Gå til innhold

Hva bare MÅ du ha til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre moteslvar her ute?

(ja, kjærlighet og mm og varme etc.... er ikke helt dum...hehehehe. Men av og til er det litt gøy å kjøpe noe kult til den lille også da! Whats in and whats out? Whats new? Hva er pop i DIN barsel gruppe?)

Hos oss går det i SIA-prokukter og KATVIG OG HOLLYS. Jeg for min del er ikke så begeistret for de to sistnevnte... Minner litt for mye om de hippieklærna mamsen tok på meg som liten...hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes de er litt kule jeg, men det blir aldri til at jeg kjøper. Jeg bare må kjøpe smokker, ofte. Har veldig dilla. Smekker er også kult. Ellers er det ikke noe som utpreger seg veldig i barselgruppa... smokker kanskje.

:)

Skrevet

Er egentlig ikke noe jeg bare måå ha, iallefall ikke noe jeg kommer på..

Men snuppa skal alltid være pent kledd!!!

Skrevet

Oj, det jeg har fått dilla på er pyjamaser. Har alle mulige varianter men de beste er de todelte.

Ellers så må jeg si klær generelt.

Skrevet

synes det bare ar utrolig gøy handle til gullgutten! elsker å se på klær generelt, men synes det er litt stusselig utvalg til gutter. Så når jeg ser noe spennende, evt finner nye butikker tar jeg litt av... hehe... men det jeg aldri kan få nok av er slike søte sokke-sko og luer! kan bare ikke få nok av luer!!! JEG VET DET - DILLA!

men du så morsomt!

Skrevet

Sikkert ikke noe jeg må ha.. men er også veldig svak for SIA-produktene.. men kjøper ikke så masse da.. blir så dyrt...

Ellers er sko litt gøy.. selv om de nesten ikke brukes.. men de rosa adidasene og de røde puma skoene er sååå søte... hehe

I barsel gruppen er det ikke noe spesielt som går igjen...

Skrevet

Jeg kjøper smokker i fleng jeg...=)

Sambo mobber meg litt for det. hihi

Skrevet

rosa klær...hehe. blir mobbet litt for det ja.... og så er det gøy at vi har fått kjøpt mye merkeklær fra usa.

Skrevet

Ja, jeg også lurer litt på hva SIA er?

Skrevet

Sia er interiør artikler.. (det kan vel kalles det).. de har masse fine rammer, og andre pynteting... skikkelig søte på barnerom..

Er så utrolig dårlig på å forklare.. hehe..

Prøvde å finne en nettbutikk med produktene... men fant ingen med barneproduktene...

men fant litt av "voksen" kolleksjonen:

http://www.didriks.no/nettbutikk/gruppe/list/12

håper dere forstod...

Skrevet

Akkurat nå er det Robeez-tøfler!! Tassene i barselgruppa vår har akkurat begynt å krabbe og sitter nå i sportsvogn, og da er det passelig å begynne med tøfler.

Ellers har ALLE 6 jentene greid å kjøpe sånn avent tutekopp til småttisene sine i løpet av den siste måneden.... Men det har vel alle??

Skrevet

Jeg og ei til i barselgruppa har helt merkelig lik smak. Da vi først begynte å treffes, hadde vi så mye likt til jentene våre at det var helt merkelig. Lik(rosa:-) gulpekluter, sengesett, strikketeppe fra Nøstebarn, masse like klær osv. Siden har vi dukket opp med lik rosa Skip Hop-veske, helt lik(og her finnes det mange ulike fargevarianter) Diapees og Wipees(liten veske til å ha bleier i, 3-4 stk, helt unødvendig siden du har den i stellevesken med lomme til bleier...hehe)

Hollys kjøper vi begge to(pastellserien, ikke retro) og ellers mye likt i klær. Det hele er helt tilfeldig, men vi snakker jo mye om utstyr da:-)

For ikke å glemme SIA, har også mye likt hefra også til barnerommene.

Skrevet

Her går det mye i rosa =)

Har begynt å gå opp for meg at snuppa vokser, så nå i det siste har jeg kjøpt litt sparkebukser i et desperaaat forsøk på å holde henne pitte-liten en stund til!! hehe ;D Hun er 4 mnd.

Skrevet

Kjøpte levis bukse =0) og leopard jakke måtte bare ha det, ble jo så fiiiiin.

Skrevet

jeg må nok hive meg på SIA nå som storesøster skal få nytt og rosa rom.... her har dere linken

http://www.luca-shop.no/sia_produkter.pdf

Ellers hadde jeg også sånn smokkedilla til henne! Hadde hun gule klær, var det gul smokk. Hadde hun røde klær, var det rød smokk. Hun hadde alle mulige farger og varianter. Men lillebror vil ikke ha smokk han nå... snufs....

Skrevet

sko og smokker. Gutten er 4 uker og har 7 par sko. ( har ikke kjøpt alle selv) Og han passer ingen enda heller:) Men det er jo bare så mange søte og tøffe sko.

Skrevet

MÅ bare ha ull.... ulltepper, skinn, labber, pysjamas, body, uteklær... blir liksom så glad, jeg, når han har ull på seg... er litt rar, ja :)

Men er også blitt en skikkelig moteslave jah. Merket plutselig en dag at jeg bare MÅTTE HA sånn og sånn og sånn og..... Har sittet ved dataen til langt på natt en dag for å saumfare alle mulige nettbutikker etter en spesiell heldrakt som var utsolgt overalt. Jeg fikk tak i den til slutt, og det skulle ikke vært lov å være SÅ glad pga. et stakkarslig lite klesplagg.

Jeg elsker 70-tallsklær, så det er mest sånt det går i :)

Skrevet

Katvig, Holly, ull...Sassy og Manhattan Baby-leker ;)

Skrevet

Og der slo det meg med full kraft at eg bur på bygda og dermed er håplaust utdatert på alt som er kult i babybransjen. Anar ikkje kva halvparten av desse greiene er, eg!

MÅ ha ull, flate smokkar og anti-sklisokkar, elles er eg ikkje nøye på merke eller nokon ting. Ja, og så må vi jo ha masse gode barnebøker, så klart. Og ikkje noko Spiderman eller Ole Brumm.

Skrevet

Er ikke noe jeg måtte ha, men har en dior joggedress og gucci sko til gulle mitt på.. :) Var bare så fantastisk kult.. :)

Skrevet

Registreringsskilt til barnevogna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...