Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 19 sept.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er ganske ny her.. Er d bare meg elr fins d flere "sjenerte" gravide der ut:P?

Folk har anbefat BIM treffene for meg.. Men jeg er virkeli ikke sikker...

Kom, kom! Vi er overhodet ikke farlige :) Det har vært nye på hvert eneste treff, så vi er ikke så innkjørte som en kanskje skulle tro :) Velkommen skal du i hvert fall være!!!

ps: hvis du er redd for pinlig stillhet og sånt så er det bare å glemme det - det blir IKKE stille når både jeg, 1D og vims74 kommer :) Blir du ekstra sjenert kan du nippe til kaffen og se søt ut, så tar vi oss av konverseringa :)

Annonse

Annonse

Skulle gjerne vært med, men har jo familie som vil ha middag i denne tiden. Ytrer et ønske om å ha treff enten tidligere på formiddagen (for de av oss som er sykemeldt allerede) eller senere på ettermiddagen/kvelden. Hadde så stor glede av bim-treff da jeg gikk med min førstefødte, og ønsker så gjerne å delta igjen. Skjønner det er vanskelig å gjøre noe med til i morgen, men kanskje neste uke??

Kos dere i morgen i hvertfall!

Jeg legger ut påmeldignstråd til neste treffet etter møtet i morra jeg;) Blir minst rot på den måten!

Det ligger jo inne på oversikten allerede da:)

Det er 3 Oktober på Grønn Pepper i Fjordgt 7 kl 19.00.

Ser det er noen som syns det er vanskelig å møte så tidlig på dagen og det skjønner jeg. Men det er andre som har det motsatt og derfor et tidligere treff denne gangen;) Som Vims74 sier så er det mulig å arrangere treff utenom også altså, det er ingen som har enerett på dette her i Trondheim;)

Jeg er ivrig og tar meg gjerne den frihet å legge inn forslag på treff, lage tråder og reservere bord, men andre kan gjerne gjøre det hvis de har lyst;)

Du har jo sterk konkurranse i meg, kjære :) hehehe.... neida, kjør på og bestill/legg ut lister du, det er flott at noen tar initiativ!!!

Er rett som du sier - veldig greit å ha treff til forskjellige tidspunkt, så fler får mulighet til å delta. I tillegg har blant andre januar-jentene funnet det for godt å møtes litt på noen ekstra-treff, det er selvsagt fritt frem for nov/des-jentene å gjøre det samme :)

Snakkes i ettermiddag, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...