Gå til innhold

April: Da er det gjetterunde for hemmlig venn da.


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig tar jeg sjansen på å gjette;

Jeg fikk et kjempefint smykke av min hemmelig venn!!

 

Hint;

- Jeg bor på en øy et sted langs vestlandskysten

- Mitt aprilbarn er liten jente som har et ganske uvanlig navn

- Jeg er ikke av de mest aktive DIB-brukerne, men skriver litt i ny og ne.

 

Dette var veldig vanskelig, for jeg fant deg ikke på fødselslista. Men jeg har drevet og snoket litt rundt, og tipper utfra at jenta di er Litago at min hemmelige venn må være;

Trollmor1...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg må ærlig si at jeg har ikke aning.. så ett hint til hadde vært supert!! :)

 

Men jeg kan tippe Kristin og Antonio, eller kanskje det er vb-76 (jeg har en liten magefølelse som sier det er deg, meen så er det noe som sier K&A, meeeeen det kan jo være jeg tar heeeeelt feil nå..)

 

Men gi meg ett lite hint til da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det, hijo :-)

glad du likte smykket- men det er lov å bytte det dersom fargen er feil. vanskelig å plukke ut noe når jeg ikke vet hvordan du ser ut. så tok et jeg hadde lyst på selv, hihi, hadde nesten lyst til å "glemme" å poste det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et kjempefint armebånd, servietter, og litt nam nam. Kjempefornøyd.

Hintet var:

Vi hadde kun 3 soldager i juli hvor vi bor. I august fikk vi endelig sommer, men nå er det ikke lenge til vinteren banker på døren.

 

Så jeg regner med at vi må langt nord her. Er jo kjempeusikker, men er det du to små & mammen? Har vi hatt hverandre som hemmelige venner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er ingen dobbeltnavn på fødselslisten!! *flau over min elendige hukommelse*

 

Men vi får prøve igjen da.. Mamman til Lillegutt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var meg som sendte gave til deg denne gangen Yaddaline.

Håper det faller i smak og passer til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda. Om du kikker godt etter vil du se at "lillegutt" som er født 21.04., har en hjemmeside som heter www.mattissebastian.piczo.com.

 

Altså har han et dobbeltnavn;)

 

Og du - ja, jeg er mammaen til lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, hmmmm, da må jeg be om flere hint tror jeg.

 

Glemte å si at jeg fikk et nydelig smykkesett pluss godterier... Alt falt i smak fra første sekund :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farven på smykket er ikke feil-grønnfarven står helt perfekt til øynene mine-hi-hi.

 

Si meg har ikke du tidligere lagt deg inn på fødselista? Holdt på å lete meg i hjel for å finne ut hvilken øy du kommer fra. Søkte tilslutt på Trollmor1 på ABC søk og fant noe på deg der ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får prøve meg jeg også da:-)

Jeg fikk et flott rosa skjerf- midt i blinken til den nye vinter jakken min :-) (Må sloss litt med lillemor om å få bruke det, for ifølge henne er alt som er rosa hennes;-))

 

Nå har jeg mistet lappen med hintene som vanlig... men husker at pakken kom nordfra, og at min hemmelige venn har en jente som er født tidlig i april...

 

Tenkte umiddelbart på CamHam siden jeg fra før av visste at dette stemte med deg, men så såg jeg på fødselslisten at Norasmamma fødte en jente samme dag, og hun bor jo jammen like langt nord også :P Så da trenger jeg nok litt flere hint for å komme noe lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg la meg til på fødselslisten helt i starten, men finner det ikke igjen selv heller- så det er antakelig enda en ting jeg må skylde på "tåka" for :P hvis jeg finner siste oppdaterte fødselsliste skal jeg prøve igjen.... tror jeg hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva jeg tok den på vet jeg egentlig ikke, når jeg leste lappen om att du hadde en aktiv liten krabbat, utrolig nok så var det ditt nick som kom frem. Og det var vell for att utrolig nok så tenkte jeg på allt dere har vært igjenom.

 

Men tusen takk, skjerfet er i bruk allerede. Kjempe fint var det passet meg mitt i blinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg gikk til og med inn på siden din... men fant ikke noe dobbelt navn... Hahaha!! Snakk om å være borte vekke! :):):)

 

Tuusen takk for øredobbene Mamman til Lillegutt! (må nesten si takk nå som jeg vet hvem du er også! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager mjanne:-) glemte å skrive at det var meg ja ;-) så fint at du likte gaven:-)

smykket jeg fikk av deg passet meg kjempegod forrestent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...