Gå til innhold

Kysse på munnen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt smiler så søtt når jeg nusser ham på munnen. Kiler kanskje litt på leppa? Vi nusser i allefall masse!

Jeg nusser storesøster på munnen også. Hun gaper og kler ansiktet mitt med spytt. Ikke noe ekkelt - bare søtt, synes jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min susser alle på munnen han (nesten sånn russisk hilsen...) Det er en del folk som dukker, ja...

Skrevet

Både jeg, pappan og storebror kysser snuppa på munnen. Er som noen sa her over, det er forskjell på den måten man kysser sine barn og den måten man kysser sin kjæreste. Hadde samboeren min kysset meg sånn, hadde det ikke blitt mye på han *flirer*

Skrevet

Jeg kysser jenta mi masse på munnen, det gjør sambo også. Det faller bare helt naturlig for oss.

 

Har alltid blitt kyssa på munnen av mamma, og det gjør jeg fortsatt, 21 år. Kanskje mange som synes det er rart eller ekkelt. Men for oss der et heilt naturlig.

 

Sambo får mer intime og laaange kyss han:)

Skrevet

For oss er det helt naturlig å kysse vesla på munnen. Er jo bare nuss jo!! Hun kysser de hun vil kysse, men tror ikke det er så mange andre enn pappaen og jeg som får nuss på munnen. Bortsett fra andre babyer da.

 

Kommer til å fortsette med dette så lenge det føles naturlig og hun synes det er ok.

 

Forresten ingenting som er som å bli vekket av et skikkelig babynuss på morgenen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...