Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. september 2006 #26 Skrevet 5. september 2006 skriver under på den her ja.. er enig i at d ikke alltid har vært like seriøst her,men innimellom er d faktisk noen som vil ha hjelp til noe, og min mening er da at d er respektløst av yppert og wildchild ¨å drive på slik de gjør. å ha d artig på andre sin bekostning hører ingen plass hjemme...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #27 Skrevet 5. september 2006 Respektløst av oss å drive på som vi gjør.. Vi svarer stort sett deres oppgulp av sure kommentarer... Det er det vi "stort sett har gjort"! Jeg ler av anonyme som slenger dritt til meg! Ingen andre! Dere er så blinde for hva dere selv sier å gjør... Ta en titt på det som står her... Kanskje du vil finne det til en stor overaskelse at jeg har faktisk ikke slengt dritt til noen uten å få servert noe først! ; ) Det finnes ikke ett menneske som jeg har mobbet her inne! Bare forsøk å finne bevis for påstandene dere kommer med! Jeg er sikker på at det hadde moret dere! Ha en fortsatt fin dag du også ; ) Klem!
Eat sardins and die Skrevet 5. september 2006 #29 Skrevet 5. september 2006 Kan dere ikke bare overse de???
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #30 Skrevet 5. september 2006 synes det har vært liten aktivitet på sex-debatten så lenge jeg har vært på dinbaby uansett jeg... helt til den der drypperten og villungen begynte å tøve litt... alle useriøse svar på seriøse innlegg er unødvendige, men ellers så er det da bare gøy... lo godt av noen innlegg av de... ;o) men selvfølgelig må det ikke bli for mIRC-aktig mellom de to da... tre hvis man regner med den der digre bollemusa... ;oQ
kolibri:-) Skrevet 6. september 2006 #31 Skrevet 6. september 2006 JA, JA, JA!!!!! De kan holde seg inne på krangle i stedet for å forsure her inne. Går ikke an å spørre om noe her inne lenger og det dumt. Alltid noen som lurer på noe og da er det trist at de får masse dritt tilbake. Er utrolig barnslig oppførsel på begge to. Det tyder jo på at de begge er umodne, unge og uerfarne... Spar dere for å gå til angrep nå. Gidder ikke få masse pes fra dere, bli kalt penisfikler, amatørfitte, surpomp osv.. kos og klem på slutten av innlegg kan dere også spare dere for. Det blir litt for dumt liksom. Ha det moro med hverandre på msn, sms eller kranglesiden. Så kan dere la damene her være i fred.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #32 Skrevet 6. september 2006 "smask" du høres ut som ei god sklie:-)
*¨¨* Skrevet 9. september 2006 #34 Skrevet 9. september 2006 uff. få disse ut, wildchild og dr.yppert. Noe så barnslig og useriøst som å holde på slik på en sexdebatt. Jeg synes måten de skriver på er skremmende stygt og ekkelt, høres ut som psykiatriske pasienter som har rømt fra tvangsbehandling, lukket avdeling. De truer til og med med å drepe her.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #35 Skrevet 9. september 2006 Heil lille venn:-) ser at du har kastet deg inn på denne tråden du også... velkommen skal du være:-) Bare slapp helt av... vi er ikke psykiatriske pasienter, men har muligens et unødvendig høyt inntak av ulike stoffer som koster en liten formue... sender et varmt velkomstkyss:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #36 Skrevet 9. september 2006 Dr.Yppert gjentar seg selv til det kjedsommelige....Gjesp!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #37 Skrevet 11. september 2006 Og du ditt lille pervotroll, bør komme opp med noe bedre enn denne gørra:-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #38 Skrevet 11. september 2006 Dr.Y og WC ta hintet. dere er ikke ønsket når dere er useriøse her. Det er jo trakasering det dere driver med! Gå på chatten eller msn.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #39 Skrevet 12. september 2006 Som den selvutnevnye sexguru som jeg er, så kommer jeg til å være her inne i maaaaaaaaange år ennå:-)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #40 Skrevet 12. september 2006 Kan du ikke ta ting litt seriøst dr. yppert. Vi vil bare ha et sted hvor vi kan prate litt dirty og dele erfaringer med hverandre. Du og wildchild ødelegger alt for oss. Jeg kan heller aldri tigi deg for at du ødela hele mitt selvbilde da du kalte meg en analfabetisk sextaper av ei amatørsklie. Dette er vondt å ta med seg det Dr.yppert! Det er faktisk så vondt, at jeg ikke har klart å ha sex etterpå. Du kunne spart deg for denne kommentaren din syke dryppisdr.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #41 Skrevet 12. september 2006 Det var da voldsomt så ivrig du var blitt med dette nicket da.. ;-) Redd du skal bli avslørt igjen.. hehehe Uansett hvilket nick du velger så vit at du blir alltid avslørt....og det blir du når du minst aner det! ;-)
Gjest Skrevet 12. september 2006 #42 Skrevet 12. september 2006 Grrrrrrrr.......jævla jukseflue!!!!!!! Men du lever heldigvis ikke lenge da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå