mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg har for mange kilo og skal ned i nesten-match-vekt, men nå ammer jeg og da skal man jo ikke slanke seg.. Hi hi. Det er derfor jeg har fortært en hel Helnøtt i kveld. (da snakker vi den største) Ble nesten litt kvalm når jeg ser det på trykk.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg er på slankern fordi jeg er altfor tjukk og fordi blodsukkeret mitt løper amok om dagen (sliter med diabetes som tidligere har vært under kontroll men som ikke er så lydig lenger...) Kan derfor ikke vente til jeg er ferdig å amme!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Mannen min har også diabetes, derfor må jeg jo begrense meg når han er hjemme, sånn for moralens skyld. Men nå er jeg alene hjemme derfor kan jeg fråtse litt.
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jeg begynte også å slanke meg fordi jeg gikk opp!!!! mens jeg ammet. Da jeg sluttet i begynnelsen av juni var jeg over gjennomsnittet rund kan man si. Har til nå kvittet meg med nesten 9 kg;) Fortsatt noen igjen... men det er fordi jeg har hatt 2 potetgullgomle- uker....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg er nok litt mer enn bare gjennomsnittet rund... Skal ned 40 kg på sikt...
ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg er IKKE på slanker'n, men det er bare fordi jeg ammer! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bukser til vinteren. Har jo hele skapet fullt, men de passer ikke.... Gidder liksom ikke å gå og lete etter noe nytt heller.... Blir nok sikkert vanskelig å begynne å slanke seg når man er ferdig med ammingen. Nå spiser man jo alt og unnskylder med at man ammer.....
ettbarnsmammaen Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Jeg har også gått opp disse månedene jeg har ammet..... Trodde det ville bli motsatt, jeg!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Jepp... Etter tredje barnet er det derfor jeg nå skal ned 40 kg...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2006 Vi kan jo ta en slags felles holde-moralen-oppe-så-vi-ikke-går-opp-mer. Altså prøve å begrense oss noe. Ihvertfall fram til jul.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Punkt 1.... Slutte å snakke om godteri hele tiden!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2006 Jepp. Også kjøpe inn knaskerøtter til pc-kvelder isteden.
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Jeg fikk et blaff av treningsnarkomani etter at jeg fikk 5 - åringen... Var da under gjennomsnittet slank til meg å være... Men gikk aldeles treningslei etter ca 1år. Etter å ha fått mine 3 eldste var jeg ganske pudding kan man si... ble liksom igjen 5 kg pluss pr. unge. Men de rant av da jeg var sykepleierstudent.. Pluss at det gikk noen kilo helt av seg selv da gutta mistet pappan sin.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 VilikkesidetvilikkesidetvilikkesidetVilikkesidetvilikkesidetvilikkesidetVilikkesidetvilikkesidetvilikkesidetVilikkesidetvilikkesidetvilikkesidetVilikkesidetvilikkesidetvilikkesidet... sier det likevel...... Bytte ut dibbing med trim, kanskje.... Nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trimme mens vi dibber! Det var bedre!!! ;-)))))))))))))))))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. september 2006 #15 Skrevet 15. september 2006 Å miste kilo fordi man ikke har det bra, det unner jeg ikke noen! Heller ha det bra da...
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #17 Skrevet 15. september 2006 Ja det er sannhet i uttrykket "Stor og Lykkelig". Da jeg møtte min nåværende kokke-samboer la jeg på meg 10 kg... før jeg ble gravid:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Uff.Det var vondt å høre. Men jeg ble også ganske tynn da pappa døde, så det er vel ikke helt uvanlig. Jeg har vært så plaget med bekkenløsning at sånn seriøs trening er alt for tidlig. Min trening betår i å trene musklene rundt hofter og bekken. Blir ikke veldig svett av det. Og slett ikke tynn.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 15. september 2006 Hvorfor ble jeg anonym da? Det var jeg som skrev det med at jeg ble tynn når pappa døde. Liker ikke at anonyme blander seg.
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #21 Skrevet 15. september 2006 Jeg fikk heller ikke begynt å trene denne gangen pga bekkenløsningen var verre en noe sinne... Min eneste trening er å gå mye. Med og uten barnevogn. I ganske rolig tempo. Men har skritt-teller som skal vise mer enn 10 000 pr dag. Helst over 12 000.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 15. september 2006 Funker ikke særlig å gå. 200-500 meter er igrunn nok. Går jeg lenger er jeg ikke særlig brukandes dagen etter.
♥Snulder Skrevet 15. september 2006 #23 Skrevet 15. september 2006 Har vært der!!! Vet hvordan det er. Jeg ble faktisk bedre da jeg sluttet å amme. Har vel noe med hormoner å gjøre. Men jeg kjenner det daglig. Verker i høyre hofte som gikt... hver kveld....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #24 Skrevet 15. september 2006 Kanskje det er det det er... Er jo inne på modne foreldre , så kansje gikta har kommet å tatt oss. Neida , men må fleipe litt ellers sitter jeg her å hyler og det gagner ingen.
Reveenka Skrevet 15. september 2006 #25 Skrevet 15. september 2006 Er litt på slankern; ble inspirert etter at jeg la på meg bare fire kg under siste svangerskap, og oppdaget da gullet var fire måneder at jeg var fem kg lettere enn da jeg ble gravid! Hyggelig oppdagelse etter bare å ha gått opp og opp etter de tidligere svangerskapene... Men spiser det samme som før, har egentlig bare kuttet litt ned på godteriene - og colaen... Men helst vil jeg få tid til å trene ordentlig igjen; så jeg kan få kroppen min til å fungere sånn den gjorde før. Nå er jeg så dorsk&dvask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå