Gå til innhold

Kysse på munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke å kysse barn på munnen. Det hører liksom til i et parforhold det, og ingen andre steder. Fedre som kysser døtrene sine på munnen slutter med det når jentene blir større, fordi det rett og slett ikke passer seg. Sønnene sine kysser de ikke når de er små engang, og hvorfor ikke det? Jo fordi de ikke synes det passer seg. Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. På munnen er bare for kjærester

Skrevet

Inte enig.:) Det är ju bara så gott med baby-suss! Men det är bara en kort periode i livet man får lov til det dessverre, de blir fort stora! Kyss i vei:)

Skrevet

Jeg kysser babyen min på munnen, og det gjør sambo å...syns ikke det er noe rart i det. Men er bare vi som gjør det. Hadde ikke likt om feks. venner eller andre i familie med oss hadde gjort det. Helt naturlig syns jeg...

Skrevet

Enig med deg!! Koselig når liten kysser med munnen åpen og masse spytt, men når andre babyer gjør det, er det ikke fullt så koselig! I hvert fall ikke når der er vant til og absolutt vil kysse på munnen. Snakk om vått kyss!

Skrevet

Ja, bara mamma o pappa får lov här också:) Men det är mest mamma som gör det:) Vått men gott!

Skrevet

Eg har alltid synest det var litt rart å skulle kysse babyen sin på munnen, så eg gjorde det ikkje. Men så har han plutselig blitt så stor at han skal kysse tilbake. Då blir faktisk det heile veldig annleis! Du vrir deg ikkje vekk når den deiligste lille gullklumpen i verda vil plante eit (altfor) vått kyss midt på munnen din... Eller på kinnet ditt eller på haka eller kor som helst egentlig.

Ok, så kyssing på munnen høyrer til i parforhold... Kva med pupper då? Passar det seg heller ikkje å amme babyar, fordi puppekos høyrer parforhold til?

Kven er det forresten som seier at fedre kysser døtrene sine og ikkje sønene sine på munnen?

Skrevet

Jeg kysser å gutten min på munn. Sambo gjør det å men litt mindre enn meg da. Ser ikke noe problem i det. Men jeg vil ikke at noen andre enn oss skal gjøre det da.

Skrevet

susser lillegutten min på munnen ... synes det er helt naturlig jeg... skjønner ikke helt hvordan det kan følers unaturlig... er jo ungen din! når man kysser kjæresten så er det jo på en annen måte og med litt andre følelser... ;o)

Skrevet

For meg føles det unaturli å kysse hene på munnen nå. Om hun eventuelt tar initiativet selv en gang, blir saken en annen;-)

Skrevet

Sussing er bare kos, men forbeholdt mamma og pappa !!

Skrevet

Er ikke enig i det hele tatt. Nusser tulla på munnen hele tiden. Elsker henne over alt så jeg nusser og koser med henne hele tiden. Hun er jp vakre tulla mi fortjener all kjærlighet hun kan få =0)

Skrevet

Jeg er så hjertens enig med deg :-)

Skrevet

Både jeg og sambo kysser på munnen...

Syns det virker helt naturlig....

Skrevet

Syns det er greit,men det er forbeholdt mamma og pappa. Syns det er ekkelt når svigermor kysser gutten min på 2 år på munnen!

Skrevet

Hmmm... Man kan da gi et barn kjærlighet uten å kysse på munnen vel? Jeg koser masse med jenta mi, men vil liksom ikke "tvinge" meg på henne og absolutt kysse på munnen..Det får hun ta initiativ til selv.. noe hun så vidt er begynt med..tar godt tak i hodet og suger på haken eller kinnet mitt. Tror det er hennes måte å kose tilbake. Det er ihvertfall veldig koselig ;-)

Skrevet

Vi kysser ikke barna våre på munnen. Den eneste som får nuss på munnen her i verden er mannen min.

Jeg synes det ser heslig ut når voksne kysser barna sine og andres(!) på munnen. Ening med hovedinnlegger, det passer seg ikke nei.

Skrevet

Synes ikke det passer seg nei... her gjør vi ikke det... synes til og med det er litt ekkelt at lillebroren min gjør det... han er 5 år...

Skrevet

Her susser både mamma og pappa på munnen..

Det er så godt når han lener seg frem å susser meg på munnen,smelter helt:)

Skrevet

Men vil legge til at det kun er forbeholdt mamma og pappa å susse lillegutt på munnen..

Skrevet

Det gjør vi.. Er helt naturlig her i huset.. 5 åringen vår gjør det enda med både meg og pappaen.. Hun susser også mormor og morfar..

Vil si det er litt anderledes med ett lite hade/natta suss en å kline som du gjerne gjør med kjæresten din...

susser aldri ungene mine som jeg gjør med samboeren min det er unaturlig...

Skrevet

Jeg susser vesla på munnen,men hadde ikke likt om andre hadde gjort det,er liksom en mamma/pappa ting syns jeg.

Men kun når de er helt små,ser litt rart (og litt ekkelt syns jeg) ut når foreldre kysser større barn på munnen. Og jeg syns også det ikke passer seg at fedrer kysser jentene sine,kan raskt komme stygge rykter da....

Med storegutt tror jeg at jeg slutta å kysse på munnen da han var rund 1-1.5 år eller noe slikt...

Skrevet

Når barna er babyer/små synes jeg de bare er kjempekoselig med et lite smellkyss på munnen, men er enig i at det er forbeholdt mamma og pappa, evt søsken. Det at fedre ikke susser sønnene sine vet jeg ikke hvor du har hørt, det stemmer da ikke. Etterhvert som barna vokser til er jeg enig i at det kanskje ikke passer seg, men det får barna regulere selv, personlig tar jeg imot når de store kommer og susser meg og blir kjempeglad for det, men når de slutter skal jeg selvsagt ikke mase på dem. Jeg får enda nusser på munnen av datteren min på 6 når hun skal legge seg, og det beste i verden er når min 4-årige sønn plutselig kommer bort til meg og legger armene sine rundt halsen min og gir meg en ordentlig god klem og et nuss på munnen. Ser ikke hva som er ekkelt eller upassende i det!

Men da datteren min var mindre og begynte med type tungekyss slik hun hadde sett pappan og meg gjøre, så måtte jeg vennlig men bestemt forklare henne at det er bare noe kjærester gjør ;)

Skrevet

susser på munnen jeg ja.koslig det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...