Gå til innhold

Din mening takk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

mye finere på bergensk..*Mar ren* en Marn eller lignende på østlandsk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ei som var med i nanny-hjelpen fra bergen. Hun hadde ei jente som het mariell. Eller MariÆÆÆÆll som hun damen satt i en stol og gaulte hele dagen. Mariææææl,mariææææl,mariææææl... Hun hadde skinnvest og permanent,hun mora. Og er ikke sikker på at hun var den skarpeste kniven i skuffen. he he he ... Navnet har printet seg fast i hodet mitt som helt grusomt og ja,harry!! Jeg heier på maren (eller marææææn...hi hi...)

Skrevet

Går det virkelig an å uttale seg slik på et så enkelt sp.mål???

Jeg blir målløs... Du har problem trur jeg..

Skrevet

Begge er fine... Men Maren er min favoritt :)

Skrevet

Helt klart Maren. Synes det er desidert finest, pluss at Mariell kan feilstaves, og det er kjipt å hele tida måtte stave navnet sitt for at det skal bli riktig.

 

Jeg har selv et navn som kan staves på mange måter og har vært utrolig lei av og få spørsmål om stavemåte eller at navnet er feilstavet på brev osv. Det var en av grunnene til at jeg ville ha et navn som ikke så lett staves feil til snuppa vår.

Skrevet

Jeg syns begge er veldig fine.. Men de gir jo litt forskjellige assosiasjoner.

 

Mariell: Liten, nett og søt.

Maren: Snill og god

Skrevet

Ja nettopp...det ER litt sosialklient-navn :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...