vinterbarn ;O) Skrevet 22. september 2006 #26 Skrevet 22. september 2006 60 muffins idefix??? Skyld ikke på meg om du eser ut... greit du fikk oppskriften, men å tripple den...det har jeg aldri foreslått.. men guud så luuuuuuurt ;O) hehe.. Du får prøve å fryse de også nå da, så vi får se om det går greit!!! Idag har jeg vært på besøk på jobb..er så deilig å komme ned igjen, savner jobb og folka så innmari!! Greit å besøke de innimellom, så de ikke glemmer meg.. litt redd for det ;O) Selvom de sier at det ikke er noe fare.. de merker godt at skravle høna er borte... hihi...
Gjest Skrevet 22. september 2006 #27 Skrevet 22. september 2006 Tror du de rekker frysen da ??? Åh nei du..Dit kommer de ikke.Har bare spist en da :0) Men har gitt bort endel til mamma da ..Hohoho..Men de smaker like godt idag.eneste er at jeg holder på å bli forkjølt..Sår i halsen og tett i nesa.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #28 Skrevet 22. september 2006 Eldstemann hadde obervert mammaen sin med luka oppe ja..så jeg har kjørt hele veien med bakluka oppe..hohoho..Lite flaut da ! Ett tips til dere som jeg chatter med,send meg ei melding på mobilen så kommer jeg inn på msn om jeg kan..er der ikke så ofte nemmelig :0) Pleier å stikke innom å se om der er kjent folk innlogga og er det ikke det,spretter jeg ut igjen. Får jeg være med på den champisen jenter??? Fy søren det hadde vært kos med en fest...Tja, til jul kan vel det skje kanskje..... Som noen av dere kanskje har fått med dere så har jeg klaget på en jordmor, hun jeg hadde sist.Den klagen har vært behandla og jeg har fått skriftelig fra en lege og overjm at hun ikke skal være i nærheten av meg. I går var jeg som sagt på sykehuset.Idag ringte legen som behandlet saken,mannen min på jobben.Lurte på om alt var bra med meg osv.Hun hadde blitt så bekymra da hun fikk høre idag at jeg hadde vært inne i går. Det synst jeg er søtt da.Kjempe service :0) Pluss at hun ville fortelle at hun desverre ikke er der når jeg skal ta ks.Hun har 5 ukers permisjon. Regner med at jeg blir tatt godt vare på uansett :0)
vinterbarn ;O) Skrevet 22. september 2006 #29 Skrevet 22. september 2006 Fest!!! Hørte jeg fest??? Jeg vil også på fest.... Guuuud det føles ut som en evighet siden jeg sist nøyt et vinglass og en røyk. Men jeg får vel bare holde ut i noen mnd til jeg, april fyller jeg 30...da skal det nok bli nok av det tenker jeg... ;O) hihi.. Om jeg klarer å løsrive meg fra den lille da.. har hatt litt problemer med nettopp det med de 2 andre.. "Kengerumamma" kanskje det jeg skulle kalt meg.. hvorfor har jeg ikke tenkt på det??? Begynner å bli lei nicket mitt jeg.. Er jo mange andre vinterbarn her også, ikke veldig fantasifullt og unikt!!! Kanskje jeg skal bytte??? Noen forslag??? Hebbie; gratulerer med siste trimester.. glaaaaaaad det er lenge til jeg er det jeg.... *eh...* hihi Idefix: så bra jordmor holder seg unna deg denne gangen, at de respekterer det! Skulle jo bare mangle egentlig da.. Siste hilsen og tips fra meg... Husk og alltid lukke igjen bildørene før dere kjører *hohohoho*
Chiquita Bananas Skrevet 22. september 2006 Forfatter #30 Skrevet 22. september 2006 hihhi....vi to sitter inne og chatter sammen.... Jeg kommer sikkert til å være kengurumamma selv ;op Men jeg savner å ta en jentefest...og det kommer det nok til å bli med alle disse bim jentene med magene sine.... Nei - ikke bytt nick !! Er jo vant med det og det er så koselig.... Du har jo ikke så lenge igjen her på BIM ;op
vinterbarn ;O) Skrevet 22. september 2006 #31 Skrevet 22. september 2006 Koselig at du er på nett også da.. vi har hatt problemer med pc i hele kveld.. blir helt desperat jeg da.. wææææ.. Men nå har ordna den for i kveld ihverfall!!!! Men Hebbie, Idefix, Titsi.. er jo liksom ingen andre som heter det.. er litt mere personlig. Forresten jeg kan jo ta Gulli da.. for det blir jo snart ledig.. og det er ihverfall godt kjent her inne ;O) hihi
Gjest Skrevet 22. september 2006 #32 Skrevet 22. september 2006 Hoho...gulli ja..da er du garantert mange svar :0) Nå har jeg skravla på chattenmed titsi og hebbie ,savna deg der... Må visst finne senga den såre halsen blir verre og verre.. Når har du bursdag..Både jeg og hebbie har i april :0)) Du da titsi?
vinterbarn ;O) Skrevet 22. september 2006 #33 Skrevet 22. september 2006 Var dere på msn nå?? Tok ikke den jeg.. litt slow i hjernen idag--oxo--- hihi.. Jeg har bursdag 27 april. Dere da?? Nå skal jeg hoppe i køya også, i morgen skal vi omøblere hele topp etg her, alle skal bytte rom før babyen kommer. Så vi skal starte i morgen. Godt å få hvilt bekkenet litt før det.. kommer nok til å bli helt slått ut etterpå.. God natt jenter.. skal prøve å skjerpe meg med den msn tingen, er stort sett på nett. men glemmer helt å skru på den!!
Gjest Skrevet 22. september 2006 #34 Skrevet 22. september 2006 Pass på i morgen da..Ikke bær for tungt.Det var slik jeg havna på sjekk på føden med premature rier.Ungene bytta rom..... Jeg har bursdag 9 april :0) Men nå er det senge tid...gjesp....
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #35 Skrevet 23. september 2006 Jeg har ikke bursdag i april - har 30 mars ) Imorges så fikk jeg min første skikkelige vonde spark - auauauauau..... Rett ved ribbeina... Han er jo helt rabiat i magen - enda !! Tar han aldri pause ?????
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #36 Skrevet 23. september 2006 OK - nok et eksempel på at jeg ikke kan bake, enda jeg bruker posemiks !!!! Hadde røren oppi papirformene og da jeg skulle sjekke dem inni ovnen etter noen minutter så så jeg et horribelt syn !!! Så ut som en vulkan hadde brutt ut !! Nesten alt hadde rent ut av formene og så ut som lava som fløt !!!! Er det mulig !! Gubben måtte jo inn og se og virkelig gniiii det inn - at alle vet jo at man skal bruke papirformene oppi metallformene... Nei - jeg visste ikke. Trodde det var nok å bruke dem jeg...Dessuten så selger dem ikke så små minimuffinsformer i norge - jeg kjøpte min i Australia... så hvordan forventer man at dem skal settes oppi en metallform ?? Jajaja.....nå har han tatt bilder på mobilen og sagt han skal sende til alle han kjenner - det eneste vi var enige om var at det lignet på Skrik. Jeg tenkte det da jeg tok dem ut - og han sa det da han så dem. så nå er han på butikken og kjøper ny pose til meg - har jo lovet svigerinna mi minimuffins til barnedåpen imorgen.... Men nå får jeg perfekte sjokolademuffins da - men har lyst på lyse og blåbærmuffins, som jeg klarte å fucke opp..... Dette kommer jeg til å høre leeeenge.... Jeg trua han bare med at han må gjerne fikse middagene sine fremover i laaang tid - da snudde han på flisa med en gang ;op De som jeg klarte er jo så søte !! Bittesmå brune sjampingjonger ser dem ut som - skal ha på glasur og pynte dem etterpå....
Gjest Skrevet 23. september 2006 #37 Skrevet 23. september 2006 He he he kom på det i natt at du har bursdag i mars :0) Låg våken til klokka 5 i dag tidlig.Hadde en guttunge som var aktiv i magen og en guttunge som var aktiv ute av magen min.mellomste hadde vondt i magen. Han missta foressten første tannen sin i går, mega stolt da han fant penger i glasset sitt idag tidlig :0) Nå har vi vært på kino og sett over hekken.Bra den, men snuppa på 3 år var nok i minste laget.Hun ble veldig makkete på slutten av filmen. Jeg har feber idag og er sletes ikke i form.Så nå skal jeg finne senga igjen er utslitt av å sitte rett opp og ned på kinoen..Slå den !
Candy girrrl Skrevet 23. september 2006 #38 Skrevet 23. september 2006 Slitsomt å ikke være inne på denne tråden på et lite døgn, mye å lese igjenom ) Men det er jo bra.. Nei, du må ikke skifte nick Vinterbarn. Var ikke pop når Hebbie en liten stund var Hebse eller noe sånt.. Man kødder liksom ikke med nicket ) Så sant man ikke heter Gulli da hehe.. Eller Rattlesnake, hun var jo søt:) Hvor gammel er du Hebbie? Tror du drar aldersnittet litt ned på denne tråden hehe.. Vi er jo en gjeng gamle røyer. Jeg greier å poppe ut denne ungen rett før jeg blir 29. Har dere store planer for kvelden da? Her begynte det med to invitasjoner. En fest og et middagsbesøk. Så ender det i stede med at vi sitter her uten å dra noen steder og har ikke handlet mat en gang. Jajaja.. sånn er det med syke barn og daffe foreldre.
Gjest Skrevet 23. september 2006 #39 Skrevet 23. september 2006 Jeg er vel gamla her med mine 30 år..Vinterbarn hvor gammel er du???Husker ikke. :0( Tar jeg ikke helt feil er hebbie 29 år er du ikke det vennen? Ett år yngre enn meg ? Haha husker da hebbie skifta nick,det ble jo helt feil jo..Så du må ikke skifte nick vinterbarn... Planen for kvelden er å sitte på sofen og stirre inn i tven gjøre minst mulig og spise den hjemmelagde piuzzaen gubben har laget :0) Har ligget til sengs ett par timer..Men fikk ikke sove..Holder på med siste boka om wallander..Dvs det er vel bok nr 3, men har ikke lest den før nå...Da har jeg lest alle 10 bøkene til Henning Mankell om wallander.8 i løpet av september :0)) Har du syke barn titsi? Det fortalte du ikke i stad..Håper det ikke er noe veldig galt...
Banshee Skrevet 23. september 2006 #40 Skrevet 23. september 2006 Hei Idefix Er så "frekk" at jeg bare skriver inn her for å fortelle at jeg er kommet "hjem igjen". Nå står det bare noen utemøbler igjen og noe småpjask i ene boden.. Kynnerne gir seg ikke helt, men jeg prøver å slappe av så godt jeg kan..men det er tungt. tusen takk for gode ord og varme tanker iløpet av denne tiden.. stor klem
Gjest Skrevet 23. september 2006 #41 Skrevet 23. september 2006 Du er jo velkommen her du Banshee.Godt å høre at du er hjemme igjen :0) Tenker masse på deg veit du :0) Koseknuse klem.. Vil du prate er jeg her for deg.Husk det. Håper vi kan møtes en dag.det er jo ikke så langt til deg :0) Skreiv det lange innlegget og så ble det borte..grrrr... Må fortelle hva jeg nettopp har gjort.. Jeg har utført ett omvendt keisersnitt :0) Istedet for noe kom ut måtte noe inn.. Operasjonen ble gjort på Bimbim den aller kjæreste dukka til snuppa..Den hadde blitt så tynn nå at halsen bare hang og slang.Så vi fant ut at den måtte få litt fyll.... Snuppa er så fornøyd med at dukka holder hodet selv igjen :0) Kan dere tenke dere panikken som rådet her den gangen snuppa spydde på dokka og jeg kasta den inn i vaskemaskinen.Den kom ut med ett øye i manko..Fant det igjen og fikk limt det på. Men Bimbim er sjeløyd nå. Bimbim har vært med over alt både i syden og på alle andre ferier. Hun er med overalt.Er livredd noe skal skje med den dukka..Hva gjør vi da..Hun har 5 andre dukker, men de bryr hun seg lite om..Har kikket etter samma sorten, men finner det ikke..Ei billig dokke hun fikk da hun ble ett år med naboo gutten..:0) Nå skal jeg bare sitte på sofaen og stirre på tven. Håper dere alle har det bra :0)
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #42 Skrevet 23. september 2006 Jepp jeg er 29 år ) Så dere husker den gangen jeg skifta nick ja - det var den gangen Hebbie gjorde tabben med å skifte nick - dust !! hehehe...... Er sliten nå - har holdt på med forberedelser til barnedåpen imorgen, er fortsatt ikke ferdig. Masse å gjøre enda...... Bedre å gjøre noe fornuftig da, enda å bruke nok en lørdagskveld på å sløve foran tv'en og stappe i trynet.... Når det gjelder dukka, Idefix, det blir vel feil om man kjøper 50 av favorittleketøyet til ungen. De vil vel lære at dem ikke trenger å ta ansvar eller passe på tingene sine fordi det alltid er der. Men så er det hvordan man skal takle krisen når leketøyet en dag forsvinner eller blir ødelagt....dilemma det !!! Uff ikke minn meg på hva jeg har i vente ;op
Gjest Skrevet 23. september 2006 #43 Skrevet 23. september 2006 He he :0) ja det er ett dilemma det der... Lykke til i barnedåpen i morgen.Kom på en ting.En bruker ikke metall former uten på papir formene til muffinser ! Var det det du mente? Men du må ikke fylle mer enn litt under halve formen med røre :0) Nå kom jeg på at jeg har muffinser jeg kan spise på :0)) Har 40 dager igjen idag !!! Joho .
Candy girrrl Skrevet 23. september 2006 #44 Skrevet 23. september 2006 Steikje.. så det er jeg som drar alderssnittet ned på denne tråden. Men da er vi egentlig ganske jevngamle alle sammen da, bortsett fra at jeg er yngst da.. Så flink til å hjelpe til med forberedelser Hebbie. Er det et tantebarn? Fikk handlet i siste liten likevel. Oppdaget vi var tom for toalettpapir, KRISE!!!! Så da ble litt hjemmelaget pizza her og. Ja minsten har vært dårlig i en uke. Ikke noe alvorlig. Men han har sovet veldig dårlig om nettene, ergo; mor har ikke sovet på en uke. Kjenner jeg er litt sliten ja. Men er jo oppe å tisser ørti fjørti ganger uansett..
Gjest Skrevet 23. september 2006 #45 Skrevet 23. september 2006 Jeg er eldste gamla røya sjøl :0) Så kommer hebbie med vinterbarn rett etter så kommer du titsi..Ung røya selv :0) Hoho ho..Men Hvor gamle var dere andre da dere fikk nr 1? Da var jeg 21 år, ble 22. 2mnd etter på :0)
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #46 Skrevet 23. september 2006 Nå har jeg nettopp opplevd noe skremmende !! Jeg og sambo måtte jo ut og hente bilen til svigers for å kjøre den til Gardermoen imorgen. Jeg kjørte vår bil bak sambo - det kom en bil bak meg som svingte inn mellom oss og sambo kjørte seeent. Jeg satt bare og lo fordi jeg regnet med han kødda, typisk ham. Golfen som svingte inn kjørte i raua på ham og venta på en sjanse til å kjøre forbi - merkelig nok så kjørte han fortsatt sakte... Så jeg lagde litt avstand da jeg plutselig ser at det lyser oransje under bilen !! Og kjenner en svidd lukt...Faen bilen brenner jo under !!!!! Jeg tuter helt vilt og blinker med lysa - gubben blir jo illsint og viser fingeren til meg, mens jeg blinker inn til siden for at han skal svinge inn. På første mulighet kjører han faktisk inn fordi han har problemer med bilen det var derfor han kjørte så sakte. Men han blir jo sittende...så jeg har parkert noen meter bak, hopper ut og brøler på ham og han titter ut og spør hva det er for noe. Jeg skriker at det brenner og peker - da legger han seg ned den dusten og kikker, men kommer bort til meg tilslutt.... Så vi måtte stresse med å kjøre hjem og bytte til varebilen og hente tau. Jeg var temmelig stressa da jeg måtte taue bilen....ikke så kult å ha sin kjære i en ustabil bil. Det gikk jo bra. Har litt vondt i magen etter alt dette oppstyret. Ha !! Det der med muffinsformene skal jeg slenge i trynet på gubben ;op Syntes det var merkelig - for det var det du forsto Idefix. At jeg måtte ha papirformene oppi metallformen, men den første porsjonen tror jeg ble litt rennende - for da den sto litt så tyknet den til. Og den nye røra kom med store papirformer og dem gikk det helt fint å bruke uten metallform. Hehehe....fikk melding fra eksen til sambo at muffinsene jeg hadde sendt med ham var nå spist opp for dem var så gode ;o) Og det var maaange...ble ikke noe til samboeren hennes....tiihiii....så hun er også et kakemonster ;o)
Gjest Skrevet 23. september 2006 #47 Skrevet 23. september 2006 Fy søren så ekkelt.Godt det gikk bra og at bilen ikke brant opp...Eller forsikrings messing hadde kanskje det lønt seg? Brent bil :0) Neida tuller med ett alvorlig tema her....Godt det enda bra puh! Massevis av lykke til i morgen... Det med røra var tynn kan nok ha vært en årsak ja ! Jeg pleier bare å fylle formene sånn ca 1/3 opp..Da kommer de ikke over kanten :0) Men om det er sånne lys muffinser du har laget så pleier de ofte å bli vulkan...Pleier å lage de til bursdager.. Men så over til en annen sak..Kan noen hjelpe meg... Det er en scene fra en film...En gutt kommer syklende og skal levere aviser,du ser han i ett typisk amerikansk boligfelt..Han kaster i vei, men en gang tar han alt for hardt i å hele gutten og sykkelen går på trynet..:0) Det er skikkelig uventa...Husker at vi lo og lo av den scenen...Spolte tilbake ørten ganger og lo enda mer...Det må være en eldre film....Noen som har sett denne scenen og husker fra hvilken film den er fra..Skulle så gjerne sett den igjen :0) I morgen er det ett program på tvnorge jeg bare må se..klokka 20.00 det heter når barn får barn..Det handler om 14 åringer som har planlagt graviditeten sin i flere år.Fy søren,det er sykt det ! Nei,nå må jeg legge meg..Ha en god natt jenter !
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #48 Skrevet 23. september 2006 Hehehe.....skjønner hva du mener ;o) I deres tilfelle hadde det vært en fordel om dem fikk noe på forsikringen - bilen er så gammel og det er på tide at dem bytter den uansett. Men jeg kan tenke meg svigerfar skal redde den så godt han kan, er så glad i den bilen og er alltid kjapp ute med å skryte av den. For når røra var tykkere noe jeg trodde den skulle være så utvider den ikke papirformen. Når dem stekte normalt så kom det en fin rundt topp slik at dem så ut som sopp, og det var det jeg ville. Jeg kommer ikke på noen film med en slik scene - men jeg har sett det før. Men tror jeg har sett det flere ganger, tror det er en typisk klisje amerikansk scene. Det er vel vanlig i USA å levere aviser slikt eller ? Jeg får kanskje sett programmet, men det spørs. Hørtes litt interessant. Ganske sykt !!! Men det er vel ganske mange ungjenter som gjør det fordi dem synes bebiser er så søte...og tror det er som å leke med dukker.... Du får sove godt vennen ) Jeg er ikke innom her før i morgen kveld jeg.....
Chiquita Bananas Skrevet 23. september 2006 Forfatter #49 Skrevet 23. september 2006 Titsi - hjelper ikke å tilby hjelp når jeg faen ikke klarer oppgaven !! Var sååå flau da jeg kikka inni ovnen - det stoppa helt opp for meg. Jeg må alltid sette meg på gulvet nå - så jeg satt i 5 min og trykka på lyset og håpa på at hver gang lyset gikk på så ville alle muffinsene være normale ;op men nei....drøyde det leeeenge før jeg fortalte gubben om det !! Begynte å tenke med en gang på å dra ut å kjøpe, men så sent ! og ingen selger små søte muffins - bare store amerikanske muffins. Nei - jeg må nok på kurs eller øve meg maaasse før jeg tilbyr bakst igjen !! Det er det tredje tantebarnet mitt ) Gleder meg til imorgen - da kommer hele resten av familien min langveisfra fra stavanger..... Har ikke sett dem etter jeg ble gravid - så dem vel sist i oktober/november ifjor....
Candy girrrl Skrevet 24. september 2006 #50 Skrevet 24. september 2006 Mye snakk om en muffinsrøre her, har jeg gått glipp av noe? Er det Idefixs? Blir gøy å treffe familien igjen da Hebbie. Du blir nok hovedattraksjon 2 etter dåpsbarnet ) Kan heller ikke komme på noen film med den sena Idefix. Kanskje en barnefilm? I dag er det knallvær og jeg må sitte inne nok en dag pga syke barn. Synst litt synd på de. Blir så rastløse. Vært inne en uke stakkars og spyr om jeg foreslår Bambi ) Har du tatt helgefri fra Bim Vinterbarn? Er det ommøbleringen på loftet som har slått deg helt ut? ) Eller kanskje du bare har gjort alvor av å bytte nick likevel og blitt en i mengden ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå