Gå til innhold

HVEM VET KJØNN, og hva venter du?


søskenforsøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter en gutt. Sisst hadde jeg gutte følelse men det ble jente. Denne gangen hadde jeg jente følelse men det viste gutt på ul. Vi fikk også se hele stasen :)

 

Er visst litt bakvent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i august, da spurte jeg jordmoren om kjønn. Hun sa først intuitivt at det var en gutt, men ble usikker etterpå. Vi valgte å tro at det er en gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor sa vi ventet en gutt til.. men føler at det er feil.. sikkert ikke det når de ser det, men når æ tenker på det så føler æ at det er feil å kalle magen for en gutt..men tiden får vise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ultralyden min i midten av 19 svangerskaps uke..og da sa jordmora, at det blir ei lita jente:)

 

Merkelig det der med kjønnsfordelingen.

I familien til kjæresten min har det ikke blitt født ei eneste jente på 27år,kun gutter.

Men på min side er det kun jenter så langt det går tilbake i tid.

Så da fraktet jeg nok kanskje det genet videre:)

*å dem sier gutten velger kjønn**sprøtt*

 

Morro å få ei litta rosa tulle iverfall:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig i svangerskapet og egentlig enda, har jeg en stek følelse av at jeg har ei lita tulle i magen. Men ifølge UL og jordmor skal jeg ha en gutt. Så det blir spennende å se, har hørt om flere andre som har blitt garantert kjønn og fått det motsatte.

 

Men nå skal d sies at det spiller egentlig ingen rolle så lenge barnet er friskt:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...