Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hovedfeilen dere sexdebatanter gjør er å gi ypperten oppmerksomhet her inne. Hva er det ei sur bitchy kjerring, som har fått alle høns her inne til å tro hun er mann trenger?? Oppmerksomhet og atter oppmerksomhet. Wildchild er så patetisk at jeg ikke gidder nevne den slitne skrotten hennes en gang. Hun tror hun er skarp, det er det morsomme med henne, men hun er totalt blond. Hun har hengt hue sitt i rævva på dr. yppert, og lever og ånder for ethvert livstegn fra henne (yppert er en kvinne, tilfelle noen av dere også er i tvil, og selvfølgelig så langt fra en dr.tittel som noen overhodet kan komme) Grunnen til at de har hevet seg på sexdebatten er selvfølgelig at her inne klarer de utrolig nok å skape furore, til og med den hønsa wildchild tror hun har noe å bidra med. Hun er bare en kåt gammel høns som tror ypperten er mann for real. Stakkars ungene hennes som har en så sliten pervers mor. Så lykke til med hønsekampen.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Vesla, du motsier deg selv gjennom hele innlegget! Du er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen... Jeg sier bare takk for innlegget og du beviser hva jeg har sagt hele tiden! Har savnet deg ; ) Kos og klem til deg!
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 På tide å farge det blonde håret ditt, child? Og kanskje på tide å gi slipp på 80 år gamle fraser som ingen bruker lengre? Og du har ikke sagt et vettugt ord hele tiden, men det er ingen bombe.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 når jeg våknet i morges var dt en helt nye dag, men nye muligheter til å gjøre livet bedre, og jo det første jeg gjorde var å sløyfe og overse de to barnsligste folkene her inne, og dagen har faktisk vært mye lysere;0) så til alle som irriterer over de tåpelige fjortissene (oldissene?), bare overse dem og la de tro at dere leser hva de skriver, skal aldri svare de mer jeg, for det er jo faktisk krangel folk med dårlig samvittighet er ute etter:0) Jeg er visst mer voksen enn dem, som overser dem og glemmer dem:0) Natta til dere andre. mvh
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Ja, det du mener er at du begynner det nye livet fra nå....Etter dette innlegget så klart.. Fint for deg! ; )
Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Nei, jeg ELSKER å være blond! ; ) Jeg har absolutt ikke et eneste behov for å si noe vettugt til deg ; ) Tra la la lalala lala! Fin dag i dag hva? ; D *Koser og klemmer til du blir helt rød i trynet*
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Herregud, child. Skulle det der liksom være morsomt eller noe?? Du er helt tragisk. Prøv heller å la være å svare på innlegg enn å drite deg fullstendig ut.
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Du kunne ikke sagt noe vettugt til noen om du så fikk betalt for det. Du er bare patetisk og tragisk. Bytt nick og prøv å lage deg en ny image....right!
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 5. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2006 Dessuten er jeg en MANN, child, og doktor selvfølgelig.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Ja, selvfølgelig er du mann og doktor... Tra la la la lallalllalalaaaaa lala... Hva er det du prøver på lille venn? ; )
Gjest Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Du må vel skjønne det du også at alt i livet er ikke ment som morsomt... Men det er ikke rart du er så grinete og bitter om du tenker slik.. ; )
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Dette innlegget var skikkelig kult! Da mener jeg D-J-G
Gjest Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Du er så jævla fanatisk at du har tredd det nicket til Yppert nedover deg selv fordi du ikke klarer å finne på noe bedre. Du kommer her å slenger med leppa og skal ha det til at du er så kvikk. Du er ikke annet enn en taper av øverste rang som går på oss slik som du gjør. Det er du som tok deg så nær av doktoren at du har hengt på han som ei jævla parasitt siden den gang. Så begynte du på meg fordi jeg har faktisk humor og ler godt av deg! Du kommer drassende med et innlegg som ikke er annet enn hva en taper av øverste rang kan klare å lire av seg. Der du mener at Yppert ikke må få noe oppmerksomhet. Der du sitter en hel kveld og nettopp gir oppmerksomhet. Så sier du at du ikke engang gidder å nevne meg! Du har nå skrevet ex antall innlegg der du ikke gjør annet!! Ikke vær så jævla fantasiløs at alt du kommer med er at jeg er så BLOND!!!! *Jeg ler så tårene spruter av deg* Det var akkurat det du kom med sist og du har faen ikke klart å hoste opp noe bedre denne gange heller! Fantasiløs taper av ypperste rang, som ikke har bedre enn å peke på andre å si DUM BLONDINE!!!! Hvilken barnehage har du lært det i??? Om du ikke har noe nytt å komme med så kan du tre det nicket som du har stjelt langt opp i ræva å samtidig stikke hodet ditt inn samme vei og suge i deg all dritten du kommer med selv!! Litt kos må vi jo ha før jeg legger meg.... Natta vennen! ; )
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Til D-J-G Bare overse de jævlene, de vil at du skal svare dem, for de vil jo krangle og drite seg ut, la de tro at de kommer med kloke ord, vi andre vet jo hva vi synes om de allikevel;0) Bare ikke bry deg med å skrive mere, for uansett hva du skriver, skal de vende på det, så du liksom "driter" deg ut. Vær heller glad for at du er den fantastiske personen du er:0) Jeg synes selvfølgelig det var jævlig barnslig av WC å skrive at jeg forandret mg pga inlegget, hehe (hørt sånn tull), men hun skal bare ha meg til å svare henne og krangle mere.but that`s over. Vet ikke helt hvem som er mest voksen av oss da;0) hehe (me) Men er ferdig med den jenteungen og hermegåsa, så anbefaler deg å gjøre det samme:0) Gidder ikke nevne de flere ganger, for de tror jo at alle meldinger her er til dem, men denne er til DEG. Mvh
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 Heia koseklumpene mine:-) Ser at jeg er dypt savnet og at dere virkelig har holdt debatten i gang det siste døgnet!!!! Jeg må si meg enig i at mange her inne driver med regelrett skittkasting og uthenging av enkeltpersoner:-) Det er jo alltid et svakhetstegn og tyder på manglende menneskelig forståelse og total mangel av ren hjernekappasitet:-) Personangrep er alltid kobblet med en lavere rang på evolusjonsstigen og tilhører samme kategori som vi på godt norsk kaller "apestadiet" :-) Morsomt å se at det finnes svært mange anonyme og noen med nick som faktisk følger denne "svært primitive" formen for hets, blandet med jantelov og flokkmentalitet:-) Sitter faktisk og koser meg i glansen av min tydelige populæritet og at mange av mine disipler er aktive i denne debatten!! PS: wildchild. beklager at jeg ikke var her i går.. Jobben krever sitt:-) sender noen varme kyss og håper du får en strålende dag.. glad i deg:-)
kolibri:-) Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 Enig med HI her. Mulig både Dr. Yppert og Wildchild prøver å være morsomme, men dere lykkes IKKE! Det dere lykkes med er å såre og gjøre narr av mange her. Har sett at dere begge også har svart seriøst på innlegg både her og på krangle. Men hvem klarer å ta dere alvorlig? Jeg gjør ikke det, selv om dere hadde gitt et godt råd/svar.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #20 Skrevet 6. september 2006 Si meg en person jeg har hetset:-) med navn!!! klem og kos... du er sikker ei god sklie:-)
kolibri:-) Skrevet 6. september 2006 #21 Skrevet 6. september 2006 Les gjennom noen innlegg på siden her da... Ganske så mange du kaller amatørfitte, sklie, penisfikler, surpomp osv... Deriblant MEG på et innlegg jeg svarte med "anonym" Dessverre er det slik at de fleste her signerer med anonym og det er vel spesielt dem du skjeller ut... Jepp, jeg ER faktisk ei god sklie jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #22 Skrevet 6. september 2006 se der :-) du kan jo faktisk svare fint også... ha en fin dag:-)
kolibri:-) Skrevet 6. september 2006 #23 Skrevet 6. september 2006 Jeg ja!! Svarer bare fint jeg :-) Har ikke behov for å være stygg mot noen jeg serru. Og det går an å si hva man mener uten å svare stygt. Se og lær min venn ;-)
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 6. september 2006 Forfatter #24 Skrevet 6. september 2006 Jeg må jo bare få gratulere deg, child, som klarte å skrive det du antageligvis selv må tro er et gjennomtenkt ( og i ditt tilfelle er det vel gjerne det det er også, det ser jeg ikke bort i fra) innlegg, og du har jo bare brukt et par timer på å klore det ned også. Den anonyme har fullstendig fått med seg sarkasmen min, du derimot har ikke klart det, noe annet er ikke ventet fra din side, men dette innlegget er altså ikke til verken deg eller dr. yppert, får være måte på selvsmigring fra din side, det er til alle på sexdebatten - så de vet hvilke høns du og din gode venninne er....uuuuuppppsss, det stemmer, du tror jo fortsatt at dr.yppert faktisk er både mann og lege. Hvor blond går det an å bli?? Du har uansett passert overblondgrensen for flere innlegg siden. Du er forøvrig den første blondina som er blåst i hodet og faktisk er stolt av det, du vet rett og slett ikke bedre. Så etter at jeg nå har gjespet meg gjennom det usaklige og direkte kjedelige innlegget ditt, som forøvrig ser ut som det er skrevet av en dyslektisk 15 åring, og sett at du har hatt det ene blonde øybelikket større enn det andre, må jeg bare berømme deg. Du er ei skikkelig gås, hønefaktoren blir rett og slett for god for deg. Og jeg har aldri sagt at jeg er kvikk, men jeg skjønner jo at du synes det. Apekattene i zoologisk hage er mer kvikk enn du noen gang kommer til å bli. PS slå opp "humor" i ordboken din, jeg tror du vil bli oppriktig forbauset når du ser hva det ordet faktisk betyr, og hva du har forvekslet det med hittil.
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 6. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 6. september 2006 Takk det samme :-) Dr.yppert klarer foresten en god disputt, mens child bare viser seg mer og mer som den inkompetente gåsa hun faktisk er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå