Gå til innhold

Marte, Mina eller Malin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Malin er helt klart det beste, søteste og vakreste.

Mina høres ut som et hundenavn.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle tre navnene er kjempefine :)

Jeg har ei nyyydelig kusine som heter Mina da på 11 år ... så jeg synes det er et veeeldig fint navn! :) - men de to andre liker jeg også så det er jammen vanskelig å si hva som er finest!

 

Skrevet

Hva med

 

Mina Malìn...........altså med trykk på i i malin

 

Funky.........

Skrevet

Tusen takk for alle svarene! Jeg tok en kjapp opptelling og kom frem til dette:

 

Mina: 13

Malin: 7

Marte: 6

 

Altså var det Mina som stakk av med seieren. Allikevel har jeg litt vanskelg for å "forlate" navnet Marte... (Synd naboen og mange andre heter det he he.) Det blir nok Mina :)

Skrevet

Mina er jo ett kjempeflott navn!! Datteren min heter også det=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...