Gå til innhold

April: Da er det gjetterunde for hemmlig venn da.


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Nå har eg notert at alle har fått gaven sin, og ser også at mange allrede har forstått hvem sin hemmlie venn var.

 

Men for dem som ikke har det så kan en nå prøve seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner jeg da :)

 

Jeg fikk Pyntesjal, Ansiktsmaske/krem og Biler namnam..

 

Hint:

*Jeg er også fra ett sted/by med fjord og fjell,men har ikke bodd "hjæmme" på mange år.

*Navnet mitt betyr Strid..

 

Så da kom jeg frem til at Hijo er min hemmelige venn ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 6 nøster strikkegarn, to "pakker" med hårstrikk, og et brett med klemmer til snuppa. Hint.. du har jobbet i nærheten av der jeg bor..og vi fødte begge på haukeland..

 

Det kan jo bare være lineberta!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hårkur og to søte "telysholdere".

 

Fikk et helt brev med hint;)

 

Bl.a.

 

-er gravid

-dåp og bryllup i mai

 

I og med at jeg har sola mi på msn, og hilsenen hennes der er "Dåp og brullup 19.mai" var saken enkel;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry Camham, det er ikke meg! Men eg også gav noe hjemmestrikket. Så du er ikke så langt unna! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett nydelig sett øredobber!

 

Hintet var fra Østlandet, født siste del av april..

 

Sååå med min elendige hukommelse måtte jeg sjekke fødselslista, og den første som falt inn var Rasko.. men tror kanskje det er feil...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to ansiktsmasker, en pyntepung eller hva det heter....(kjekk å ha hårsaker i eller litt sminke i veska) og en clearblue graviditetstest ( som forøvrig virkelig gjorde nytta si samme kveld som jeg fikk den hihi)

 

Det var vel cb`n som avslørte yaddaline siden hun hadde noen liggende som hun skrev.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gaven min i dag. Kjempe fint skjerf i flere höst farger. Akkurat slikt jeg liker det.Tusen takk min hemmlige venn. Men jeg må nok tenke litt til på hve du kan väre, minnet mitt er ikke helt på topp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vb-76 kan det väre du som er min hemmelige venn eller er jeg helt ute å sykkler. Sorry att mitt minne ikke er helt bra, husker jo ikke hvem som bor hvor og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et lite "byggesett":O)

Plante 3 kaktuser jeg fikk på en stålskål

Også fikk jeg 4 stykk telysholdere

 

Kjempeflott!:o)

 

Siden den var sendt fra de mer eksotiske strøk;O)

Så tipper jeg det er

polarn&pyret som var min hemmelige venn.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kjempetøff hjemmestrikket veske, genser og to lysmansjetter/serviettringer med perler på - kjempefine. Og med hintene jeg fikk (inkl at gaven er strikket) så tipper jeg på Pia81? Tror nesten ikke jeg kan ta feil etter at jeg surfa på hjemmesiden din, pia, hehe, og skrev et innlegg i gb'n uten å signere også *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!! :) var nok det :) håper du likte skjerfet! Hadde lyst på det selv, for det var så nydelig mykt... :) Men kan jo bare lage et nytt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...