Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 19 sept.


*1D*

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på nok et trivelig treff og i god gammel treff tradisjon setter vi opp påmeldingsliste for neste treff med en gang;)

 

På dette treffet tror jeg det blir mange store mager!

Kom igjen jenter, meld dere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ganske ny her.. Er d bare meg elr fins d flere "sjenerte" gravide der ut:P?

Folk har anbefat BIM treffene for meg.. Men jeg er virkeli ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom, kom! Vi er overhodet ikke farlige :) Det har vært nye på hvert eneste treff, så vi er ikke så innkjørte som en kanskje skulle tro :) Velkommen skal du i hvert fall være!!!

 

ps: hvis du er redd for pinlig stillhet og sånt så er det bare å glemme det - det blir IKKE stille når både jeg, 1D og vims74 kommer :) Blir du ekstra sjenert kan du nippe til kaffen og se søt ut, så tar vi oss av konverseringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ska prøve å komme... REgner me å ta me sønnen min på 6 år:) Så er d mulig venninna mi også blir me å tar me sønnen sin på 4 år.:)

D blir så koseli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei! :)

 

Da ser det foreløbig ut som vi blir 12 stk på dette treffet, om alle som har skrevet seg på denne tråden kommer :)

Flere som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne vært med, men har jo familie som vil ha middag i denne tiden. Ytrer et ønske om å ha treff enten tidligere på formiddagen (for de av oss som er sykemeldt allerede) eller senere på ettermiddagen/kvelden. Hadde så stor glede av bim-treff da jeg gikk med min førstefødte, og ønsker så gjerne å delta igjen. Skjønner det er vanskelig å gjøre noe med til i morgen, men kanskje neste uke??

Kos dere i morgen i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede planlagt et kveldstreff 3. okt kl 19, håper du kan komme da. Men det er jo fritt frem for å arrangere flere treff, f.eks på dagtid, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

stikker innom en tur etter jeg har vært på ul jeg... hvis det ikke blir for sent da... spørs hvor lenge dere sitter og sånn også... men vi er jo lette å kjenne igjen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne ha vært i vei å møtt mange med store mager nå, men må vist på bursdag i morgen...dessverre.. er det satt opp et nytt treff som det går an å melde seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut påmeldignstråd til neste treffet etter møtet i morra jeg;) Blir minst rot på den måten!

 

Det ligger jo inne på oversikten allerede da:)

Det er 3 Oktober på Grønn Pepper i Fjordgt 7 kl 19.00.

 

Ser det er noen som syns det er vanskelig å møte så tidlig på dagen og det skjønner jeg. Men det er andre som har det motsatt og derfor et tidligere treff denne gangen;) Som Vims74 sier så er det mulig å arrangere treff utenom også altså, det er ingen som har enerett på dette her i Trondheim;)

 

Jeg er ivrig og tar meg gjerne den frihet å legge inn forslag på treff, lage tråder og reservere bord, men andre kan gjerne gjøre det hvis de har lyst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo sterk konkurranse i meg, kjære :) hehehe.... neida, kjør på og bestill/legg ut lister du, det er flott at noen tar initiativ!!!

 

Er rett som du sier - veldig greit å ha treff til forskjellige tidspunkt, så fler får mulighet til å delta. I tillegg har blant andre januar-jentene funnet det for godt å møtes litt på noen ekstra-treff, det er selvsagt fritt frem for nov/des-jentene å gjøre det samme :)

 

Snakkes i ettermiddag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...