Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hverdager?

Jeg har en jente på 6 mnd som er veldig aktiv og så strever jeg med å få i henne nok mat, jeg er sliten for tiden og orker ikke sminke meg og pynte meg hver dag,da blir mannen min sur å sa i går at han heller skulle hatt en dame som katrine sørland,han sa han ikke mente det sånn etterpå, men det såret meg!

Er dere flott sminka å alt bare velstand hver eneste dag?

I dag skal jeg prøve å pynte meg litt før han kommer hjem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger på litt mascara hvis jeg skal ut en tur og vet jeg treffer folk (ikke bare for trilletur, men tur til byen el.l.). Men hjemme gidder jeg ikke å sminke meg for mannen sin skyld - han skjønner uansett at dagen går med til langt viktigere ting. Får heller ikke brukt noe særlig smykker el.l. fordi lillegutt er fæl til å dra i alt som kan dras i. Gleder meg derfor til jeg begynner å jobbe igjen og kan pynte meg når jeg skal gå på jobben - da blir det både sminke og smykker :-) Og ikke ammetrøyer, hehe...

Skrevet

Sminker meg aldri til vanlig. Har aldri gjort det. Og kommer ikke til å gjøre det heller. Sminker meg bare til fest eller annen høytidelighet.

Skrevet

Kan vel ikke si at jeg pynter meg, men jeg sminker meg og har på meg "normale" klær og er forholdsvis ren i tøyet.

Kliner bare på litt øyenskygge og mascara. Inn i mellom bruker jeg også eyeliner. Skjelden jeg har på leppestift siden minsten ikke kler røde nusse merker. Søndager sminker jeg meg kun dersom vi skal noe eller får besøk.

Føler meg bedre dersom jeg har på sminke når jeg skal ut av døra.

For å være erlig så tror jeg jammen ta mannen min ikke legger merke til om jeg har på sminke eller ikke. Hmmmm... det skal jeg jammen spørre han om gitt.....

Skrevet

Dusjer og sminker meg hver dag. Men kun for mitt eget velvære. Tar kun 10 minutter totalt, så syns at det bør jeg ta meg tid til.

Hadde mannen min sagt noe sånn, hadde jeg slutta å sminke meg tvert!!:D

Skrevet

jeg dusjer å sminker meg hver dag jeg å. ikke for å pynte meg for samboer eller andre. men jeg føler med mere vel og våken når jeg har dusjet å sminket meg. jeg må det for at jeg skal føle meg vel..

Skrevet

Bruker som regel maskara hver dag men ikke noe særlig mer. Hjemme tusler jeg også rundt i behagelige klær og ikke alltid like lekker på håret. Hadde gubben kommet med en sånn kommentar som det der skulle han jaggu fått høre det!!!!!!!!! Kanskje mannen din skulle vært hjemme alene med jentungen en dag så ser han hvordan hverdagen er for deg?

Skrevet

Sminkelengden har blitt langt kortere nå... Før jenten kom brukte jeg både makeup-krem, øyeskygge og mascara på hverdagen.. Nå bruker jeg vanligvis bare mascara, av og til litt øyeskygge... Tar 2 min. Har ikke tid til å dolle meg lenger. Og det beste er at folk sier at jeg ikke trenger det heller. Skjønner ikke at jeg har giddet før. Føler meg faktisk bedre nå.

Mascaraen gjør at jeg føler meg bedre selv. Litt freshere enn uten sminke liksom. Men det mannen din sa er nå virkelig teit spør du meg..

Skrevet

Når jenta mi har fått frokost går jeg på badet, vasker ansiktet, tar på krem og mascara. Er en del av morgenstellet det liksom..

Skrevet

Det blir vel noen ganger i året. Men ikke til vanlig.

Skrevet

Jepp, må ihvertfall ha på mascara. Bruker ikke så mye tid på sminke når jeg bare er hjemme som når jeg jobber da.

Skrevet

når babyen sover fra 10-12 så steller jeg meg ordentlig....får mer energi av det...d har vært 8 mnd uten noe særlig sminke så d va godt å "begynne på igjen" kan man si med nyinnkjøpt sminke

samboeren min forlanger d ikke da, jeg gjør det mest for meg selv, og man sminker seg for å se litt mer våken ut også ;O) likte ikke helt d samboeren din sa til deg..skjønner godt at du ble såret

Skrevet

Mannen min er nok helt motsatt av din:-)

Jeg brukte å bruke ganske mye tid på utseende tidligere. Husker godt første gangen jeg kom til han som nå er mannen min, uten sminke og i hettegenser og kosebukser. Han har aldri gitt meg så mye komplimenter. Han synes det er kjempedeilig når jeg slapper av i kosedress etc. Og det er god han har den holdningen for etter at tulla kom har jeg ikke giddet å bry meg så mye om å sminke meg etc.

Jeg sminker meg veldig sjeldent. Kanskje en gang i månden om vi skal noe helt spesielt.

Jeg synes det er mye finere å pynte seg når det skjer noe spesielt. Hadde jeg sminket meg hver dag hadde jeg jo sett lik ut til fest og til hverdags!

Skrevet

Her er det blitt mindre etter en ganske aktiv og krevende liten gutt kom til verden. Spes. siden han fortsatt vekker meg på natta. Dusjer sjeldnere enn jeg vil, men benytter anledningen når han sover på formiddagen (hvis han gjør det..). Bruker kremer, parfyme hver dag, men sminker meg stort sett bare om jeg skal ut og treffe noen. Før, da jeg arbeidet, sminket jeg meg hver dag. Får se om jeg klarer få tid når den tid kommer. Mannen min sier han synes jeg er like fin uten sminke, men bemerker alltid når jeg har sminket meg. Hvor fin jeg er. Så han sier vel mest fordi han vet jeg har det krevende i hverdagen...

Skrevet

Hadde papsen her sagt noe slik, hadde jeg anlagt hår på legger og under armer tvert! Og hadde ihvertfall ikke sminket meg på pur f:-)

Jeg har alltid sminket meg hver dag, og om ikke for å gå i postkassa så har jeg ihvertfall aldri reist noe sted uten sminke. Ikke masse, men mascara, lipgloss og litt solpudder må til:-) Det funka fint med nr 1, og med snuppa som er 2 nå sminket jeg meg også hver dag. Fartet rundt på barselteff, åpen barnehage og div.

Men nå må jeg si jeg blir forferdet noen ganger når jeg ser meg i speilet utpå dagen, og der jeg ikke har sminket meg. Er jeg heldig så har jeg dusjet innen kl 1400:-) Kan til og med gå på Rema rett borti her bare med gloss på! Så standarden har nok sunket betraktelig, og når jeg tenker etter så liker jeg det ikke..hehe.

Så skjerpings her nå..

Skrevet

Jepp bruker maskara hver dag. Øyenskygge og lebestift nesten hver dag. Føler meg mer vel.

Skrevet

jeg bruker bare sminke om jeg skal på fest... aldri brukt sminke til vanlig jeg

Skrevet

Er godt voksen og bruker kunn lebestift.

Annen type sminke bruker jeg kun hvis vi skal i selskap elelr plutselig får lyst til å pynte meg på en annen måte enn vanlig.

Bruker parfyme daglig.

Skrevet

Nei stakar deg!!! Hvordan kan han si noe sånnt? Å være spebarnsmor krever jo sitt, ikke alltid like lett å få sminket seg da nei...

Jeg er såpass forfengelig at jeg prøver å få tatt på mascara og litt solpudder før jeg går ut, men ikke alltid like lett... har gått ut med mascara på ett øye og jeg... ammetåke....:)

Og Katrine sørland er da ikke så pen!

Skrevet

ÅH! SA han det??? *smekke han på hodet* Da kan HAN prøve å gå hjemme med babyen og så kan vi se om han mestrer baby, husarbeid og stæsje seg opp som en påfugl daglig.

Ikke alltid jeg sminker meg nei. Var avhengig av sminke før og gikk aldri ut av huset uten mascara ol. Nå derimot... Vel, akkurat i dag har jeg sminket meg, men hadde en del ærend i dag som jeg ville se presentabel ut til. Men på en helt vanlig dag? Nei, da orker jeg ikke ta bryet med det. Hvis gubben min misliker det så er det hans problem (men det gjør han ikke, for han synes jeg er veldig fin uten sminke også).

Skrevet

Jeg dusjer og sminker meg vær dag.

Går jeg utenfor døren uten å ha stellt meg føler jeg meg ufresh resten av dagen.. Håret er også viktig syntes jeg!

Har også baby på 6 mnd, men jeg får alltid til og tid til det jeg selv absolutt ønsker ? Men nå liker jeg det jo..

Skjønner godt du ble sur av komentaren til mannen din! Det hadde jeg og blitt ;) Men samtidig syns jeg at det kan være greit. Noen damer steller seg aldri, aldri sminke - aldri stellt hår, aldri nye klær. Hvis det hadde vært mannen min som gav F eller ikke tok seg tid til litt stell så hadde jeg sagt i fra til han. men kanskje på en pen måte!

Eller jeg hadde vell reist ut å handle noe inn til han så han så litt bedre ut :-D

Man føler seg vell om man bare tar seg tid til litt selvpleie, om man trives med det da.. Og det er vel alltid hyggelig å få en komentar at man ser bra ut ? :)

Skrevet

Hadde min mann sagt det din mann sa skulle han få lov til å gifte seg meg Katrine Sørland. Jeg hadde ikke pyntet meg i kveld om jeg var det hadde tatt på meg de styggeste klærne jeg hadde. Noe så respektløst av han =0(

Skrevet

Sminker og steller meg hver dag ja... går ikke ut uten å ha gjort det.

Man har 10 min til å gjøre dette, sett barnet på badegulvet med noen leker og ta bort ting som de ikke skal leke med;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...