Gå til innhold

Din mening takk!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maren er veldig fint, Mariell litt pompøst synes jeg. :-)

Skrevet

Mariel (med bare en l) er kjempefint! Ikke så begeistret for Maren.

Skrevet

Mariell er et skikkelig harry-navn, Maren er fint, men ikke om man skarrer ;) (var på navnefest i helga, og hun som leste opp alle navnebarna var fra Bergen..hun som het Maren ble hetende "Maaarrrrrren")...

Skrevet

Harry-navn??? Hva er det? Stakkars faren til venninnen min...han heter Harry.

Skrevet

Mariell...

Kommer litt ann på hvor du bor.

En østlending ville vel sagt..Marn istedet for Maren. Eller?

Skrevet

Da har han et ekte harry-navn ;)

Men seriøst, har du ikke hørt uttrykket "harry"? At noe er litt harry, betyr at det er litt "ute", litt "bondsk", ikke kult liksom...

Skrevet

Maren, uten tvil!!

Skrevet

Harry...jaja!

Velg det som passer for jenten din du...

Synes ikke Mariell er harry...Harry da tenker jeg mer på... Ronny kanskje. Herregud det er jo snakk om en liten jente.

Skrevet

Liker begge navnene godt, men Mariell er favoritten :o)

Skrevet

Små jenter kan også ha harry navn ;)

mariell, celine, emilie, angelica, anastasia....alle sånne "wanna-be"-navn er harry :D Litt typisk unge mødre, lav sosial status, ikke flust med verken penger eller utdannelse, sånne ting.

Skrevet

Alltid anonym jeg, har ikke noe behov for å bli gjenkjent her inne :)

Og man har da fortsatt lov til å si meningen sin, om man kaller seg "anonym" eller "aliz - har fått jenten sin"....

Skrevet

Litt enig med deg, men synes ikke Emilie passer inn i denne kategorien.

Til HI : Maren er nydelig:-)

Skrevet

Tør jeg hva ditt barn heter Anonym som ikke er en ung mor uten utdannelse og lite penger.

Skrevet

Tør jeg hva ditt barn heter ? hva skal det bety? Har du lite utdannelse?

(anonym sa jo foressten ikke at hun selv ikke var ung, og med lav utdannelse, hun bare sa hva hun synes var harry).

Skrevet

Valget vårt var også mellom disse navnene faktisk, og vi endte opp med Mariell - synes det er et nydelig navn! (Og jeg har verken lav sosial status, liten utdannelse eller lite penger, bare så det er sagt :) ) Litt spennende med navn som ikke så mange har, men mange spør om stavemåte da (en l, med e til slutt etc.), men det går vel seg til. Synes ikke Maren er så fint på østlandet hvor de sier "Maarn", men "Maren" er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...