Lilleh Skrevet 1. september 2006 #27 Skrevet 1. september 2006 Luer!! Tror snupp på 6 mnd har hatt 8 luer eller noe.. og jeg kjøper stadig fler.. håpløst da Siste ervervelse er en fra sprell, med knute på toppen og daltmatinerprikker... sååååå søt... Har dilla på luer til meg også, og har vel 10 stk eller noe selv..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #28 Skrevet 1. september 2006 Sjekk siden lillelade.no - der finnes en del Holly's. Masse annet fint også!
Luca Skrevet 1. september 2006 #29 Skrevet 1. september 2006 Må skrive under på Halloween-mamma her, blir også litt merkelig glad når jentene har ull på seg....hadde aldri trodd jeg skulle blitt så helfrelst på det gitt:-) Da snuppa på straks 2 år var nyfødt, hadde Nøstebarn bare naturhvit ull i bodyer osv(og blå og rød da), så da var det bare det. Men nå har det kommet så mye rosa(har bare gitt meg over og innsett at det blir mye rosa ja:-) så nå er det så mye fint i ull. Men når vi snakker om "must have" her, så vli jeg først og fremst si soveskinnet, det er genialt!
Gjest Skrevet 1. september 2006 #30 Skrevet 1. september 2006 Ja, luer!!!!!!! Robeez tøffler!!!!!!! Hmmm....synes ikke de 70-talls klærne var noe spesielle, men det er vel fordi det ikke er helt min stil. Også må jeg ha whoozit leker!! DE har jeg dilla på!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 ...og SHOO SHOOS (myke sko, nesten som tøfler)
Lykkelig m@mm@ Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Du crazywomn: hvor bestilller du merkeklær fra usa? Hvordan er det medToll???
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #33 Skrevet 3. september 2006 Hollys sine bodyer etc er kjempesøte! Har funnet en nettbutikk som er rimligere enn i butikkene (www.lillelade.no). De har også noen supre tøfler (Jack & Lily) som jeg har til eldstemann (4 år).
msom Skrevet 4. september 2006 #34 Skrevet 4. september 2006 Jeg hiver meg over alle interiørblader som har noe med barnerom å gjøre nå, holder på å pusse opp. Synes Englebarn har mye fint til barnerom, jeg ser for meg hvordan jeg skal ha det i lyseblått og hvitt, litt blanding av nytt og gammelt. Ellers så er jeg veldig glad i å shoppe klær til ham, det er en del dårligere utvalg til gutter så må gjerne lete litt mer, men butikker som benetton og barnas butikk har mye fint. Og så finner jeg mye fint segetøy som jeg bare må kjøpe:) Ja, må ikke glemme å si at jeg har dilla på sko, han har mange etterhvert..
Lykkelig m@mm@ Skrevet 4. september 2006 #35 Skrevet 4. september 2006 Ja, jeg er også superopptatt av barneromsinteriør om dagen.. etter at huset er ferdig oppusset, er det så kjekt å ta fatt på barnerom. Også så mye fint det er da....jeg er også litt på den nytt-gammelt greia ( litt shabby chic til barn, liksom...) Også må jeg bare nevne rosa og brun-kombinasjoner på klær til jenta mi =) Knallfint !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå