Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 19 sept.


*1D*

Anbefalte innlegg

Ville også veldig gjerne blitt med, var jo så koselig sist gang! Men dessverre passer det dårlig idag... Men satser på å bli med igjen neste gang. Kos dere!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hadde vært en ide og prøvd et rent novembertreff også - så om noen er med er det bare å hyle ut! :)

Er jo større sjangse for å møte noen novemberjenter på føden, enn noen som har termin i januar :) (ka-ping: tenk så gøy det hadde vært om vi lå på føden i lag da!!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel - det ville jo betydd at jeg fikk 4 uker for tidlig og du 4 uker for seint.... hm....

 

men i teorien: JA så gøy!!!

 

vi får vel heller basere oss på intensive besøksrunder på pasienthotellet tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vims: det frister veldig du :) Vi skulle hatt en julegaveshoppetur uansett, hadde vært veldig koselig å legge inn et lite opphold hos gode venner med det samme vi er igang :) Men det blir nok MED to-åringen det da.... om dere tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for nok et koselig treff! Da har jeg vært på omvisning på føden og det syns jeg var veldig fint og nyttig. Veldig greit å få vite hvor vi skal gå inn og hvor vi skal henvende oss. Også er det lettere å relatere seg til fødsel/fødestillinger/rutiner etter å ha sett hvordan det ser ut der og hva de har å tilby på St. Olavs. Så nå gleder jeg meg til å føde! Ikke akkurat til smertene, men til at det skal komme igang, det er jo så kjedelig å gå og vente.

 

ka-ping: du lurte på hvor mye det kosta på pasienthotellet, jeg fikk ikke noe eksakt tall, men det er litt forskjellige priser avhengig av hvor mange måltider pappaen vil ha. Det går fra 168 kr for overnatting+frokost til 4-500 kr for overnatting+frokost+lunsj+middag+kvelds. Hvis dere ikke kommer til pasienthotellet, men må være på barselavdelingen, så er det enerom med sovesofa til pappaen der også, og det koster det samme for overnatting+frokost der, men der må man i kantina for å kjøpe andre måltider.

 

Omvisninga varte i underkant av en time, og kan anbefales syns hvertfall jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var nok et koselig treff, og hyggelig å se noen nye fjes synes jeg, ikke at det er noe i veien med de gamle altså! :)

 

Jeg får prøve finne ut når jeg kan få omvisning, høres ut som det er litt kjekt å få med seg! Hadde du kjæresten din med eller? Sikkert kjekt for de også å få sett om de får muligheten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og takk for sist!

Var veldig koselig! Spes når alle tilslutt fikk litt mat. Ikke alt var ferdigstekt da............men pomes frites er ikke sundt;) Det var godt å varmt der oppe og det er greit å huske til i vinter kasnkje??????Ble det noen forslag på nytt sted å spise til etter neste treff?????

 

Jeg måtte dessverre dra før vi var ferdige..............

Synd, men jeg skal lese Ellis info om Lamas ihvertfall!

 

Jeg legger hermed ut en ny påmeldingstråd;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten var med ja, alle hadde med mennene sine. Nyttig for de å vite hvor de skal også, det er jo han som må få meg til riktig plass hvis jeg ikke er helt meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...