*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 15. september 2006 #26 Skrevet 15. september 2006 Må bare si til deg mamma2gang, at for meg virker du som litt Ekstra kranglete som må ha det siste ordet...eller? Har også lest Innlegget "gledesdreper" Ser at når det gjelder Eifos, så har også du store delen av skylda for at det blir bråk her... ikke bra! Ikke så veldig STORSINNET av deg heller, med tanke på det å be om unnskyldning. Eifos har i hvertfall litt selvinnsikt!!!!!! Hva med feks Hårsår og hormonell? er ikke det å fyre oppunder? eller å anbefale folk å holde seg unna ass. befr. Sånt blir det bråk av!!!!!????
Dronningen! Skrevet 15. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 15. september 2006 Men da er jo alt slik det bør være....
Dronningen! Skrevet 15. september 2006 Forfatter #28 Skrevet 15. september 2006 Jeg har aldri anbefalt andre å ikke være her inne.... Hvem er du for en feiging som ikke tør å vise deg med ditt vanlige nick? Helt nytt, siden du ikke har noen innlegg/ svar i basen her.... Men antageligvis en som ikke vil stå for det en sier. Det du roper så høyt om her preller av, jeg bryr meg ikke! OG om det skulle være sånn at du vil fortsette å slenge med leppa og krangle så finnes det en side for det, Velkommen dit!!!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 15. september 2006 #29 Skrevet 15. september 2006 Ja, jeg ser du er ofte der!!!! på kranglesidene!!!! Hold deg der du, for der passer du rett inn
Dronningen! Skrevet 15. september 2006 Forfatter #30 Skrevet 15. september 2006 Rart, har aldri sett deg der? Siden du er så klar for en krangel.... *lol* Heretter vil du bli oversett, helt og holdent...
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 15. september 2006 #31 Skrevet 15. september 2006 Oversett??? ser ikke sånn ut, du må jo forsvare deg med nebb og klør, så jeg vet ikke helt jeg??? Er ikke så greit å få det i trynet tilbake nei???
finetine Skrevet 15. september 2006 #32 Skrevet 15. september 2006 Trist at det har blitt sånn. Kan vel bli slik at noen blir veldig hormonelle her inne, og at en del usaklig blir sagt ja. Jeg har ihvertfall aldri tenkt på at du skulle være lite hyggelig eller hva det måtte være du er beskyldt for. Ønsker deg lykke til videre, med eller uten fora som BIM eller lignenede. Valgte selv å avslutte i et annet nettsted etter at overspente gravide lurte på om jeg ville oppsøke dem og skjære ut babyen de hadde i magen ( da hadde nettopp det skjedd i USA..............) Da hadde jeg kun fortalt litt om meg selv og hvor lenge vi hadde forsøkt å få barn, kan si det sånn at jeg trakk meg rimelig fort ut derfra.... Lykke til uansett da.............
Brumm Skrevet 15. september 2006 #33 Skrevet 15. september 2006 Hei mamma2gang:o) Jeg synes dette er utrolig trist, men skjønner godt valget ditt. Nå har jeg lest innlegget "gledesdreper" 2 ganger, eller ihvertall begynnelsen. At en sånn ting kan utvikle seg sånn..... Du mente å være hyggelig i ditt første svar. Er enig i det du skrev. All denne testingen for tidlig.... Det kan slå begge veier. Og om en tror en er gravid basert på mange tester, og så kommer blodprøven og er negativ... jeg skjønner deg lille venn. Innleggene som kom etter du hadde skrevet, kunne jo spart seg... For det er der drittslenging starter... At du skulle få kaktuser osv...Skjønner du ble provosert av dette. Og det er virkelig leit at en blir "presset ut" av disse sidene. Men vi er alle forskjellige og ikke alle klarer å slutte... Vi tolker alle forskjellig... Og vi fyrer hverandre opp. Vi er jo hormonbomber alle sammen. Jeg støtter deg fullt og helt, jeg synes du er en utrolig positiv person her inne!! Håper å se deg her inne senere og at du bare tar en pause:o) Ikke det at jeg vil være her for alltid selv.... he he. Men har fått noen veldig gode venner her som jeg ikke hadde klart meg uten... Ønsker deg all lykke og lykke til med påskeegg. Tenk, en dag trenger vi aldri å komme hit mer. Når vi blir gravide og har født våre søte babyer, kan vi endelig fortsette med livene våre!!!! Mange gode klemmer fra meg:o)
Dronningen! Skrevet 15. september 2006 Forfatter #34 Skrevet 15. september 2006 Takk brumm,det varmet..... Når mange mennesker med forskjellig utgangspunkt møtes, må man bare regne med litt uoverensstemmelser.... Jeg tåler en støyt jeg, det er værremed usakligheter og drittslenging. Jeg trodde ærlig talt ikke at det jeg svarte skulle utarte seg så utrolig mye. Ser jo nå at kvinner er seg selv nærmest, som alltid, i alle situasjoner.... Kan nok hende at jeg har en større takhøyde for hva som er greit! Lykke til videre Brumm og så får vi håpe at vi får det vi ønsker oss! Klemmer fra
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 15. september 2006 #35 Skrevet 15. september 2006 Ja, lykke til.............
Brumm Skrevet 15. september 2006 #36 Skrevet 15. september 2006 Høres ut som om det går bedre med deg nå) Det er bra. Vi tolker jo alt forskjellig. Vet av erfaring at dette kan bli dumt. Gjelder egentlig likt med tekstmeldinger. Er en venninne jeg ikke kan skrive n o e til.... Hun tolker alltid på en annen måte, og jeg må være spesielt varsom med det jeg skriver. For de vi kjenner veldig godt, er det ikke så viktig. Men her når vi er så mange ukjente..... Ja ja vi må bare komme oss videre. Er ikke noe å gjøre noe med. Vi blir alle noen erfaringer rikere:o) Tusen takk for lykkeønskninger lille venn:o) Mange klemmer
silly er gravid :) Skrevet 18. september 2006 #37 Skrevet 18. september 2006 Hei!! Jeg synes det er kjempe synd at du velger å gi deg fra denne siden. Er vel av samme oppfatning som deg. Det blir lett for mye stress av å være her. Jeg er ny i gamet med prøverør og hele pakka. Hadde ett AIH forsøk i mai og før det var jeg her og ja man blir stresset av denne siden. Mye mas om "medidsnske " ting. Jeg ble kjempe stresset og trakk meg unna. Det har jeg fortsatt med. Er innom her og sjekker for å se hvordan det går med andre jeg kjenner her inne. Så jeg må nok en gang si meg enig med Mamma2gang?. Lykke til Mamma2gang? og jeg håper virkelig at det ordner seg for deg denne gang. Skal krysse fingre for deg og så ses vi kanskje på Riksen en dag. Til dere andre .... lykke til...
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 18. september 2006 #38 Skrevet 18. september 2006 Kjære alle sammen, nå er det vel på tide å sette en strek over det her innlegget, både jeg og mamma2gang er ferdig med det nå, men det blir dratt opp igjen og opp igjen. Innlegget var mellom meg og henne, og ingen andre, og vi har gjort opp... er det noe mer å lure på da? Jeg har aldri trengt å få medhold på noen som helst måte, ble bare provosert der og da, men det har blåst over nå... Så da er det på tide å la diskusjonen ligge død, og jeg og mamma2gang er enige om å være uenige!!!!!!!!!!! PUNKTUM!!!!!!!!!!1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå