Gjest Skrevet 13. september 2006 #26 Skrevet 13. september 2006 gubben sier jeg ikke trenger sminke, men jeg forertrekker å sminke meg hver dag.. ihvertfall hvis jeg skal ut.. men bruker bare maskara og litt dekkstift.. av og til tar jeg på mye sminke som rouge, eyeliner, øyeeskygge og sånnt som jeg ikke gidder til hverdags ;o) synes det var stygt sagt av mannen din...selv om han kanskje ikke mente det...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #27 Skrevet 13. september 2006 Ærlig talt. For en respektløs og lite forståelsesfull kommentar! Skjønner han i det hele tatt hvor mye arbeid det er med et lite gull?!Sender deg en stooor trøsteklem! Hadde det vært her i heimen hadde jeg neimen ikke pynta meg! ..noe jeg heller ikke gjør hver dag. Før var det fullt regime hver morgen, nå gidder så vidt å koste på litt mascara på hverdagene;) Skal jeg på besøk, til byen eller noe så sminker jeg meg. Men det er bare for min egen del.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #28 Skrevet 13. september 2006 jeg bruker ikke sminke til vanlig jeg.. bare når jeg skal på fest el.lignende
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 13. september 2006 #29 Skrevet 13. september 2006 Disse mannfolka klarer jammen å si mye rart ) Jeg sminker meg sjelden. Føler meg egentlig mer vel med litt mascara, men er kun en gang i blant jeg tar det på. Tror jammen jeg skal begynne å ta det på, Ihvertfall de dagene jeg skal ut og treffe folk. Jeg har ganske lyse øyevipper helt ytterst så tar seg mye bedre ut med litt mascara.
april 06;) + mai 09* Skrevet 13. september 2006 #30 Skrevet 13. september 2006 sminker meg to ganger i måneden, og det er vel på en god måned. Hehe. Føler meg vel uten, og ser det heller som noe jeg gjør når jeg vil pynte meg. Frisør går jeg til maks en gang i året, og stæsjer aldri håret heller. Føler meg fin som jeg er, og heldigvis har jeg funnet meg en mann som setter pris på meg som jeg er. Hadde blitt skikkelig sår og sint over en sånn kommentar!
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 13. september 2006 #31 Skrevet 13. september 2006 Dusjer og sminker meg hver dag, føler meg mye bedre og friskere da =)
fru <3 Skrevet 13. september 2006 #32 Skrevet 13. september 2006 Ikke så veldig godt overtenkt av han dette nei! Du har sikkert behov for å få litt tid for deg selv og pappa er vel den (nest)beste barnevakten en kan tenke seg. Ta deg en luftetur med veninner eller bare hvil deg...etterhvert kan du kanskje få litt overskudd til den makeupen han savner? Har tre barn vi, yngste er 17 uker. Selv bruker jeg noe makeup til hverdags; litt solpudder, mascara og lipliner/gloss. Føler meg mer vel med litt makeup. Til fest; litt mer av det "hverdagslige" nevnt over + lebestift, øyenskygge/kajal og rouge. Har akkurat klippet håret mitt helt kort, hadde laaangt hår før. Ansiktet mitt kommer bedre frem nå og det er kjekt å legge litt makeup synest jeg, er litt "typete" både hår/makeup/klær. Mannen min komenterer det positivt, og han liker at jeg "fikser" meg og at jeg er litt "spesiell". Han er designer/ produktutvikler og ganske opptatt av klær/hår/stil.
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. september 2006 #33 Skrevet 13. september 2006 jeg sminker meg ja:) setter lillegutt i tripp-trapp inne på badet (hvis ikke pappa'n hans er hjemme) og så sitter han der og leker med noe til jeg er ferdig. må nok trappe litt ned på sminkingen etterhvert da, men det er faktisk litt vanskelig når man først har blitt vant til utseendet sitt med sminke og alle andre er det også. men gubben synes godt jeg kan kutte det ut han da så jeg gjør det ikke for hans skyld:)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 13. september 2006 #34 Skrevet 13. september 2006 Sminker meg ikke når jeg bare skal være hjemme en dag, men prøver å få på meg andre klær enn pysjamasbuksa, da.. hehe.. Dersom jeg skal til byen eller på besøk blir det mascara og eyeliner, sjeldent noe mer enn det. Gubben sier ikke noe på at jeg ikke sminker meg. Han lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å sminke meg de gangene jeg gjør det, for jeg er like pen uten, påstår han. Du kan jo la han være alene med ungen i noen dager, så skal vi se hvor fresh han ser ut og føler seg..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 13. september 2006 #35 Skrevet 13. september 2006 Ja jeg klarer rett og slett ikke å gå uten sminke,føler meg naken av det..men jeg sminker meg kun for min egen del,for å føle meg vel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå