ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. august 2006 #26 Skrevet 29. august 2006 Ja, unødvendig å sterilisere- colaen en er jo så ren. Man kan jo til og med vaske do med colaen!
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 29. august 2006 #27 Skrevet 29. august 2006 Kuleste tråden på lenge altså. Vå må nok finne opp cola flasker med tut på.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #28 Skrevet 29. august 2006 Skjerp dere, hvor gamle er dere egentlig????!!!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #29 Skrevet 29. august 2006 Og du virker som du er 50. Ha litt humor etter leggetid til de små i hvertfall da! *ler meg ihjel*
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #30 Skrevet 29. august 2006 Her i hbuset går det i heimebrent! billig og enkelt.... og alle trordet er vann, thihiiiiiiii! ;oD *kjempe morsomt,hehe*
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #31 Skrevet 29. august 2006 Tenk om hun ærlig spurte om råd da! Kanskje på tide og slutte og drite henne ut i tilfelle det faktisk var ett seriøst spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #32 Skrevet 29. august 2006 Ærlig talt; du tror vel ikke dette var et seriøst spørsmål!!?? Hvis man ser på måten spørsmålet er stilt på, så skjønner man jo at det bare er kødd!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #34 Skrevet 29. august 2006 trodde ikke man kunne gi cola til baby... trodde pepsi var bedre ja.. MEN her i huset gir vi bare litt rødvin til kveldgrøten.. tulla elsker rødfarger! Men hun får ikke mere enn ca 220ml da.. tente å øke til 250 når hun har blitt 5mnd (er 4mnd nå). Mye druer i vin.. å druer er sunnt! året rundt
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #35 Skrevet 29. august 2006 Her går det i fineste Cognac til minsta på 5 mnd, hun bare elsker en dram eller 3 i tutekoppen sin Så cola er for pingle babyer!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #37 Skrevet 29. august 2006 Pepsi Cola - Coca Cola - det går like bra! Men for all del: IKKE gi ungen din RC Cola - da har du deg sjøl å takke når barnevernet banker på døra!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #38 Skrevet 29. august 2006 Her i huset går det bare i tequila! Bare lurer på hva vi skal gjøre nå som vi skal begynne med grøt. Tror vi får blande tequila i grøten. Hun har jo aldri kjent noen annen smak, stakkar...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #39 Skrevet 29. august 2006 Har ennå ikke fått svar på dette: Er fortvilet og prøver igjen: Hva gjør dere med de små paraplyene som hører med til drinkene? Lar dere babyen leke med dem? Den kan jo stikke seg i øyet, samtidig vil jeg ikke nekte gullet mitt NOE. Finnes det egne drinkeparaplyer for små barn, og hvor får jeg kjøpt dem? Takknemlig for svar! Føler meg så dum, så jeg velger å være:
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #40 Skrevet 29. august 2006 Ser det er noen som har anbefalt Pepsi Max her, men det vil jeg si er nesten som å banne i kjerka!!!! Vi mødre vil jo gi barna våre det aller beste, og da skjønner jo alle at det er ekte sukker som er best og den mest naturlige råvaren! Jeg vil faktisk gå så langt som til å kalle det helsekost! Dessuten blir babyene mye festligere og mer aktive når de får ekte sukker enn disse kunstige søtningsstoffene!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #42 Skrevet 29. august 2006 De har drinkeparaplyer for barn på H&M, med prinsessemotiv for jenter og Spider Man for gutter. Disse er kanskje i største laget, men det funker hvis man fyller godsakene i podens plaskebasseng. Da kan poden formelig bade i vin eller tequila eller himkok eller cola eller hva man nå foretrekker, samtidig som de har en festlig drinksparaply med barnevennlig motiv. Disse som er for voksne må man ikke la barna leke med, nei, de er altfor små, så poden vil bli våt nesten over det hele når regnet kommer.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #43 Skrevet 29. august 2006 Nei, jeg hadde nok ikke nektet babyen å leke med paraplyene. Det kan han bli utrygg av! Det beste er å la babyen erfare selv. Hvis babyen skulle være uheldig å stikke seg noe sted, får du bare tenke at de lærer av sine feil!
Gjest Skrevet 29. august 2006 #44 Skrevet 29. august 2006 bare føler at jeg mååå dra en "herregud! hvor gamle er dere a?" nå... hehe... neida... lillegutt får karsk (heimbrent med kaffe i).. da blir han så glad og ikke minst spretten.. da får vi filmet masse moro familiefilmer med det nye kameraet! ;o)
Lukasmamma Skrevet 29. august 2006 #45 Skrevet 29. august 2006 på barneklinikken fller man cola i ernæringssondene til de barne som må mates gjennom en slik, mellom måltidene. Dette for å holde sonden åpen. sterke saker.... skjønner egentlig ikke hvorfor vi drikker det heller. men innlegget over er nok bare tull.. ;O)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #46 Skrevet 30. august 2006 Kult! Send filmene av spretten unge inn til Kiwi - kanskje blir lillegutt den nye Kiwi-ungen. Hos oss har vi litt morsmelk i karsken - populært kalt "Karske Latte".
fru <3 Skrevet 30. august 2006 #47 Skrevet 30. august 2006 På tide å sette strek nå eller.. Om HI hadde behov for et seriøst svar så har hun nok forstått poenget nå, og om ikke så anbefaler vi henne "skravlesiden" nestegang.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 30. august 2006 #48 Skrevet 30. august 2006 tequila i melken fungerer veldig bra...glad og blid liten klump han....'' må være helt ærlig og sant så har jeg faktisk et par på barselgruppen som skyter av å gi junk food og chips til sin da 3mnd gammel baby...da babyen var 4mnd skulle hs snakke om introdusere mat osv...da satt de å skrøt over hvor godt ungen likte salt og pepper chips... pizza i foodprossesor osv... men grøt..æsj...smaker jo lite og er for tungt og kraftig for magen sa de....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #49 Skrevet 30. august 2006 Ja, enig! Vi har forlengs konstantert at Cola er sunt og godt for små mager. Men før vi avslutter, så lurer jeg på en ting angående tequila: Har noen av dere gitt dem slik tequila med en mark oppi? Hvor gamle må de være før de kan spise den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå