Gå til innhold

Dr. Yppert .......

Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som norske stat har fått noen nye barnehageplasser, juhuuu...

Døgnåpent og gratis i tillegg.

Men hadde ønsket mer utelek, flere matpauser i løpet av dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente!!

Ser nesten ut som du har tatt en overdose av seroxat og utviklet alvorlige bivirkninger i form av enda dypere depresjoner:-) Du er det andre tilfellet i hele min karriere der jeg faktisk anbefaler aktiv dødshjelp, pga av din uverdige livssituasjon!! Tenk å sitte der mutters alene, sint, bitter på alle, mangle fantasi (må til og med låne nick i forbandelsen over en person:-).. Jeg går ut i fra at du har vokst opp i et fanatisk religiøst hjem, med total undertrykkelse på alle menneskelige plan!! Du driver med regerett skitkasting mot en person med nick, da tenker jeg ikke på meg, men wildchild!! Kun personer med primitiv atferd, konemishandlere, alkoholikere og voldsutøvere havner i din kategori!! Altså samfunnstapere (penisfiklere) og personer som tilhører en forhistorisk art av primitiv tankegang:-)

Skaff deg et liv gutten min:-) smil til verden og verden smiler igjen.....

Skrevet

Jeg skjønner jo at noen må ta gåsa child i forsvar, hun er jo opplagt ikke i stand til å gjøre noe som helst for seg selv. Stå på, ypperten, du får nok din belønning når du når de evige jaktmarker, hvis du da ikke roter deg bort på veien.

Skrevet

nei gud,

jeg har ikke værtinnom her på noen dager , (håpet på at siden var forbedret), men det er blitt MYE verre. Går det ann?

Hvorfor faen driver dere å snakker om aktiv dødshjelp? lavere kan du ikke synke DR. du er faen ikke god i huet.

Det er jo stort sett dere 2 alle er imot her da, og ikke uten grunn.

Dere kan liksom ikke stoppe å krangle, dere må fortsette å skrive dritt på en "morsom" måte.

Dere tror kanskje selv at dere er voksne og bla bla bla, men alle her er jo imot.

Vi er ikke noen tafatte tapere hele gjengen. Vi er voksne mammaer og pappaer som lurer og vil svare på voksne ting.

Bare kom igjen å skriv all mulig dritt til meg, jeg takler det for du kjenner meg jo ikke i det hele tatt, så du kan ikke dømme.

Dere vet jo stortsett ikke en dritt om andre her heller,

du kan godt spare deg for å skrive at jeg ikke har noe liv, deprimert, sklie, barnslig, bla blabla, for du har allerede skrevet det 1000 ganger til andre.

Si heller hvor gammel jeg er, yrke, hårfarge, osv da istedet, så skal vi nok se at du ikke "kjenner" meg....

tulllinger,

klem til alle go`inger;0)

Skrevet

enig.

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men jeg blir grinete av å se at to idioter kan ta seg sånn til rette. Hva skjer med skallene deres, egentlig?

De er jo seriøst skrudde de svarene dere lirer av dere.

Det er så sensasjonelt døvt, talentløst og dårlig skrevet at jeg virkelig mistenker at dere er èn og samme mentalt skada person.

Irriterer meg at jeg blir forbanna, for det kan jo ikke være noe annet dere ønsker å oppnå med de ubrukelige innleggene deres?

Makan til tapere.

Skrevet

Ja etter hva jeg har lest, kunne det virke som en psykologisk tulling, som forandrer nicket hele tiden, for å late som han har en liksomvenn?

Smart du Papa. hehe

Ihvertfall så kommer de til å svare oss snart,og da får vi høre masse barnslige, "kloke",kule" og "smarte" ord.

De tror at folk mobber dem, og bare hater dem, men de legger da fint opp til det selv etter disse innleggene jeg har lest.

Men jeg tror de ALDRI kommer til å forstå jeg. Sånn er det for et fåtall personen, de er bare skapt for å drite seg ut.

Skrevet

Og med de siste kloke ordene fra henholdsvis Lady, pappa og anonym er min jobb på sexdebatten utført, og jeg takker for meg. :-)

Folk har innsett at dr.yppert og wildchild er søppel, og jeg tviler sterkt på at noen så mye som kommer til å gidde å gløtte 2 ganger på søppelinnleggene deres etter dette :-)

Ahh hhh h mission completed

Tudeluu childgåsa og juksedoktoren

Skrevet

Jeg ler av deg juksepikk.. Du sier at vi er søppel fordi.....?!??

Du er den personen her inne som slenger mest dritt.. Det finnes ikke logikk i noe av det du sier.. Etter dine egne ord så er du det værste søppelet som finnes her inne. Jeg har faktisk ikke slengt dritt eller mobbet en eneste person her inne...dvs uten at jeg har fått en salve først. Jeg svarer seriøst de som kommer med spørsmål så jeg vil gjerne se bevis på disse påstandene... At dere ikke eier humoristisk sans er virkelig ikke mitt problem.

Skrevet

Heia wildchild:-) så juksepikken har anonsert at vi har gitt opp:-) Jeg har faktisk tenk å bli litt mer synlig her inne på debatten!! Koser meg faktisk i glansen over at jeg har klart å irritere ett par syke damer og en pedofil mammadalt som tror han kan rappe deler av nicket mitt og spre slikt onsinna dritt mot enkeltpersoner.. hehehe.. har du det bra du da? sender noen heftige kyss. glad i deg:-)

Skrevet

Jeg har det fint. Sender heftige kyss tilbake..Glad i deg også vet du! :)

Denne juksepikk har jo alvorlige problemer med kontroll.. Det er jo kun når man føler man har mistet kontrollen at man oppfører seg slik som henne.. Man kan jo begynne å se hvor mye støtte hun får rundt her.. Da vet man hviken type mennesker det er som er her... ;-)

Men det var jo heller ikke noe nytt ; )

Skrevet

har lagt merke til at folk her inne faktisk begynner å like oss litt:-) Så det betyr at den arbeidsmoralen og viljen vi har vist her inne, faktisk har fått en ganske seriøs side på dib:-)

Skrevet

Hehe...ja, vi har jo stått på å lagt ned masse arbeid her...; )

Skrevet

Føler at jeg egentlig burde kalt meg Dr. Ruth..... hun gamle skrukka som ga råd om sex og samliv på 60-70-80-90 tallet:-) Hun var alles store sexguru.... Men no er jo jeg mann så, da får jeg holde på den ufordragelige forklaringsmåten som mange tydelig hisser seg unødvendig opp av:-) håper du har det bra, og at du ikke sliter deg helt ut før vi skal møtes!!!!!!

Skrevet

Det blir aldri bra om du skal late som du er noen andre enn deg selv.. Jeg liker måten du forklarer på, den faller rett hjem hos meg ;-) Alle de andre er bare noen fantasiløse surpomper!!!!!!

Jeg har det bra og jeg skal ikke slite meg ut...blir nok til deg også ;-)

Skrevet

Hørtes bra ut:-) håper du får en fin kveld her inne på dib.. jeg stikker av på trening no!! heftige kyss... glad i deg:-)

Skrevet

Nei..... ronking er for tapere:-) jeg plystrer, så kommer importvaren fra Russland løpende og gjør den jobben for meg:-) Kan da ikke si hva jeg trener med her inne da....... kvinner opplever det som "en turn off" opplevelse akkurat den sporten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...