Gå til innhold

Hva slags musikk liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags musikk har dere i cd-hylla? Er det noe der dere ville blitt litt flaue over dersom musikk-politiet tok en liten titt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører på det meste, men har en cd som jeg er litt flau over.

Hadde musikk-politiet kommet hadde jeg nok sett i gulvet og stammet atte...atte jammen den er jo så fin....sangen er "streets of London"

med Roger Whittaker - vol 2

Skrevet

Litt av hvert.... Klassisk, jazz, pop, tamilsk, arabisk, div.julemusikk m.m. Og du?

Flau? Nei, tror ikke det.....men tror jeg bør ta en opprydning snart. Mye jeg ikke hører på.

Skrevet

Tror nok musikkpolitiet også hadde likt den! c",)

Skrevet

Må innrømme at jeg er nok prototypen på målgruppa til P4 lytteren...*rødme*

Ellers syns jeg melodiøs pop og rock er fint. Akkurat nå hører jeg på Bruce Springsteen(den siste cd'n), Marit Larsen, Shania Twain(den digger ungene også!) og så en kjempekul versjon av "mannen og kråka", tror gruppa heter Solfaktor. Den spiller vi så høyt vi kan på vei til skole & barnehage, og alle synger av full hals!

Og så syns jeg ABBA er bra, og Clapton og Elton John Av nyere ting liker jeg October Project(nåja, nyt og nytt - når jeg tenker meg om er vel den cd'n rundt 10-12 år gammel...)

Skrevet

Er som strikkballen liker gitarsolo. Ellers så hører jeg det meste på radion. Knophlern og santana er ikke så værst da...

Var i Tanzania som 16 åring, da bestevenninen min bodde der. Da begynnte jeg å like Bob Marley... kanskje det hadde noe med atmosfæren?

Det finns mye bra musikk...

Skrevet

Har ikke kjøpt musikk på lenge.... den sist cd-ble lastet fra nett og var av de nye Gitarkameratene.

Hmmm... det enest jeg ville vært realt flau over å ha er nok Rune Rudberg... flaut nok å bo i samme bygda som han synes jeg..... rødme...

Skrevet

Å, Roger Whittaker - da bli jeg liten igjen, det spilte foreldrene mine mye på slutten av 70-tallet. Jeg syns også "streets of London" er fin, men det vil jeg ikke siteres på, altså... c",)

Skrevet

Uuuuut mot haaaavet!

Jeg bodde over ei som likte denne veldig godt, må innrømme at det var nære på at jeg var nede for å klage natt til søndag en gang sommeren 86(?) da den ble spilt for 8 gang på rad! ved halvfiretiden på morgenen...

Jeg var ikke fan, for å si det forsiktig...

Skrevet

Jeg liker Sissel Kyrkjebø, også jeg - er det nå musikkpolitiet kommer...? Kremt...

Skrevet

Er rimelig altetende når det gjelder musikk. Min siste goooode investering er Gitarkameratene. Den spiller jeg HØYT når jeg kjører bil alene. Det hører med til historien at jeg synger av hjertens lyst, og tror at jeg har en fantastisk sangstemme! Det siste gjelder helt til jeg demper lyden......, da innser jeg at det er skjærende falskt! Derfor bruker jeg sangstemmen kun i bilen og dusjen...:))

Skrevet

Ha..ha... jeg også synger høyt og skjærende der det passer meg!!

Kanskje vi alle skulle inntatt en Karaokebar og jagd alle de andre gjestene:)

Skrevet

Jeg har stagnert litt jeg tror jeg. Har sart musikkmage, dvs jeg er veldig følsom og er var for stemning og humør når det gjelder musikk... Liker å si at jeg er altspisende når det gjelder god musikk, men etter at jeg ble plaget med Tinnitus oppfatter nok hodet mitt mer og mer musikk som støy...

Mimrer mye... Trille, Cowboy Junkies, CC Cowboys, Dumdum boys, De Lillos, Katie Melua, Norah Jones, Billie Holiday, Tish Hinojosa, Kari Bremnes, Jokke & Valentinerne, Van Morrison, Robbie Williams, Imperiet, Hellbillies, Py Bäckmann, Dan Hylander, ... osv... det er så mange!!!

Skrevet

Den står i Cdspilleren i bilen min også. Jeg synger av hjertens lyst og Theodor synes hvertfall det er vakkert!

Skrevet

Hehehe, jeg kunne skremt fanden på flatmark med min sangstemme..;)

Skrevet

I min ville periode hadde jeg en del "menninner" som var kjempegode på å synge... så jeg har faktisk vært runden på Karaokebarer. Men jeg åpnet ikke min munn nei...

Skrevet

Kan jeg få være med? Jeg er skitgod på Uuuuuuuuuut mot havet på Sing star...

Skrevet

Åå, nå kom jeg på en til - Jan johansson, en cd med bare svisker!

Og så de andre svenske gutta; strømstedt&co: "Om" er kjempefin!

Skrevet

Da kan jeg fortelle deg at Jan Johansen er norsk:-)).. Bor i Sverige med norske foreldre...

Skrevet

Jeg er veeeldig glad i : Jeg er en liten undulat, som får så dårlig med mat, for de jeg bor hos, for de jeg bor hos, de er så gjerrig. De gir meg sild hver eneste dag, men det vil jeg ikke ha. For jeg vil heller, for jeg vil heller ha coca cola og is....;-)

Skrevet

Liker kanskje best gammel countrymusikk,jeg.

Vokste opp med det, og det er koselig aa hoere paa.

Men jeg liker egentlig ganske mye forskjellig, - saa jeg har ikke noen egen "stil" naar det gjelder musikk.

I det siste har vi hoert en del paa indianer musikken til mannen min, for babyen liker det saa godt.

=)

Skrevet

Hrrrm, kremt.. Hva drakk du på byen i går kveld/natt, Attpåklatten:-)?

c",)

Skrevet

Mye fin musikk her da :)

Hjertelig hilsen musikkpolitiet

PS: Jan Johansen er norsk, ja! Faren hans (som dessverre er gått bort) var en av de beste trommisene landet vårt har fostret!

Bare så dere veit det, så overtok Jan vokalistjobben etter meg i et Stockholmsband for ca hundre år siden. Det var en stund før han gikk solo med "Seeeeeee på mig, åååå en hamn i stormen, som en vååååååg föds att bäääära dig. Seeeeee på mig, när ljuset blir till mörker i ditt liv är jag däääääär och aldrig lämnar jag dig. Jag älskar dig så...."". Snufs... Og ja, han er like kjekk i virkeligheten!

Skrevet

Jeg hadde altså tidenes kjærlighetssorg til den plata, så den har ikke vært spilt på 10 år - men syns den er kjempefin!

Jasså du - så du kan synge på ordentlig, du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...