Josefine75 Skrevet 18. september 2006 #26 Skrevet 18. september 2006 Malin er helt klart det beste, søteste og vakreste. Mina høres ut som et hundenavn.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 18. september 2006 #28 Skrevet 18. september 2006 Alle tre navnene er kjempefine Jeg har ei nyyydelig kusine som heter Mina da på 11 år ... så jeg synes det er et veeeldig fint navn! - men de to andre liker jeg også så det er jammen vanskelig å si hva som er finest!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #30 Skrevet 18. september 2006 Hva med Mina Malìn...........altså med trykk på i i malin Funky.........
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #31 Skrevet 19. september 2006 Tusen takk for alle svarene! Jeg tok en kjapp opptelling og kom frem til dette: Mina: 13 Malin: 7 Marte: 6 Altså var det Mina som stakk av med seieren. Allikevel har jeg litt vanskelg for å "forlate" navnet Marte... (Synd naboen og mange andre heter det he he.) Det blir nok Mina
Mina06+Mats09 Skrevet 19. september 2006 #32 Skrevet 19. september 2006 Mina er jo ett kjempeflott navn!! Datteren min heter også det=o)
Hame ble født Skrevet 19. september 2006 #33 Skrevet 19. september 2006 Mina Dattern min heter d også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå