Gå til innhold

Dette var helt jævlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi hadde gode soverutiner til hun ble 1 år, etter det så ble alt snudd på hode. helt fra fødselen så bare la vi henne i senga, sa go natt og gikk ut, hun sovna av seg seg. etter at hun har fylt ett år så har det vært rent helvete her i huset. vi prøvde med skrikemetoden ikke vet jeg hvor mange ganger, men det hjalp ikke, hun var bestemt på å skrike til neste morgen. vi ble slitne, sinna og utbrente. hele dagen ble ødelagt med den sovinga. etterhvert fant vi ut at det passet ikke oss og vårt barn så nå sitter vi ved senga i 5-10 min kiler henne på ryggen og hun sovner fort. hvis vi bare legger henne i senga og går ut, tar det minst 1 time, med mye hyling og sinne. det orker vi ikke. nå har soverurinene blitt en kos. bedre både for henne og oss. ikke alle barn er flinke eller vil sovne av seg selv. jeg var aldri en slik når jeg var liten, så jeg skjønner henne egentlig.

finn det som passer deg og barnet dit. drit i alle vellmente rådene.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skulle aldri hatt unger..........!!!! fy faen for en kjærring....hvorfor er du anonym, du som er så tøff i dine utalelser.???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...