Gå til innhold

April: Jeg som lurte på om jeg var gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeeeeeei!! :) -eller..? -Det er sjelden det passer å få barn, så man må bare ta i mot de når de kommer... Hehe.. Håper du ikke er alt for deppa nå, da! Men mener du skrev at det ikke var så ille å skulle bli gravid nå.. ;) Gratulerer med spiren i magen, håper det ordner seg!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da! Eller, hva synes du? Var ikke så lett å forstå om du gleder deg eller om du har litt blandede følelser. Håper ikke jeg er alt for lykkelig på dine vegne nå, og så er du egentlig litt trist.. *gulp*.. Lykke til hos legen iallefall!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt blanda følelser nå ja..vet ikke helt om jeg er glad eller ikke,må nesten vente til etter at jeg har vært hos legen og hører hva han sier..er ikka så lett dette her akkurat nå..men er jo selvfølgelig egentlig glad,som du sier,man må ta imot dem når de kommer:) håper det blir en jente denne gangen:) *kanskje det var et lite hint om hvem jeg er...* hi,hi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til følelsen..tok noen dager før vi klarte å glede oss skikkelig med snuppa og.. tar litt tid å la det synke inn.. Begynner å lure litt på hvem du kan være nå ja..har egentlig bare ett alternativ..hihi..men det får vel tiden vise om jeg har rett eller ikke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. tenkte jeg ikke skulle gjette..for du vil sikkert ikke avsløre om det er riktig uansett..hehe.. men jeg tipper du er en av de mer aktive brukerne her inne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææhh....øøhh.... er ikke akkurat skråsikker..hehe...for du er jammen god til å ikke røpe for mye!! Men det var noe som fikk meg til å tenke på Aprilbaby...men er sikkert ikke det..hihi.. men jeg vet at flere av de andre her inne som prøver har jenter fra før... og har tydelig uttalt at de må satse på neste mnd.. hmm...neimenn ikke enkelt dette her!! Gi litt flere hint da? plis? heheheheh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke aprilbaby,det kan jeg si.

Kan ikke gi så mange hint,for da blir det altfor lett,hehe..

men kanskje jeg kan gi noen hint etter at jeg har vært hos legen,vil vente til jeg har fått bekreftet dette ordentlig:)

Vet det er mange her inne som prøver,men vi prøvde ikke,så ikke helt planlagt da:)

Men nå får du være nyskjerrig en stund til,for nå skal jeg logge av:)

Får se om jeg røper mer etter legetimen idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* hmmm... nå må jeg tenke meg godt om..hihi.. er jo morsomt da! Trodde egentlig ikke du var aprilbaby, men kom ikke på noe bedre ut fra hva du skrev.. jaja.. lykke til hos legen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så spennede:-) Lurer litt på om du har avslørt deg jeg;-) netsen 110 % sikker på hvem du er jeg nå;-))))))))))

 

Håper det er greit at jeg sier GRATULERER :-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sleng ut forslag da, to små & mammaen!! så vi andre og klarer å komme på noe..hehe.. eller hvordan avslørte hun seg.. hva har jeg gått glipp av..hehe... (må visst få meg et liv..hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi tør ikke å si for mye, hvis jeg har rett og hun ikke vil si det ennå... ;-) men rimelig sikker er jeg alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes godt du kan gjette du også to små & mammaen :)

Nå har jeg akkurat vært i dusjen,og skal bare ta det med ro frem til jeg skal til legen..vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i hvertfall bekrefte at det ikke er meg :-) Har mer en nok med å få gubben til å innse at han har lyst på en til om leeenge, jeg :-)

 

Jeg satt og lurte på omdet kunne være vb-76, jeg. Er det du vb-76? *dør av nysgjerrighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...