Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #26 Skrevet 29. september 2006 vi har brukt nestragel to mnd nå og dette ha ikke lille gutten min merket noe til!! flere i "gjengen" bruker den også, og jeg hørte med dem tidligere i dag.. ingen av dem merket noe heller. men kan jo hende babyene våres reagerer litt forskjelleig på dette også som alt annet? lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #27 Skrevet 29. september 2006 jeg har dårlig erfaring med dette... for det første så liker ikke mini at melk ble tykkere....bare småskriking når han spiste... (prøvd forskjellig mengde og tykkelse) for det andre så hadde han som hun over her nevnte veeeldig problemer med å få opp gulpet..komlike vel, og ble helt fortvila for han fikk jo nesten ikke puste...en gang begynte han faktisk å bli blå !!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. september 2006 #28 Skrevet 29. september 2006 Hei Anonym! Jeg har en refluks-baby. Prøvde i Nestargel da hun var ca 2-3 uker. Og hun fikk så tykk gulp at hun satt i halsen og strevde med å få puste. Men det har skjedd uten nestargel også. Men det skal sies at jenta mi ikke bare er en "gulpeunge". Tok ph-måling som viste 317 (!!!) sure oppstøt i løpet av et døgn. Så kan jo hende det funker bedre for litt mer "normale" gulpere...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #29 Skrevet 29. september 2006 ja det kan johende...men mini har ikke fått påvist reflux og det har ikke hendt når vi ikke har brukt det...men gulpinga e ille!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #30 Skrevet 29. september 2006 vi har også bare gode erfaringer med dette middelet!! men klart det kan være forskjell frra baby til baya, akkurat som middagsglass, mme og alt annnet.. men jeg vil si at: har man problemer med mye gulping er det jo verdt et forsøk som alt annet deilig med fredag!!! GOD Helg!!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #31 Skrevet 29. september 2006 gutten min likte dette ikke da jeg blandet for tykt.. nå har jeg funnet en blandig på litt over 1gr pr flaske.. og gutten glad-gulper SJELDEN og vi er begge mer fornøde )
tulle15mai:) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 2. oktober 2006 dytter denne fram til dere igjen jenter!!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #33 Skrevet 2. oktober 2006 har brukt nestargel siden lillegutt var 2 mnd.. men er ikke så veldig fornøyd.. minimal effekt her i gården.. kanskje jeg blander den for tynn, men skal man ha den så tykk så kommer jo ikke melken ut gjennom flasketuten.. så nå blander jeg bare i litt men vet ikke om det er vits i det hele tatt.. men for de som opplever at den faktisk virker er det jo toppers! ) skal prøve den andre typen-som ikke fortykker melken i flasken, men gjør den til gele når den kommer i magen.. har mer tro på den egentlig.. husker ikke hva den heter.. )
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #34 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg brukte det når jeg ammet. Gav det da med en sprøyte i munnen før hvert måltid. Det er vel en anvisning som sier noe om hvor tykt det skal være, ville ikke blandet det tykkere enn anbefalt pga det som innlegg over beskriver:gulpet blir veldig tykt. Men for oss hjalp det oss til en helt ny hverdag. Man blir sinnsykt lei av å skifte body 5 ganger pg dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå