Gå til innhold

April: Jeg som lurte på om jeg var gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tipper Camham (siden dette plutselig ble en aldri så liten gjettekonkurranse - håper du ikke tar det ille opp, uansett hvem du er)..

 

Og så har jeg en snikende mistanke om at Aprilbaby hadde hoppet i taket av glede om hun plutselig hadde fått positiv test. Men bare gjetting da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er inne på noe der Yaddaline :-)Men nå har i hvertfall gubben "skjønt" at han har lyst på en til....så da er det bare å være tålmodig og holde han varm. Hvordan er det hos dere, da? Mener å huske du skrev at du var spent på om tanta kom denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å "kjenne" hverandre litt nå *s*

Joda, skrev innlegg under en annen graviditetstråd nettopp om at kroppen min er uvant for tiden, men neg test i dag. Har ikke ikm før onsdag eller rundt der så jeg var nok bare litt overivrig. Prøver å overbevise meg selv om at jeg heller er syk enn gravid sånn at skuffelsen ikke blir så stor hvis tr kommer, evt at gleden blir desto større hvis test er positiv :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...så spennende! Hvis det er noen trøst kan jeg fortelle at når jeg ble gravid med Lille tok det ca 1 uke fra jeg skulle hatt mensen til Clear Blue var pos på morgenurin. Så spennende. Krysser fingre for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen,og han tok ingen form for gu på meg,skal til en gynekolog på sykehuset for å få termin,siden jeg ikke vet når siste mens var.

Har sånn blanda følelser for dette,men har nok med situasjonen her hjemme å gjøre,hadde den vært bare litt anderledes,så hadde jeg hoppet av glede,men har ikke gjort det enda.

Men foreløbig termin er ca.2-3april,utfra når jeg vet jeg hadde en eller annen form for blødning sist..sånn ca...

vil ikke avsløre meg enda,siden dette er så nytt,og alt oppi toppen går i surr her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei aprilbaby!

Nei, det er nok ikke meg, det kan du være sikker på, så vidt jeg vet så sitter spiralen godt der den skal... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også mente jeg selvfølgelig å BEKREFTE at det ikke er meg. ikke avkrefte.. hehe *surrehodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Må nok skuffe dere damer som trodde det var meg!

Jeg satte inn hormonspiral på onsdag!

 

Har hatt det litt gøy av at dere har gjetta på meg da *tihi*..

 

Selv sitter jeg å lurer på om det er mamma til lillegutt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he,he..litt morsomt å lese hvem dere gjetter på:)jeg skal holde det hemmelig en stund til,før noen får vite hvem jeg er ;)

hilsen fra hovedinnlegger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare så kjempespennende!! Har først nå fått tid til å gå gjennom alle innleggene og er helt (!) sikker på hvem du er anonym -selvsikker nå, ja; ) Mener du kan ha avslørt deg i et av innleggene dine 25.april...

 

Anyway, jeg gjetter det er Pia81 som er gravid- selv om du prøver å forvirre oss ved å si at du håper det blir en jente denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hææ? tror du det er pia???? Men i alle dager hvorfor det? Nei det tror ikke jeg..hehe..kanskje jeg må spise hatten min nå..men pia er den siste jeg tror det er... eller..?-nei... Men ser at solstråle ikke har svart på tiltale her enda.. -men kan ikke huske å ha sett henne på en stund heller. Men det var jo ett av hintene vi fikk.. hmm.....SKrekkelig nyskjerrig nå altså!! Men får vel bare smøre oss med tålmodighet.. hehe.. Respektere andres ønsker..blabla..hihi..neida, anonym, si det når det passer. Vi har jo strengt tatt ikke noe med det.. vi er bare kvinner, nyskjerrige som vi er.. *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, synne-jeg innså her i sted etter å ha skrevet innlegget, at jeg kan ha driti på draget...en smule; ) Pia81 har jo tross alt tre barn allerede...

Vi får kanskje avvente hva solstråle har å se -he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler så tårene triller her* dere er bra nyskjerrige nå ja ;) *tihi*

Men vil ikke si det enda,siden jeg kjenner folk her på dinbaby i virkeligheten,og vi har bestemt oss for å holde det hemmelig en stund til.

Skal hvertfall på ul på tirsdagen,gleder oss ja,får kanskje vite litt mer eksakt når jeg har termin..eller kanskje ikke helt eksakt,siden det er så tidlig,men får litt å gå ut ifra.

 

Å jeg er ikke Pia,det kan jeg si,og heller ikke Solståle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen herlighet! har vi ikke tippa samtlige snart da?? hehe.. nei får nok sove litt på dette.. (Ikke meningen å såre noen i å overse dem som ikke har blitt gjetta på altså!! Men nå har vi tippa ganske mange..hehe -hæ? gikk det ann å forstå hva jeg mente der????) *gruble* hvem har vi ikke tenkt på.. :) det er utrolig gøy dette!! *ler* må visst få meg et liv.. er jo nesten som hemmelig venn..bare mye mer spennende!!! *hvem er det som holder oss for narr??*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå måtte eg virkelig smile gitt - så moro Hijo at du trodde at det var meg.

Men eg har mer og mer innsett at tre barn er mer enn nok. Helledussen så travelt det er. Altså - nei eg er ikke gravid!!! ; )

 

Venter i spenning på hvem anonym til slutt er!!! ;)

Og gratulerer så mye med spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...