Gå til innhold

Er alle på slanker`n her, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, jeg har bare vært på byen jeg;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yesss! Nesten nede igjen, men vil IKKE kutte ut rødvin og gode middager i helgen (og av og til ellers...), og IKKE kutte ut Møwenpick karamell-is, så det går treigt som bare ...... Gikk opp 22 kilo da jeg var gravid, og jeg bare SKAL tilbake.

Skrevet

Uff, stakkars dere, Snulder, må ha vært tøft. Stor klem,

Skrevet

Kanskje ikke helt rart med tanke på at de fleste av oss kanskje gikk opp en kilo eller to da vi ble gravide ;-) Her røk det nok en gang på 30 kilo... For 3. gang på 6 år. Har heldigvis greid å gå ned alle kiloene og vel så det for hver gang, men ikke helt nede enda, nei. Har gått ned 20 og har 10 igjen. Styggt redd for at de vil være der til jeg begynner å jobbe igjen for jeg er alt for glad i å kose meg ;-) Først når jobben kaller og de små snertne draktene skal på at jeg merker at ooops, kanskje jeg skal skjerpe meg litt?! Så her har jeg rukket både litt godter, eplekake og is, samt en haug av nachos og guacomole i løpet av dagen!

Skrevet

Gudskjelov for sykepleier-pyjamasen sier jeg!

Skrevet

Ja, ikke få dager jeg gjerne skulle ha hatt en uniform av et slag slik at jeg slapp å tenke ut hva jeg skal ha på meg. Mannen min er bare sååå lei av å høre at jeg ikke har noen ting å ha på meg. Men finnes det en dame som synes at hun har nok klær i skapet???? Jeg synes at jeg alltid mangler det jeg helst skulle ha hatt ;-) Nå som jeg ikke jobber noe særlig synes jeg at jeg mangler tøffe jeans etc og at skapet er fullt av drakter som jeg jo ikke har bruk for nå.

Skrevet

Fant litt trøst her, jeg. Ikke bare jeg som ikke er nede i matchvekt. Trodde alle kiloene skulle forsvinne på null komma svisj når babyen var ute, men den gang ei. 8 ekstra kilo er limt fast på kroppen min, selv om jeg etter eget utsagn aldri har vært så sunn som nå.

Jeg skal gifte meg om 3 måneder og da hadde det vært litt stas å være slank igjen, får se om jeg greier å motivere meg selv til litt ekstra innsats på treningsfronten...

Skrevet

Høres kjent ut. Her har jeg hatt 10 kilo som har sittet igjen av de 30 kilo jeg gikk opp, men skrekk og gru, hva jeg oppdaget i dag. Jo jeg har lagt på meg to kilo på en uke!!!! Trodde ikke det var mulig, jeg??? Har da ikke vært sååå usunn hekker (ikk everre enn jeg har vært generelt siste året i allfall...)

Men, nå SKAL det slankes litt her altså. Gjett hvem som skal på Elixia i kveld ;-)

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det:

SÅ glad jeg blir når jeg leser denne tråden her da. Jeg er IKKE alene om å slite med de kiloene som bare har listet seg på!!!!!!

Har noen lyst til å være med i en uhøytidelig skritt-teller konkurranse?

Den som har gått mest i løpet av ca 1 mnd vinner. Premien blir kafèbesøk med noen gode kaker? Motivasjon for godt utført arb må man jo ha!

....og jeg har ikke spist godteri i dag :o)

Skrevet

Det vil jeg gjerne være med på! Må bare få skritt-telleren i hus først... Mas på meg!

Skrevet

Tror dere jeg også kan få sånn sykepleierpyjamas? Selv om jeg jobber på kontor?

Skrevet

Jeg HAR skritteller og jeg HAR sykepleierpysj!! Kan ei deigin kjærring ønske seg mer??? Skal ikke mye til for å glede meg nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...