temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #26 Skrevet 12. september 2006 Jeg var ikke særlig høy i hatten første gang jeg var på treff jeg heller... Hadde alliert meg med Dream som jeg kjente litt fra før. Men jeg har heller ikke angret ett eneste sekund!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 12. september 2006 Hva med skjegg i postkassa da?
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #28 Skrevet 12. september 2006 OK, men nå er jo Lille Snupp blitt 18 mnd. Hvor gamle er deres barn? Hvis det passer med turnus så kan jeg jo vurdere det. Har jobbet fullt siden slutten av april. Hvor pleier dere å møtes da? I Oslo eller?
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #29 Skrevet 12. september 2006 Bare du Attpåklatten som kan gjøre noe sånt... Late som at du ikke skulle på treff egentlig... Med magen under haka )) Disse jentene er IKKE farlige! Makan til inkluderende gjeng finnes ikke!!! Så velkommen til oss er dere ALLE
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #30 Skrevet 12. september 2006 Det er en Follogjeng, en Drammensgjeng og en Asker-gjeng... Og noen ganger er det en mix av alt pluss Oslofolk og da er det i Oslo...
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #31 Skrevet 12. september 2006 Du er så rask å skrive Tonetroll... Når jeg blir ferdig er det ørten innlegg imellom )))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #32 Skrevet 12. september 2006 Follogjengen er størst og sterkest og kulest og og og... Ja, den er hvertfall størst. Hvor i landet bor du?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #33 Skrevet 12. september 2006 Som regel så avtaler vi treffene her inne! Har vært i Oslo stort sett på mandager i 12-tiden. Men favorittkafeen vår er borte.....og vi sliter litt med å finne et nytt sted hvor vi kan lande med ørten vogner etc:-) Så går det jo an å finne på litt andre ting og, parker, picnic etc. Ingen andre enn oss selv som stopper! Bare å komme med forslag! Koselig om du blir med! Barna våre er vel stort sett født fra 1988 og oppover:-) Store og små i skjønn forening!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #34 Skrevet 12. september 2006 Follo i denne forstand omfatter også Østfold og E6 opp til Gardermoen eller lenger...
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #35 Skrevet 12. september 2006 Bor i Bærum, så da er det langt til den største, beste osv Follogjengen. Asker er jo rett i nærheten da...
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #36 Skrevet 12. september 2006 Oslotunnellen er grei å ha, faderi og fadera... og faderullan la
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 12. september 2006 Liksom F-gjengen, D-gjengen og A-gjengen!!! Begynner å bli tøft miljø altså;-)
Northernlights Skrevet 13. september 2006 #38 Skrevet 13. september 2006 I morgest da jeg kom hjem fra jobb, satt glidelåsen helt bom fast på siden. Favorittbuksa, og greier. Den er ikke for trang heller, men har vært romslig nok nå etter fødselen i fjor, og så liker jeg den kjempegodt. Men nå har buksa avgått ved døden. Det skjedde altså da jeg kom hjem fra nattvakt, og MÅTTE på do (noen kaffekopper på jobben hadde tatt turen igjennom systemet, og forlangte å gjøre entrè UT. Men glidelåsen ville ikke rikke på seg! Gubben prøvde, jeg prøvde, og samtidlig drev babyen og leita etter puppen min da jeg holdt han mens mannen gikk for å finne ei tang. Han dro og sleit i glidelåsen, men den satt like fast. Så prøvde jeg med tanga, - litt hardere, for nå måtte jeg på do! Og der gikk glidelåsen...Tvers av. Den metalldingsen, altså. Måtte åle av buksa som best jeg kunne, og nå er hele glidelåsen ødelagt, ja. Skal kjøpe ny favorittbukse, Fikk 100 dollar av gubben forrige uke, som jeg måtte love å bruke KUN på meg selv. Nå er pengeboka tom. Og ingen klær. de 100 dollarene? ...De gikk til bensin,mat og litt godt på walmart... Jeg trenger desperat ny garderobe, nå. Og jeg sier ikke til noen (hysj, ikke si de dere heller!) at jeg fremdeles bruker et par av de strechy mammabuksene jeg brukte i fjor.... Puppene er for store for mine vanlige skjorter. Så alt blir så slamsete,liksom! Åh, den prisen man er villig til å betale for ungene sine,du! =) de skulle bare visst hva vi mammaer må gå igjennom pga dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå