pandabjørn Skrevet 25. august 2006 #26 Skrevet 25. august 2006 det er sikkert pga hun er mamman din ville jeg tro ) hvis din svigemor har døtre så er hun kanskje lik din mamma om du skjønner meg.. blir så anderledes mamma datter greier ) svigemor har 5 barn som hun ammet til de var 9 mnd da hun skulle gi Sander nan på flaska så var jo hun helt amatør jo !!!! hun holdt ikke flaska slik at melken dekket hele tuten bare halveis og da får Sander luft i magen...jeg sa i fra etter 2 min at hele tuten må være full av melk ellers får han vondt i magen sa jeg ..ble litt bedre ....
Hoppetussa Skrevet 25. august 2006 #27 Skrevet 25. august 2006 Hehe - jeg har tenkt akkurat det samme! Har prøvd å tenke at det er forskjell på familier, det er ikke så rart at jeg og mamma tenker mer likt enn svigermor. Har egentlig alltid likt svigermor jeg, men som jeg skreiv lenger opp her, jeg kunne fortalt nesten akkurat samme historie som HI, og jeg må si at det plager meg veldig. Kanskje morsinstinktet mitt er litt vel sterkt, når jeg egentlig mener at å overlate babyen min til andre skal skje på mine premisser. Men så har jeg tross alt et sterkt forhold til datteren min siden hun har ligget i magen min i ni måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå