Gå til innhold

UNDERSKRIFTS-KAMPANJE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en underskrifts kampanje om å fjerne Dr.Yppert og Wildchild fra dette stedet.

De ødelegger alle samtalene og det særiøse her.

Folk flest sitter ikke her for å høre på sex historier, men for å hjelpe hverandre akkurat som på de andre debattene.

Dere hører hjemme på kranglesiden, det er heller dere som vil lese sex historier siden dere holder dere her.

Jeg har snakket litt med redaksjonen, så hvem skriver under??

( nå tar det sikkert ikke lange tiden før Dr.Y og WC kommer og skriver noe. er bare helt tåpelig av dem)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den første til å signere under her. Og gjør det tilogmed uten å være anonym.

Skrevet

Melder meg på her jeg og, for siden er jo ikke noe særiøs lenger.

Skrevet

Ble tydeligvis ikke den første likevel, men signerer uansett

Skrevet

En liten realitetssjekk her....

1. Siden har Aldri vært så seriøs som dere vil ha det til...

2. Jeg kan lime inn for dere utallige innlegg fra ANONYME som slenger dritt til oss.

3.Vi tar slettes ikke over alle innlegg, bare de kule. ; )

4.Både Yppert og jeg skriver også seriøse svar.

5.Jeg slenger bare dritt til de som har slengt til meg først.

6.Vi har det mest morsomt med hverandre...

7.mor-til-en slenger du deg på ditt eget innlegg *ler* Det er ikke så mange som skriver seriøs på din måte ; )

Skrevet

wildchild, dette er en underskriftskampanje mot dere, så lag heller ditt eget inlegg om du har noe å si.

Skrevet

hvis dere har det mest morsomt med hverandre så skriv med hverandre på msn eller et annet sted da, for dette skal være en SEX-debatt.

Jeg er ikke HI, jeg har alltid brukt særiøst jeg,og de fleste vennene mine og.

Skrevet

Beklager baklager... Jeg formulerte meg litt feil der... Vi har det mest mosomt med hverandre når vi leser deres flotte innlegg.. Da har vi så mye å le av ; D

Skrevet

Så jeg får ikke være med liksom??? DET er dårlig gjort altså!! Jeg føler meg skikkelig diskriminert!

Hvor gamle er dere?? Hvor mye er det som gikk over hodet deres under oppveksten?? Mye spør du meg!!

Så jeg sender en stoooor klem til alle!

Ha en fin fin kveld! ; )

Skrevet

hvorfor spør du om alder?

La meg si det sånn at jeg er ganske så sikker på at jeg er eldre enn deg, skjønner du virkelig ikke at vi ikke ORKER å høre mere fra dere?

Under hele oppveksten min har jeg ALDRI møtt en mer jævla irriterenes trist faen som deg-

at du i det hele tatt gidder å svare oss? har du virkelig ikke viktigere ting å gjøre? vi vil bare ha dere og de stygge kommentarene deres VEKK.

Synes virkelig synd på dere, at faktisk 97% av alle her vil bare at dere skal holde kjeft.

Hvorfor ikke ringe hverandre eller noe istedet? hvorfor plage oss?

Vi er dritt lei dere,

(hva slags kommentarer får vi høre nå da?)

Skrevet

Jeg skal faktisk svare deg seriøst på dette innlegget. Jeg forventer å få et skikkelig svar tilbake der du gir meg svar på påstandene dine! Så nå får du vise hvor "voksen" du er...

Hvilke stygge kommentarer er det jeg kommer med?? Styggere enn de jeg får slengt etter meg?? Hele greia startet for min del da jeg fikk en anonym på nakken som slengte masse dritt! Jeg holder det ikke gående alene.. Dere er med på det like mye.

Jeg morer meg faktisk ganske mye med alle de anonyme som slenger dritt for å fortelle hvilken idiot og trist faen jeg er.

Jeg slenger vel litt bensin på ilden for å holde det gående, det er fordi som jeg sa at det morer meg å se hvor mange som biter på! Men jeg slenger ikke dritt til hvem som helst. Jeg tuller ikke med seriøse innlegg, der HI lurer på noe som må tas på alvor.

Hvis du er så "voksen" så burde du skjønne litt mer og se humoren i det! Men du er vel en trist faen selv ; ) Klem

Skrevet

Jeg ser ikke humoren i at du beskytter Dr.Yppert i hva han skriver, for han skriver ikke mye fakta.

Han bare tror at alle er ubrukelige sklier, noe som du sikkert også skjønner ikke er tilfelle.

Jeg kom tilfeldigvis inn her en dag for å hjelpe folk med spørsmål, og da fikk jeg øye på inlegget hvor en jente spurte om hvordan gutter vil at penisen skal bli berørt, og hvis du leser da hva Dr.Y skrev så var han frekk i kjeften med en gang, og det var egentlig der dråpen gikk for mange tror jeg.

-og jeg er ganske sjeldent på dataen, så alle de anonyme som skriver er faktisk ikke meg.

Jeg haddeikke noe imot deg jeg, synes du har svart folk på en flott måte, men når du begynner å le av andre og backe deg sammen med dr.yppert så mistet jeg de positive tankene jeg hadde om deg.

Jeg vet ikke om du er gutt eller jente, voksen ellerr ung, har barn eller ikke, men det er faktisk nedverdigende og slemt og barnslig og kalle folk ubrukelig sklier,

jeg har aldri vært hore eller løs og typen min er stor fornøyd med sexen, så det er ihvertfall ikke det rette ordet på meg.

du nevner selv at du liker å svare folk for å more deg med dritten tilbake, men hvorfor ikke slutte med det så vi kan slutte å krangle?

Jeg kommer godt overens med alle i det virkelige liv, jeg hater å krangl, men du gir deg liksom ikke.

Jeg vil så gjerne gå inn på debatten her å svare folk på sine problemer uten å måtte finne dritt fra dere hver gang.

Jeg skal ihvertfall ikke slenge dritt mer, og håper du ihvertfall vil gi deg også. Froda kan det hende Dr. Y gir seg også, så kan lale faktisk få det bra.

du er vel enig i at hvia du liker å tulle med yppert kan dere vel heller gå inn på chatten? for dette er jo trossalt en sex debatt.

Fred fra min side, (så lenge du ikke skriver mere dritt), men husk også at anonym er noe de fleste kaller seg så ikke tro at alle er meg.

go kveld.

Skrevet

og ps.

jeg er en utrolig morsom person, som ler det meste av døgnet, men jeg ser ikke humoren i at andre kaller folk hore, sklier osv,

Det var jo som sagt Dr.Y jeg snakket til alle først,men du hang deg på debatten. Jeg skrev ikke noe vondt til deg først,.

mvh

Skrevet

Det var jo meg du snakket direkte til først og meg du svarte, men nå gikk du akkurat tilbake på det...

Hva kan jeg si??

Jeg forstår Yppert og liker humoren hans..

Det er tydeligvis ikke så mange andre som gjør det her inne...

Yppert svarer også seriøst. Det er bare det at det blir sjeldent oppfattet slik..

Angående diverse anonyme så er de og forblir morsome.

Mer har jeg ikke å si til deg da.

Skrevet

Heldigvis så har vi et demokratisk samfunn, og jeg må bare si at jeg er fullstendig i mot å fjerne wildchild fra denne siden. Hun gir siden liv og mening og svarer slik man forventer at en profesjonell sexatlet skal svare:-) Jeg er heller for å fjerne hun der anonyme skrukka som aldri klarer å glemme at jeg formulerte meg litt vel feil og kalte henne en ubrukelig sklie:-) kos og klem til alle sammen.....

Skrevet

SKRIVER UNDER!!!

Trenger ikke slike mobbere her på siden!

Vi vil ha tilbake den gamle sexsiden.

Skrevet

Sorry!

Var ike meningen å være anonym!

Stor hilsen fra meg....

Skrevet

Om du ikke vil ha mobbere så bør du ikke tre på deg et mobbers nick da smarting!!! Det eksisterer ikke noe som den gamle sexsiden lengre! Alt du har er nåtid og fremtid.... Har du ikke lært det??

Gi slipp på det å tviholde på det gamle og du vil få det mye bedre!

Ha en fortreffelig flott dag!!!

Klem og kos fra meg ; )

Skrevet

Det som irriterer oss er at dere skal svare hver jævla gang. kan du ikke skjønne at deres svar gjør oss ikke det døyt klokere.

Hvorfor gidder dere å bry dere med oss? synes dere det er gøy å bli hatet slik?

Skrevet

hehe.. ja la oss få tilbake den gamle "misjonærstilling-debatten".. hei wildchild:-) håper du får en fin dag!!! lei for at du blir stemplet som ei ondskapsfull mobber av hun som heter anonym... her får du iallefall noen heftige og varme kyss.. glad i deg:-)

Skrevet

Så koselig for deg at du har vanskeligheter med å bli klokere.. Det er slik for enkelte ;-)

Du er absolutt inne på noe der ja min lille due ;-)

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Hei igjen Yppert!

Takk for i natt forresten, du er bare deilig!!

Du må ha en fin dag og jeg er veldig glad i deg også ;-)

*heftige kyss tilbake*

Skrevet

Hvis dere tar og leser alt det som har vore skrevet her ovanfor, så må eg si at dere oppfører dere som noen unger... så teite dere er som voksne folk å krangle sånn.... ja ja, gå ut en tur og få dere alle litt frisk luft og skaff dere bedre tanker, det er bedre med positiv tankegang en å slenge dritt til hverandre. Ikke noe rart hvordan verden er blitt når mange av dei som styrer oppfører seg som dere.

Tenk positivt, respekt hverandre... om noen skriver inn innlegg som du/dere synes er heilt på bærtur... så la det ligge ubesvart og ikke irriter dere over det.

Ønsker dere alle en god dag og håper eg får lese mange positive og saklige innlegg i framtiden.

Må din gud vere med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...