Gå til innhold

Hebbie, Titsi, Vinterbarn og Idefix sin hemmelige BIM klubb ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiihiii.....nå blir vel noen provosert, men skitt au....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei Jenter :0) Tenk jeg fikk første innlegget før jeg kryper til køys :0)

En tråd bare for oss skravle damene,nå når endelig titsi har kommet på nett igjen :0)

Men nå må jeg legge meg.Ha ei god natt så skravles vi i morgen :0)

Skrevet

Hihi.. *snakker veeeeldig lavt* Føler meg som en forbryter når jeg er her inne 4 uker før tiden... Kanskje jeg blir utestengt.. hihi ;O)

Men noe må jeg jo finne på for å få litt ekstra tid sammen dere, blir fryktelig ensomt på 2tri uten dere.. Så jeg lover å ikke skrike og bære meg som jeg pleier.. så kanskje ingen merker at jeg er her.. og da får jeg bli!!!!!

Får litt angst følelse av denne siden jeg, tenk dette er siste stopp før baby.. disse ukene kommer nok til å gå unna tenker jeg.. Gleder meg til å vokse videre sammen dere, og jeg skal være den som heier dere alle i mål,(har jeg noe valg egentlig???????) høyt og tydlig.. (for da har jeg nok lov å være her) Men da får f.. dere henge her inne til jeg har født også, ikke kult å være her alene de siste ukene... eller kanskje like greit.. da sitter jo dere bare å pluddrer i vei om de nye vidunderene deres... ;O)

Skrevet

Hehe.. så koselig. Jeg har faktisk aldri vært med på sånne tråder før jeg. Får nesten prestasjonsangst :o) Av og til like greit at alt vaset jeg skriver sklir ned i intet ;)

Og vinterbarn.. sefølgelig skal vi ikke svikte deg før du er i mål. Må si jeg personlig ikke har vært så begeistret for Din Baby, selv om jeg har andre småbarn. Men det har nok litt med at det er ingen "kjentfolk" der. Så når de kjente drar over der blir det sikkert litt bedre. Har en liten kar på 20 mnd som støvsuger gulvet her, så litt overvåkning må til nå :o)

Skrevet

Jeg er bare innom - må drite ;op hahahaha......

Er på farten ut til Drammen for å treffe skravlekjerringer. Er som vanlig sent ute, men jeg var såååå trøtt i dag. Ble ikke lysvåken i 6-7 tida for en gangs skyld....

Skriver masse når jeg kommer hjem :o)

Skriv masse imens da kvinner så jeg får en god latter når jeg kommer hjem.....hihihihohohohohahahahaha...............

Forresten, Junior har blitt sterk !! Igår og imorges så sparker han søren meg hånda av magen - nesten...Jeg ligger bare og smiler :o)

Men jeg smiler ikke så lenge, blir nok veldig plagsomt når jeg kjenner sparka så godt nå - men litt bedre med en annen følelse enn å være en geleklatt på et fat hver gang han sparka i magen...

Skrevet

Geleklatt på et fat??? Du får virkelig sagt det Hebbie.. hehehe ;O)

Var ikke dere BIM damene på lunch i går også?? Tar helt av i Drammen forstår jeg ;O)

Nå har jeg vært ute å shoppet litt, sinnsykt fornøyd med den nye moten nå...laaaaaaaaange gensere!! Yahoo... Hater mammaklær, så deilig når jeg kan kjøpe i vanlig butikk, fått ny HM butikk i byn nå, har så mye kult!! Måtte jo kjøpe noen t-shorter også, siden jeg skal til syden om 8 dager!!!! (måtte bare få sagt det...igjen...) hehe..

Dagens lunch; 4 knekkebrød med brunost og sjokoladepudd til dessert.. kan livet bli bedre.. pluss noen muffins da selvfølgelig, har faktisk noen igjen fra igår *klapp klapp* Har du Idefix??

Titsi; Utrolig hyggelig at du blir med i tråden her, hvor gamle er barna dine igjen, ganske små de??

Glad det er litt størrelse på mine jeg, for da kan jeg knusekose meg med babyen masse, blir nok endel slossing om den stakkars.. Er så artig når de er så store, for de forstår så masse om hva som skjer, og er veldig intresert i utvikling og ting som skjer med meg.. Gleder oss villt alle sammen.. Bare 3 mnd igjen nå... Det kommer til å gå sinnsykt fort.. Har jo så mye å ordne her hjemme først.

Håper det går bra med oss alle... veit du hva du fåt Titsi?

Har det gått bra med deg Idefix, var gutten gutt, og i full fart???

Skrevet

Dytter oss opp litt jeg... siden jeg som ikke har lov å være her er den eneste som faktisk ER her idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Syden ja..hørtes herlig ut. Litt misunnelig ja. Har vinket sørgelig farvel til min sommergarderobe.

Småttisene mine er 3 og 20 mnd. Ganske små ja. Men den største (jenta) skjønner veldig mye denne gangen, i motsetning til sist. Til og med funnet ut på egenhånd (må være gravidbøkene :) hvor babyen skal komme ut. Og det viser og peker hun stolt på til alle vi treffer. Helst dra opp genseren og vise hvordan den ligger med rumpen og hode også. Flaut ja!!

Jeg vet faktisk ikke hva jeg får denne gangen. Hadde veldig lyst da. Men typen overtalte meg til ikke å vite, men magefølelsen min sier jente.

Vet Idefix skal ha gutt. Men ikke fått med meg hva dere andre skal ha.

Skrevet

Hmm.. kikket av gammel vane inn på Bli Gravid. I dag har de fjerna anonymknappen der inne. Må ha vært mye spetakkel der da, siden de fjerner den der og ikke på de andre foruma. Jaja.. bare en liten detalj... siden vi alle er gamle "Bli Gravid-x-brukere" ;o)

Skrevet

Åj, har de det nå?? Visste jeg ikke.. trodde det bare var skravlesiden som var uten jeg.. ja,ja.. lenge siden jeg var der også. Men har sett det er de samme spørsmål og ting som vi hadde.. Tenkt noen ganger på de stakkars folkene som er der lenge, de må bli lei alle de samme spørsmål og ting... ;O)

Vi veit heller ikke hva vi får denne gangen.. ville vite, men jordmor kunne ikke se.. *fortvilet* hehe..

Men skal på 3D UL 23 oktober, mulig vi spør da.. men da har vi jo liksom bare 11 uker igjen, så kan jo igrunn også bare vente. Er jo spennende å ikke vite selvfølgelig.. men skulle ønske jeg visst også!!

Min 4,5 åring drar også opp genseren, skal vise alle magen. Da jeg hadde vært på UL, tok ho bildene og viste rundt til hele barnehagen.. så stolt da. Gleder seg littegrann bare.. hehe.. Hun på 7 er litt mere rolig ang dette, gleder seg også masse.. men er mest opptatt at vi ikke veit hva det er.. vil så gjerne vite ho da ;O) hehe

Skrevet

Jeg albuer meg inn på Tråden deres, for jeg kom så på låtten ( som man sier på Jæren) av tittelen på tråden.

Ser liksom for meg dere sitte der som småfnisende skolejenter med en konspiratorisk mine og gleder dere over den hemmelige klubben som kun dere vet om. He, he.

Jeg har _ikke_lest hva dere skriver om, det er tross alt hemmelig! : )

Skrevet

Ja, var det ikke sjakk trekk av Hebbie og skrive hemmelige klubb i overskriften... Den er det jo ihverfall ingen som ser *ler*

Skrevet

Hehehe....da får vi se hvor mange nysgjerrige jenter det er her inne ;op

Står det hemmelig på noe - da MÅÅÅ man inn og kikke litt...

Jajaja.....imorgen hopper jeg inn her :o) Eller egentlig om en time....

Må jeg egentlig telle disse sparkene ?? Han er så aktiv at jeg merker han hele tiden og sannsynligvis så kommer jeg til å sluntre unna det.

Uff ....er litt lei alt nå. Må kanskje punge ut med 7000 kr på Chrysleren som jeg skal selge...Var noen bremse greier som må skiftes, men han fyren skulle prøve å se om han kunne gjøre det billigere siden den skal selges. Skulle bare få den EU godkjent... Fy søren den bilen irriterte meg nå........Akkurat nå sitter vi på 3 biler...jeg betaler på 2 av dem... Håper jeg er heldig og får solgt bilen min fort - da får jeg plutselig 4000 kr ekstra i måneden.... Jeg hater å ordne med bil - vil bare kjøre dem.

Har endelig funnet ei som kan hjelpe oss med dressur, men vet ikke hvor mye det vil koste. Må få kustus på dyret !!!

Det er så mye utgifter for tida..blir gal. Men det som koster noe nå - må vi gjøre noe med... Alt det andre vi har kjøpt pga. gubben var ikke nødvendig - han tok bare helt av....

Og vi har ikke begynt å babyting enda jo....håper virkelig at det er brukendes og alt vi trenger av det vi skal låne og få av søskenbarnet til sambo. Må kanskje få det over til oss så vi får en oversikt over hva vi evt. trenger...Er jo helt grønn på det området - har ikke peil på det å ha barn...stakkars mora mi som skal lære oss opp ;op

Skrevet

Du er velkommer her skrømti..Du er jo en av oss :0))

Har vært på ul idag 50 minutter med sjekk av blodgjennom strømingen i navlestrengen. Sjekka morkaken og guttungen..DET er er gutt..Han tissa til og med :0))

Fikk bilde av utstyret bare fordi gubben er kompis med legen og de hadde den gutte humoren.Ha ha ha :0)

Så måtte jeg på ctg og der var det ikke mye liv i snoppen..Han låg helt stille..Så jeg måtte drikke noe ekkelt skvip xlen eller hva hun kalte det..grønt og j......søtt..Da våkna han gitt og begynte å hikke...Hadde han ikke våkna hadde jeg blitt innlagt.Fy søren da hadde jeg fått fnatt...

Var så misunnlig på damene som trillet sine små i gangene på barsel..Hadde lyst å kidnappe en sånn liten en..Sukk :0(

Får enerom for de har jeg bedt om.Men fikk vite at de prøver å stikke opp til 20 ganger for å sette spinalbedøvelden fpor å slippe narkose for det er ike bra for babyen..Hjelpes meg om de stikker så mange ganger..Kommer jeg til å henge i taket...grøss...

Satser på at fødselen starter av seg selv og at jeg kommer inn med 6 cm åpning..Da føder jeg.Men har sagt at jeg går ikke lengre enn til 2 november.Men føder gjerne før..

Legen trodde babyen blir ca 3200 gr ved ks..Men det tviler jeg på.Minste her har vært 3660 gr.Tipper noe sånt jeg..

Ellers så har jeg ikke flere muffinser,tre par bedende øyne har bedt mamma lage nye i morgen..Får se om jeg gidder.Vekt messig burde jeg ikke...

Spør igjen..Noen som har en god eple kake oppskrift?

Men nå er det natta..Får vel klare og komme meg i seng også nå da.Ellers blir jeg mobba av hebbie :0))

Skrevet

Grunnen til at han ligger så stille og sparker så lite er at han ligger i tverrleie visst nok...

Skrevet

JEG hadde vel ikke mobba !! Gjør ikke slikt jeg ;op

hehehe....vi sendte innlegg på likt Idefix - sjekk klokkeslettet.

Mista en trankapsel på gulvet og finner den ikke !! Har lett og lett - føler jeg kjenner en ekkel tranlukt, men finner ingenting. Har jo ikke tråkka på den - kan den smelte ???

Så bra å høre at UL gikk bra - så det blir enda en gutt ja ;o)

Gubben klarer ikke helt å forstå at det er en baby i magen min og har kjent sparka utenpå, men klarer ikke å sette seg inn i det hele. Så det blir nok enda en 3D UL - eneste gang han ser at det er en baby inni meg.....så han gleder seg bare til jeg har født så han får se Junior i levende live....

Skrevet

;op Nå er jeg 28 uker !!!!!

Nå kan jeg offisielt være her inne :o)

Skrevet

Gratulerer hebbie med overflyttinga :0))

Skal nok følge dere alle til endes, men når den siste kjente har født da er min bim tid over :0)

Nå har jeg sendt guttene på skolebussen.Er kjempe kvalm så jeg må nok legge meg litt ned på igjen :0( Snuppa ser Elias film på tv med teppe over seg og koser seg..Så da skal jeg inne senga en stund til....Hater og være kvalm 41 dager igjen..men håper på litt mindre da :0))

Skrevet

Velkommern inn hit offisielt Hebbie. Endelig :))

Og Idefix.. at ikke den kvalmen kan gi seg. Hadde dødd på meg hadde det vært meg. Ønsker deg god bedring!

Jeg har barnefri i dag. Skal til kiropraktor og shoppe litt stuff til babyen, for første gang. Blir litt kos :o) Men vet jo ikke hva det blir da, så må holde meg litt på nøytral jord.

Skrevet

Hebbie.. Husker du den alkaholfrie champisen jeg lovte deg for mange herrens år siden hvis du ble gravid?? Du vet.. den der Skrømtimetaforen med løper og skinnsalong sant? Vi får ta den i dag i stede! Dessuten er 3 trim. en MYE større bragd enn 1 trim.

Skål!!

Skrevet

JAAAA !!! FEST !!!!

*sniker til meg et ekstra glass hehehehe*

Du har så rett du Titsi - 3.tri ER en mye større bragd enn lille 1.tri pføy !

Hehehe.....jeg som har vært her inne før og snoka og syntes synd på alle de gravide kjerringene med store mager som klager over slimpropp, stripping, rier etc....Wæææ.....nå skal jeg bli slik selv !!

Hmmm.....tror jeg trenger litt alkohol heller i denne drinken*

SKÅL jenter !!!!!!

Skrevet

Hehehe.. slimpropp, stripping og rier ja. Det er bare å se realiteten i hvitøyet nå! Så den alkoholfrie champisen er ikke god nok for deg altså?? Jasså.. får be Jordmor Siri slenge over litt lystgass i stede da :o) Tar vi alle et drag samtidig så blir det iallefall litt snøvling her inne på 3 trim :o))

Idefix. Har ikke fått snakka med deg ennå!!!!! Men jeg gir ikke opp :)

Skrevet

Tror jeg trenger den kolben ved siden av meg til enhver tid nå !!

Så med en gang noen begynner å snakke om de-temaene-som-ingen- må-nevne- så tar jeg meg et skikkelig drag av gassen ;op

Yuuuhuu....plutselig er livet bare såååå herlig !!

Skrevet

Hmmm.....idag har jeg fått skikkelig matkick !!

Har hatt lyst på risgrøt, McD' mat, og nå vil jeg ha nudler (spiser kun et merke)....må innom en plass og kjøpe dem....

sjokoladekake !!

huff...noe mer ???

Har vært så kvalm i dag - har lukta tran i hele dag etter jeg tok dem og mista en igår på gulvet som jeg ikke finner. Kjenner en ekkel tranlukt i stua....

Skrevet

Ok..har hatt dagen tabbe idag..Står på skravla for spesielt interesserte..Rødme sterkt igjen.....Hohoho

Har laget 60 muffins,har sendt noen opp til mamma da.Laga ikke dobbel med tripla deigen :0))

Jeg såg du logga deg på i går kveld titsi,men du forsvant igjen :0(

Det er nydelig vær her idag så jeg har vært litt ute i tillegg til å baka.Pluss ligget rett ut.Fikk en sovepille på føden i går for å sove skikkelig..Jo takk...Ble jo driiiit kvalm :0( Så det har jeg ikke lyst til å gjenta nei.

I morgen skal hele familien på filmen over hekken :0) Gratis biletter gjennon banken.De har knax uke som de kaller det.Dere med barn,har banken dere bruker slike tilbud til ungene deres ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...