Gå til innhold

hva har dere kjøpt inn av utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter medio februar, og har ikke kjøpt noe! HAdde tenkt jeg skulle gjøre januar til den mnd der vi skaffer ting!

Vi har to barn fra før, men de er første vinterbarn. Dessuten har jeg lånt vekk så mye av det minste babytøyet, og utstyret - og jeg har ikke oversikt over hva vi egentlig kan forvente å få tilbake....siden vi ikke har fått det ennå liksom!

Så jeg tror jeg kommer til å være et lystig skue når jeg vralter omkring på salg i januar med glødende øyne, diger mage og poser overalt. Kjenner jeg meg rett kjøper jeg sikkert tøy til meg selv etter fødsel.... som bare har 50% sjangse for noensinne å passe!!!

Kanskje jeg skal kjøpe vognen slik at jeg kan bruke den som bære-esel! (for ny vogn tror jeg at jeg river i, den som de to andre har brukt har fått et sig nedover på den ene siden, kalesjen henger ikke helt på, pluss at den ble utsatt for en kloakkoversvømmelse! + diverse sakvanker og en åpenbar utvikling på vognfronten!!!)

Men da vi ventet førstemann var det utrolig viktig faktisk og kjøpe litt her og der og sortere arvetøy og...holde på med dette. For det gjorde meg bevisst på endringen som stor for døren... det var god forberedelse på alle plan... i dette 3. svangerskap bruker jeg barnimagen.no til å være gravid... det er liksom når jeg skravler her at jeg "bruker tid på å være gravid" - og siden det er mye jobb og unger og greier blir det ikke så ofte som første gang:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 6.januar og har ikke kjøpt noen ting. Har bare vært og kikket litt, men det har kun blitt med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...