Gå til innhold

Oslo jenter her?


Novembergutt<3

Anbefalte innlegg

Hei dere! Er det noen som er fra Oslo her? Jeg er selv 26år og bor på Smedstad. Hadde vært hyggelig å blitt kjent med en liten gjeng for cafe turer etc:-) Er jo så kjekt å få snakket med andre i samme situasjon:-) Er første gang for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25 og bor på løkka. første gang for meg også. Når har du termin? Jeg har 24.mai, og utrolig mange rare tanker surrende rundt i hodet for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant det er mange rare tanker... I over i går gikk jeg til sengs og hyl gråt fordi jeg var redd for å legge på meg, at karrieren min går i dass, og samboeren fikk ikke lov til å verken prate eller ta på meg:-) Så har jeg hatt fryse tokter og svette tokter og er voldsomt hissig! Men jeg må jo bare le. Jeg vet faktisk ikke når termin er jeg da.. Har hatt forferdelig mye rot med syklusen, og dette var ikke helt planlagt - men tror jeg er ca 6-7 uker mtp de symptomene jeg har. Tror jeg må vente til noen kan ta en ultralyd for å vite sikkert. Jeg blir jo gal av dette også. Vil jo vite akkurat når!! he he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste nettopp det andre innlegget ditt nå. Og jeg tenkte at den blødningen din, det kan jo ha verdt rundt den tiden du skulle hatt mens da? Jeg spottet nemlig litt rundt den tiden der, er visst ofte rester fra forrige mens eller noe slikt... Det kan jo stemme bra med at du er 6-7 uker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor også i Oslo, på Skøyen. Har ei lite jente fra før på snart 10 mnd. Jeg er 29 år. Hadde vært veldig morro å ta en cafetur engang, men helst etter 12 uker så jeg er sikker på at det går bra:) Har termin 25. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro! Ja, kan vi ikke prøve og ta en kafe ur når alle er på den sikre siden og vi begynner og kjenne noe inni magen da? Hadde vært super hyggelig:-) Selv har jeg termin 10 mai (tror vi) - så ca6 uker så er jeg klar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lyst til å henge meg på her. Jeg bor på Oppegård, men jobber i byen, og er klar for kafeturer med andre som er i samme situasjon. Blir mitt første barn, er 35 år og har termin 5. mai. Ønsker også å vente jeg er passert 12 uker og til det er blir litt mer "virkelig"/kanskje kjenne noe liv der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Hørtes så koselig ut å treffe andre i samme situasjon etter uke 12, at jeg ønsket å hoppe på denne listen jeg også. Jeg er 28 år, venter mitt første etterlengtede barn og er bosatt i Bærum - det er jo bare en liten svipptur fra Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :-)

Termin ca 28 mai - bor på Rodeløkka. Første barn - selv om det er så tidlig at jeg ikke helt skjønner at det kan bli barn av dette ennå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også med! Men er enig i at det er ok å vente til etter uke 12. Har hatt små blødninger i over en uke nå, så er fryktelig usikker på om jeg tilhører her om en uke... Krysser fingre!

 

Bor på Sandaker, er 26 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor på Skøyen (Samme som deg, Jaija!:). Er ni uker på vei i morgen, foreløpig termin 1. mai. Er veldig gjerne med på cafétur når den tiden kommer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei !

Jeg er 27år og bor på Oppsal.

Det er første gang for meg også, så det opptar tankene mine største delen av dagen :)

Det er supert å kunne prate med noen som er i samme situasjon!

Blir gjerne med !

Foreløpig termin er 24.mai :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at vi er så mange:-) Jeg har flyttet min termin, og slik det ser ut nå har de fleste av oss termin i slutten av mai. Jeg har 23 mai pr idag - men regner med at det kommer til å forskyve seg.. Så hvis vi hadde prøvd å fått til et treff i desember burde alle være over grensen, og kanskje har noen fått litt mage også:-) Noen som skal føde på Bærum sykehus forresten? Bor på smestad, men fikk Bærum som sykehus, og det er jo like greit det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor et stykke unna Oslo, men studerer i Oslo så jeg vil gjerne være med på treff :) desember er en fin måned,for da er vel de fleste over 12 uker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med!:) Er 22 år og bor på Grûnerløkka.. Dette er første gang for meg, så alt er fryktelig nytt og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Koselig å møte noen i samme båt ja. Selv er jeg 28 år og har termin 5. mai.

Høres veldig bra ut å vente til alle er sikre. Jeg hadde MA tidligere i år og er ikke helt sikker på om jeg tror at dette går bra selv om jeg har sett liv 2 ganger på UL.

Koselig å møtes i julemaset, med litt avslapping på café.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tina 79.

 

Jeg bor også på Frogner i Oslo og har termin 30 mai!!! Vi kommer sikkert i samme barsel gruppe på Frogner helsestasjon. Kanskje vi sees. Lykke til med graviditeten!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, Jag blir mamma för första gången i början av maj och bor i Oslo. Jag känner inte så många som är gravida just nu så jag kommer gärna i kontakt med andra i samma situation som jag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 31 år og vil gjerne være med. kjenner ikke så mange som er gravide her i oslo, så det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...