge i. Har jo allerede vogn, men bare sportsvogn uten bag.

Minuset med å ha to små fra før er at det blir minimalt med babyutstyr-shopping, som er så GØY!

Det må du nyte Hebbie :o) Du er jo på skratch. Men det svir lang ned i lommeboka.

Men som tredjegangs må jeg si at utstyrsambisjonene har jekket seg betraktelig ned. Den trenger jo liksom bare pupp og bleie, thats it!!

Panduro ja.. Sukk. Fått den tjukke katalogen i posten, rettere sagt en bok. Tør nesten ikke åpne den. Har jo ikke fått tid å bruke alt det stasjet jeg allerede har kjøpt til scrapping.

Men Hebbie.. hvem har sagt det er billig å gå på hobbybutikk??? Det gjelder ikke meg..

Men synst dere er superkreative og flinke som lager gaver selv. Hadde ikke jeg tørt.

Har fikset barnevakt i kveld. Skal ut å spise, samt være sjåfør og telle ølene til de andre. Blir ganske god i hoderegning av sånt :o)

Og nå skal jeg ta meg selv i nakken å få gjort litt husarbeid.

Snakkes jenter!

Skrevet

He he :0) Ja jeg er ett skikkelig murmeldyr.Men idag er jeg syk :0((

Våkna med den migrena.Snuppa sovna på sofaen og jeg ringte gubben som kom hjem og passet henne...Selv låg jeg i senga til 16.30.Har vondt i ryggen, men hodet er heldigvis bedre..Hater å få migrene..

Var på klubb i går , kjempe koselig så om 3 uker er det min tur.Vil bli ferdig før jeg reiser på føden.Fikk vite at jeg ikke får reise hjem og sove hjemme natta før ks..Lite kos da :0(

Så den 1 november klokka 9 skal jeg stille på sykehuset og da får jeg ikke bimma før liten er født og jeg er ferdig...

Kan jo ikke gi meg på skravletråden vår før alle har født :0))

Blir spennende å se når du føder Titsi :0) Håper du slipper å gå overtid denne gangen.

Hørte nettopp om ei som skal ha nr 5, hun går på overtid.Trodde ikke det var mulig jeg ...

Kos deg masse i kveld ! Her blir det ligge på sofaen og se om jeg orker å se på tv...Er sliten i hodet :0(

Skrevet

Her sitter jeg alene...Vinterbarn har dratt til syden,hebbie til stavanger og trod du jaggu ikke Titsi er på byen i kveld !!!!

Måte på..Dere burde sittet her å skravla i vei med meg :0)) Hohoho..

Har akkurat fått med meg at Jan Werner Danielsen er død.Kjempe trist.Han hadde en flott stemme ikke så gøy å se han, men å høre han..Sukk.Tragisk at ett så ungt menneske er borte.

Mamma har laget sveler som jeg sitter å gomler på..Kommer vil til å tilbringe timer på do..Pleier å gå rett på magen min..Tåler ikke så godt natron i maten..

Kjeeeeeeeder meg.....Tror jeg tar tidlig kveld siden jeg sitter her å suller alene :0(

Skrevet

Hihi skal si hva jeg har gjort litt senere,nå sitter jeg bare å flirer :0)

Har det ikke mer gøy enn en lager selv...

Skrevet

He he jeg og gubben klarte ikke dy oss i går.La inn det tulle innlegget ang lakserolje og ei flaskevin...Pleier ikke å være slik.Men når dere alle har forlatt meg kan jeg sikkert kalle det.Sinnsyk i gjernings øyeblikket.Hohoho :0)

Titsi hvor er du iallefall.....Savner deg !!! hebbie hørte rykter om pc til stavanger..Det har jeg ikke sett mye til :0)

Skrevet

Heisann :o)

Så du har kjedet deg du altså hehe.. Nettopp tilbake fra butikken så har ikke fått lest så mye her. Men er det bare du som er den mystisifistiske anonym eller er det to? Så det var derfor du satt å flira :)

Men ikke noe sjakktrekk å sovne fra hehe..

Skal være barnevakt i dag for en vilter krabat på tre. Så vet ikke om jeg gidder å ta noe grundig husvask i dag nei.. Huset er nok bombet i morgen uansett.

Var koselig i går. Ble ikke så seine hjem. Eller rettere sagt, jeg ble sykt sein hjem. Lovte å kjøre barnevakten hjem. Så ballet det på seg, ble sjåfør for det andre paret og. Så satt 1,5 time i bil før jeg kunne krype til køys.

Og siden jeg ikke kan drikke så hadde jeg drukket cola, kaffemokka og iste.. så hadde så mye koffein i kroppen at jeg lå våken til seks. Usj.

Hvordan går det i Stavanger da?

Titter kanskje innom litt senere. Snakkes :)

Skrevet

He he bare meg som hadde det ene innlegget...Det med lakseroljen og vinen..:0)

Har laget dobbel deig til skilingsboller (kanelsnurrer) Har ikke laget det på minst 10 år så jeg er spent på hvordan de blir.Satser på at det går bra..Snart ikke mer plass i frysen :0(

Skulle se om jeg fant senge klær til babyen på boden idag..Klatra i vei og ramla ned.Men det gikk bra..Er bare stiv i ryggen.

Eldstemann er syk nå så da har alle ungene vært syke i løpet av ei uke.Pluss meg selv..Lei av å være syk og ha syke unger..fysj :0(

Om en mnd da kan vi vel begynne å bli leie Titsi uten at folk ser rart på oss....Men hva skal jeg gjøre nå da..Er så lei at jeg vil spy nå !!!

Kvalmen er kommer igjen for fult.Så tror det har litt med humøret og gjøre.....

Hebbie hvor er du??????

Sikker på at vinterbarn ligger og koser seg på stranda nå....Heldig er hun :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...