Gå til innhold

Oslo jenter her?


Novembergutt<3

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 23 og bor på Ekeberg. Jeg er kjempespent, og litt redd, for det er mitt første barn. Har fått satt termin til 5. mai, men tror nok at det vil forskyve seg litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey,fra oslo her også..bor på tøyen også,hihi..har termin 1mai.Er 22 år og har veldig lite å gjøre om dagen derfor hadde det vært veldig gøy å treffe noen i samme situasjon.Første gang jeg skal ha baby,og kan nesten ikke vente..gleder meg noe sinnsykt,vil liksom bare at den dagen skal komme snart hehe..kjenner heller ikke så mange i oslo så...det er bare til å taste tilbake til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter også gjerne andre i samme situasjon. Jeg er 27 år og bor på Kampen. Starter uke 12 i overimorgen så det går fremover men er fortsatt forferdelig kvalm så vil gjerne vente til jeg formen er litt mer stabil. Har foreløpig termin 18.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke sikkert hvilken uke jeg er i, pga uregelmessig menstruasjon.

Er her i mai-klubben på bakgrunn av legens antagelser etter å ha klemt på livmora :) Fikk innkallelse til UL i dag, 17. Desember. Lenge til jeg får vite noe mer da :) Når skal dere ha UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Teisen, er 29 år og har en sønn på 3år fra før. Tror jeg har Termin 14. mai.

Jeg er mye hjemme og er nesten alltid klar for en kaffe kopp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett opp treff mellom 3. og 10. desember, da er jeg nemmelig på Tenerife! Men er sykemeldt i to uker nå, kan godt ta det i løpet av de kommende to ukene da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe tur onsdag 29.november kl.1600. Er det noen som blir med:)

Forslag Kjøkken Og Bar AS, Møllerg. 16, Youngstoget-OSLO.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...