Gå til innhold

HVEM VET KJØNN, og hva venter du?


søskenforsøk

Anbefalte innlegg

HEI

hadde vært litt artig og se på kjønnsfordeligen her.

Jordmor tror jeg bærer på ei jente. Fler som har fått hvite kjønn ( ja sikker er man vel ikke før barnet er født!!! )

Kankje noen som ikke vil vite heller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal i følge ul ha en jente. Følte selv det før ul og. Fikk jente sist, og da ville vi ikke vite på ul, men "følt" sterkt at det ble en jente. Var egentlig så sikker at jeg kjøpte litt rosa klær. Det er jo egentlig 50/50... så ikke så vanskelig å "ha rett" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gutt i magen, har hatt gutte-følelse hele veien :) Det var ingen tvil på ultralyd hva det er, jeg såg det selv med en gang.. Tissen sto rett i værs... hehehehe.. har en gutt og to jenter fra før :)

så gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg skikkelig guttefølelse, og da stemte det. Denne gangen hadde jeg ingen sterk jente/guttefølelse, men i følge UL sier jordmor at jeg venter en jente. Skal tilbake til ny UL den 18. september (er med på Stork-prosjektet på riksen), så da får jeg forhåpentligvis bekreftet det ordinær UL sa.... Fram til det tør jeg ikke kjøpe alt for mye rosa klær :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi venter ei jente, jordmor pekte og forklarte på UL, og virket temmelig sikker. Hadde det på følelsen jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Ul får jeg jente :P

 

Jeg fikk en sen UL så sent som i uke 21. og da sa han at han med 99,9999999999999% sikkerhet kunne si at det er en jente... vi så jo tydelig kjønnsorganene og.. :P

 

Jeg vår SÅ sikker på at det var en gutt... men neida.. hehe det blir nok en liten herlig jente bebis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter en jente i følge UL...vi så rett i skrittet på henne (stakkars:P) hehe..og vi så tre hvite prikker..hun sa at dette var slimhinner som var i skjeden på jenter..:) og så sa hun at hun ikke kunne si noe helt sikkert..for det kunne jo gjemme seg..men hun målte hoftebeina og lårbeina mange ganger og forklarte om hun så noe som var interesangt..for eksempel nyrene og slikt..så hadde hun sett en tissetass så tror jeg nok hun hadde sakt det..men hun sa ingenting...jeg vet ikke om dette er til å stole på jeg..hehe..men håper på ei lita jente da:) alle rundt meg får gutter..hehe:)

kos fra meg og lille prinsessa i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skikkelig guttefølelse, men på UL sa de jente. Fikk ekstra UL et annent sted, og da så de tydelig gutt. Ikke til å ta feil av sa de...

Så jeg stoler nok mest på den siste. De viste meg et tydelig bilde og :)

Veninnen min ble spådd gutt på to ul, men ut kom en jente....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en gutt. Jordmor var ikke i tvil på UL. Klare fotobevis har vi også av hele herligheten. Hadde en sterk magefølelse ang gutt først i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Forrige gang valgte vi å ikke vite på forhånd, og ut kom verdens flotteste lille jente :) Denne gangen ville vi gjerne vite hva vi skulle forholde oss til (men som du sier så er man jo ikke garantert noe før fødsel, hehe) fordi jeg ukependler, vi pusser opp, og det er laaangt mellom butikkene her på nystedet :)

 

Vi fikk vite på to ultralyder at det antageligvis var ei jente. Jordmora mi er brennsikker på at det er jente, det samme var jordmor som tok den tredje ul'en. Så jeg må innrømme at jeg har kjøpt en liten kjole.. hehe.... vi har mye klær fra forrige knøtt (2 1/2 år) så jeg kommer ikke til å kjøpe så mye. Men noen hvite (og noen mønstrede) bodyer blir det nok - det ble mye slitasje på de forrige klærne pga gulpeunge, mye vask og tromling gjorde at vi hev noen av de daglige bruksklærne. Og så er det jo veldig gøy å shoppe også :) Man er like mye i redebyggemodus med andremann som med førstemann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei bitte lita jente i magen. Grein på ultralyden, særleg pappaen- dette var stort!!Har to gutter fra før. Kan nesten ikke vente til ho kommer ut....og ja, apropos redebyggemodus...sånn er det også med tredje mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på ultralyd på fredag. Fikk vite at det nok var en gutt. Hun var ikke sikker med en gang, men hun ringet rundt tissen og pungen på et bilde vi fikk, så da må hun jo ha sett det ? 100 % er man uansett aldri før etter fødsel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er en lilesøster i magen min, men er vel ikke helt trygg på at det stemmer jeg heller. Er liksom guttemamma jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket sier vel sitt;)

 

Var 100% sikker hun som foretok UL og jeg velger å stole på henne siden SoHo har Nationalt senter for fosterdiagnostik;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag, trodde at det var en gutt men ikke helt sikker.....så må vel vente litt før en stoler helt på det før neste ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor (ultralyd) sa jente og virket ganske sikker!! Fikk beskjed om jente sist også - og da stemte det!!! Tror det er sjeldent de tar feil når de uttaler seg om kjønn.....(værre er det med ikke-jordmødre som utfører ultralyder uten tilstrekkelig kunnskap...de tar nok en del feil på kjønn!!)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket ganske så sikkert at det ble ei lita jente på UL, vi så rett på... og jordmor virket rimelig sikker, men slang på at " Helt sikkre kan vi jo ikke være"

Har skikkelig jente følelse denne gangen også før UL.

 

Forrige gang var jeg så sikker på at jeg fikk gutt at jeg shoppet litt i forkant, og da fikk vi ikke vite det på UL, og jeg har en skjønn gutt på 5 fra før...

 

Blir nok noe shopping av jente tøy, selv om jeg ikke tør å gå helt amok... (er det feil er det sikkert noen venner eller bekjente som får ei lita jente som kan få nytte av det jeg handler....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare VISSTE at jeg bar på en jente denne gangen...og i tillegg ville jeg vite hvilket kjønn det var på UL.

Og det var en jente! juhuuu...så fint.

 

De sjekka 3 ganger og var ikke i tvil....

men,greit å ikke kjøpe for mye rosa, sånn for sikkerhetsskyld...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi venter ei lita jente vi, men som sagt over, svaret får vi først når nurket er født! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården kommer det en gutt gjen. Kjønn spiller ingen rolle for oss, så lenge babyen er frisk og rask. Må innrømme at jeg var litt mer nysgjerrig nå enn med nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...