Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ...festtøy-garderoben min, og nå er jeg LITT misfornøyd altså! Har funnet en bukse som gikk igjennom nåløyet (dvs at jeg fikk kneppet den igjen). Har mange topper og jakker til, men den magen min, den er jo liksom rundt hele meg den - ennå. Og så synes jeg det er så kjedelig å ta sit-ups!!! Prøvde noen sorte skjorter i stretch, men knappene ble liksom så dratt ut til siden;-), tror det må være mye fukt i klesskapet mitt jeg ;-/ Og toppene ble liksom så små iforhold til resten av meg....hm....noen som har noen tips til hvordan jeg skal kle meg litt nettere (hahaha...177 på strømpelesten og ikke akkurat syltynn;-) så nett var kanskje helt feil ord i denne sammenhengen..... Men altså, jeg tar gjerne imot råd!!! Tenk det, at for noen år siden, så var jeg det som folk betegner som høy, slank blondine, jeg gikk mannekeng i mange år, var med på danseshow og på nattklubber og viste moteklær (til og med undertøy jenter!!!) og her sitter jeg nå med hengepupper, slapp mage, ingen klær som passer, men med et passe fårete og fornøyd mammafjes da;-D
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 tjihi - leste feil med det samme: Fest-fløy garderoben. tenk at noen har en egen fløy med festklær:o) Kjenner meg igjen med hensyn til å være nett. Rager 181 cm over bakken og når utgangspunktet var slank, men 42/44 i klær så sier det seg selv at det blir komplisert. Mange av de store klærne er helt kjærring og hvorfor i all verden kan man ikke bruke t-shirt med rund hals? Blir gal av alle de m/v-hals. Jobber turnus og da er det veldig vanskelig å være strukturert når det gjelder mat. Når kl dra seg til lang på natt er det bare søtt som teller.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Har ikke du en egen fløy med festklær du da? He he...hadde jeg hatt det så hadde det sikkert ikke vært noe problem med å finne noe som passet:-))) Ja det er ikke spesielt mye utvalg til oss som ikke sklir inn i 38/40 synes jeg:-((( Kanskje begynne å lage klærne selv....ha ha ha...hadde vel blitt seende bra ut tenker jeg!!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ja hvorfor skal du ha det noe bedre enn oss andre, Attpåklatten??? *knuuuuse gooood klem* Hehe... Kjenner meg såååå igjen!!! Klær er noe dritt for tida men jeg orker ikke bruke energi på å irritere meg over mageflesket )) Sit-ups???? Grøss!!!! DET er jo så innmari slitsomt atte..................
♥Snulder Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 HE..he.. jeg er bare blond jeg! Har aldri vært høy, men litt slank av og til. Når jeg har klart å la vær å være gravid:) Men det har vært ei god hvilepute for å IKKE måtte være slank... Holder på med slanking nå.... det er kjedelig det tenker jeg! Nesten verre en situps... Fest.. festtøy...hva da? Har hørt om det for leeenge siden... da jeg var meeeget ung....
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Kjenner følelsen!!!!!! Har innsett at klærne som henger i skapet og som var såå fine når en var str 36/38 ikke ser særlig heldig ut når man er str fjell (det meste går ikke på i det hele tatt og det jeg får på ser ut som pølseskinn!) Har derfor krøpet til korset og handlet inn en del nye overdeler på H&M. (Greit å ikke legge en formue i de i tilfelle jeg plutselig skulle våkne opp en dag og atter være slank... ;-)) Mye fint som skjuler litt mave der. Ellers pleier jeg alltid å finne mye fint på Deguy på Ski storsenter og der får du god hjelp også. Men når det er sagt da; fornøyde mammafjes er mye flottere enn syltynne fotomodeller ;-)
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Kanskje ikke så dum idè med å lage klær selv.... Hvis du starter opp med vanlige klær til vanlige jenter som tilfeldigvis er litt større enn normalen så kommer jeg for å handle! Med en gang:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2006 He he...godt å høre at jeg ikke er helt alene om dette! Ikke at det hjelper meg når jeg skal prøve klær men....alltid godt å være flere liksom;-) Nei, gleder meg til høst og vintersesongen nå jeg. Da skal jeg kle meg i stoooore og varme gensere, med lange armer og høye halser. Da er det ingen som skal se alle valkene for de er pakket godt inn;-)
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Yes! Mye enklere når det er kaldt. Og da kan vi sprade i nye støvletter også. Flere som har kjøpt nye støvletter nemlig. Kjøpte et par nye brune forrige onsdag, men med det været som er nå passer jo nesten sandaler bedre fortsatt så jeg har ikke fått sprade rundt i de nye enda.... Må forresten på posten i morgen og hente pakke som ei venninne har sendt meg fra Moss ;-) Et skjørt som hun hadde på seg da de var på besøk her og nå har hun vært snill og shoppet makent til meg! Blir veldig fint til de nye støvlettene da. Og høyhalset genser. Så hallo der oppe; Nå kan det godt bli et litt kjøligere drag i luften altså....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2006 Jøss så hyggelig da! Har vi butikk med fine skjørt her vi da??? Nå ble jeg nysgjerrig altså!
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Ja, hun påsto de hadde masse annet fint tøy der også, men jeg husker ikke hva butikken heter. Tror den ligger på det der nye senteret? Selv bor hun i Son, men jobber i Moss og da veeeldig snill som tenker på sin venninne også da ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2006 Amfi senteret....hm....det må du bare finne ut altså! Skjørt er jo tingen når buksa ikke passer:-) Og da synes jo de lekre støvlene også:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Nå sa du egentlig det jeg skulle si i sted, Gummelillan ;-) "Men når det er sagt da; fornøyde mammafjes er mye flottere enn syltynne fotomodeller ;-)" Skulle nemlig kommentere det til Attpåklatten... Var noe jeg tenkte på idag da vi gikk tur... Makan til flotte jenter!!!! (Det gjelder sikkert flere andre her inne, men akkurat idag gjaldt det Tonetroll og Attpåklatten.) Dere er vidunderlige mennesker begge to! Sprer så mye glede og latter, positive og gullegode er dere!! Og akkurat det at vi alle får være oss selv, med alle våre "skavanker" er det besteste i hele verden )) Jeg gråter aldri "blod svette og tårer" foran klesskap og speil når jeg skal på treff, for jeg VET at i denne gjengen blir vi IKKE vurdert etter utseende, men hvem vi er! ...................................................... .............lurer på om jeg er litt pms............. ............................................................... .......drit i det............................................ Uansett, det jeg prøver å si er at SKJØNNHET KOMMER INNENFRA, JENTER Og da er dere syltynne fotomodeller alle sammen i mine øyne, for vakrere skapninger enn dere finnes ikke!!! Såååå schjæmpegla i dere! Ps: Jeg har IKKE tømt 3 liters kartongen på benken *ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2006 He he he...skulle akkurat til å spørre om den kartongen jeg;-) Var jo flott skrevet da du! Det er så sant så sant, vi vurderer og vurderes overhode ikke etter utseende, men kun for den vi er og det er det som er så herrrrlig med alle sammen!!! Jeg føler, som jeg sa på tur idag og, at jeg endelig har "landet" i venninnelandskapet. Mange shallow venninneforhold som er avsluttet, etter et oppgjør med meg selv, om at jeg ikke ønsker å være verken destruktiv eller overflatisk, og at jeg har fått opp øynene for hva som virkelig er ekte og flott! Og jeg er sååååh takknemlig for å ha møtt deg Babyonboard, tonetroll og alle dere andre:-) Virkelig takknemlig...og det er en god følelse:-)
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Så enig, så enig!!!! Har skravelt i telefonen i kveld med singel venninne som er forelsket i ung spennende mann... Hørtes slitsomt ut! Og da slo det meg at himmel, så glad jeg er for den mannen jeg har, de ungene jeg har fått og valkene som kom med de ;-) Jeg er vanligvis i følge min eldste datter en skikkelig jåledame som alltid må sminke meg før jeg drar på jobb eller lignende. Men etter tredje prinsesse ankom tror jeg snart jeg kan telle på en hånd de dagene jeg har orket å sminke meg. Og hva gjør vel det? Rosenrøde kinn fra sist trilletur gjør en mange år yngre enn sminke ;-) Og i tillegg jobber nok hormonene på vår side også her (godt at de drar noe positivt med seg også...)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Kjære Attpåklatt! Du er nydelig uansett, du!!!!! Høye og vakre jenter som deg, med strålende øyne og et blendende smil... Glimt i øyet og en god latter (eller fler)... Jeg trenger ikke si mere... Men med lekkert (om så noe trangt) skjørt og tøffe støvler så skal det ikke så mye mer til... Kjøp deg evt. noe stilig til. Det har du mer enn fortjent!
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Melder tilbake i morgen hva butikken heter!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Hvor er den kartongen da.........? *snufs* )))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 12. september 2006 Du er en going du trollet:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 Goingen sjæl! Kanskje du forresten nettopp gjør suksess i et åletrangt skjørt med en minimal topp og lekre støvler til? Hvem vet?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Er det blomster-Finn du pynter deg sånn for? I tilfelle er det noe du kanskje ikke helt har fått med deg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 12. september 2006 HA HA HA HA HA A HA HHHHHHAHAHAAAAHAHAHAHHAHA...........Å FILLERN:-)))
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Der høres jammen meg ut som en morsom gjeng ) Har dere møttes alle sammen eller? Synes for egen del at det høres skummelt ut og trives foreløpig som anonym, Uansett: det er en glede å lese endel innlegg på denne siden!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #24 Skrevet 12. september 2006 Du får komme på et treff Trollmora... Bare sitte og spionere... Komme bort hvis du finner ut at vi ikke ser så skumle ut... Vi har det kjempefint!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 12. september 2006 Jo vi er kjempeskumle......hi hi.... Jeg hadde med meg anstand første gang jeg dro på treff jeg, skikkelig feiging,.....men pga magen så skjønte alle at jeg var EN AV DEM!!! Og jeg er så utrolig glad for at jeg gjorde det! Herligere jenter skal du lete lenge etter! Kjempekoselig om du blir med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå