Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

beste kjøp må jeg si er baby bjørn bæreselen...den har jeg brukt omtrent hver dag...

beste gaven jeg har fått må være det sete greiene man har i badebaljen...

dårligste kjøp : stellekommoden.. badebaljen som er der er jo skikkelig kip å bruke..fikk vondt i ryggen av å bøye meg.... og var vanskelig å få henne over på stellematten etterpå... syns det var mye bedre med balje på gulvet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste:

Ergo bæresele

tummy tuben

hele pyjamaser

vogna

puslematte på gulvet

Babyline sin produkter

Værste:

tisselaken (foreløpig ubrukt, men de blir vel gjerne brukt når ungen blir eldre??)

diverse klær

Skrevet

Lurest:

Babygymmen (veldig billig variant!) som hun brukte leeeenge :)

Musikkuroen over vugga på dagtid (ikke noe slik "tull" når det er natt nei) (http://www.babybis.no/ATJungleMobile.htm) Heeeelt suveren fram til ca. 3-4 måneder alder. Har fortsatt glede av å høre den spille og se i speilet.

Dummeste:

Vippestolen, så og si aldri brukt. Har det bedre på gulvet :)

Skrevet

mine beste kjøp:

vippestolen, stellebordet, bleiebøtta, babygym

de kjøpene jeg kunne klart meg uten er

pysjamaser uten åpning i bena!!!!!

helsetepper

Skrevet

ringslynge!!!! bare helt fantatisk - og bleiebøtta som jeg kjøpte rett før lillegutt kom er superkjekk og ha - drittlei drittlukt etter over 6 år konstant med bæsjebleier. lillegutts bleier lukter ikke vondt enda siden han fullammes, men mellomste brors bleier(4år) de lukter - er så glad jeg kan putte de i bleiebøtta og slippe lukta ja.... - verste kjøp...vet faktisk ikke

Skrevet

- også glemte jg å nevne babybjørn stellevska med tre store lommer - edelig får jeg med alt jeg trenger uten rema1000 bærepose i tillegg(!)

Skrevet

Værste ( eller minst brukte i alle fall) : Tummytub og bleiebøtte, og alle smokkvarianter som er å oppdrive.. han ville ikke ha noen av de.

Beste: Slikkepott - aktig skje fra BabyBjørn, treningsmatte som baby snurrer rundt på, og en supergod lue fra H&M. Og en ganske anonym kosedyr - rangle - sau. Helt hvit med stikkende små øyne he he. trodde den skulle bli for kjedelig, men han elsker den!

Skrevet

bodyen med elg da rotthild?? den er da bare så super på babyen din!!!!

Skrevet

Har to barn og her skriver jeg det beste og verste jeg har kjøpt begge gangene.

Beste og verste på en gang: Silver Cross Kensington, ny. Dødslekker vogn, men altfor tung for meg. Dermed er den svært lite brukt og jeg veksler mellom å angre på kjøpet og være glad for at jeg kjøpte den.

Verste: Vippestol. Babybjørn. Smokker som han aldri tar. Stellekommode med badekar. Kjøpte aaaaltfor mye klær i begynnelsen. Den feilen gjorde jeg både som første og andregangsmamma!

Beste: Stellebord og badebalje fra Ikea. Totalt 250 eller noe sånt. Sportsvogn, Teutonia og Emmaljunga. Gode vogner begge to. Uro med lys og lyd + bevegelse. Reflex-stellevesken min. Lammeskinnpose fra Kaizer.

Hmm, er sikkert mer, men kommer ikke på det nå.

Skrevet

Stellekommode og bleiebøtte var dumme kjøp for vår del. Kommoden fikk vi ikke plass til, dessuten må man jo ha 8 armer for å betjene den...

Godt kjøp: En helt vanlig pedalbøtte til bleier. Og en ullstrømpebukse til vesla.

Skrevet

Beste: meisa ser svært lovande ut. Vi har vore ute på nokre turar no, og junior storkosar seg. Og så all ulla, då, og tøybleiene. Og babysafen, som gjorde at guten vår tok tilå sove stort sett heile natta.

Verste: Leikegrinda. Det var tusen kroner rett ut glaset, gitt.

Skrevet

Verste: baby bjørn bæresele. Kan ikke fatte hvordan den kan ha vunnet noen priser og tester. What a piece of crap

Beste: Moby Wrap (elastisk bæresjal) og Ergo bæresele

Skrevet

verste: alt for mye klær, og klær med hetter på! boxette brukte den aldri men kjøpte den brukt for 100 kr så var ikke det helt store tapet.

Beste: bære slynge når hun var nyfødt, nå elastisk bæresjal, Ergo bæresele som pappaen bruker, tummy tub, bleiebøtte, leandervugge, doo doo bamsen meget fornøyd med den lyden i vogna

Skrevet

Verste: teutonia stelleveske, bruker bare en vanlig kul veske i stedet. vogna blir også lite brukt.

masse bodyer og sparkebukser i str 50, det har vært en altfor vaaarm sommer.

Beste: lammeskinn, ullklær, uro over senga og mei tai og lommeslynge. og tummytub!!

Skrevet

3 beste:

Turiform kombipose (utrolig kjekk med bæreplate og bæreseler)

Ergo bæresele (juhu - endelig kan jeg gå skogstur med hunden igjen!)

Leandervugga (uunværlig for oss med nyfødt som ikke sovnet så lett)

3 verste:

Babybjørn bæresele (så sinnsykt vond å ha på - drepen for skuldre)

Uro som må trekkes opp (ble fort byttet ut med en på batteri..)

Lammeskinn (ble såvidt brukt et par ganger)

Skrevet

Beste kjøp:

Avent steriliserings kit

Dårligste kjøp: babybjørn stellebag

Skrevet

Beste: trille til bilstolen helt genialt når man er på små turer og shopping.

Skrevet

Beste:

Baby Bjørn bæresele i "sommer" utgave - brukes hele tiden

Vipp pedalbøtte til bleier - lukter nada

Lammeskinn - hun elsker å ligge på det

Babygym - skjønner ikke hvordan man kan klare seg uten

Ammepute - er avhengig:-)

High Trek vogn/ Windoo bag - har vært helt fantastisk

Verste:

Tisselaken - trenger dem ikke

Kosedyr - folk liker å gi dem bort, men vesla viser ingen interesse

Sengetøy - har for mye

Helsetepper - bruker ulltepper isteden

Melkeoppsamlere - brukt ett par ganger v/sårhet

Brystskjold fra Chicco - helt ubrukelig

Skrevet

beste: - bleiebøtta

- lekegrind

værste: -ammeputa..

men har bare gjort dette i 4 uker da..... :-)

Skrevet

Babysafen var det dummeste....500 kr og vi brukte den en gang.

Det lurteste som vi ikke kjøpte, men fikk låne var babybjørn vippestol...den var uvurderlig!!!

Skrevet

Hiver meg også på acta graco med base....den har spart oss mye tid, frustrasjon og risiko for å feilmontere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...