Gå til innhold

Hvor lang tid tok fødselen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 timer fra første ri, var 11 timer på sykehuset før babyen kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødsel nr. 1: Riene begynte ca kl 05 om natten, stoppet opp i 11-tiden om formiddagen. Begynte igjen rundt klokka 14. Var på sykehuset ca 17, ble sendt hjem med bare 1 cm åpning. Tilbake på sykehus kl 23.30, ble nesten sendt hjem igjen (1,5 cm åpning). Jentebaby født kl 14.47 neste dag. Fikk epidural 08.30 om morgenen. Presset i litt over en time.....Puh sliten og utrolig lykkellig:) Lå på barselhotell i to døgn. Kunne gjerne tenkt meg å være en dag til, men det er alt en får på KK.

Fødsel nr. 2 (2 år senere): Sov som en stein til riene startet kl 05.30 om morgenen. På sykehuset kl 09 (5 cm åpning). Jenta om ut på 3-4 pressrier kl 11.27. Reiste hjem etter ett døgn, fordi formen var så bra.

Så at fødselen ble forkortet med 2 timer er vel underdrivelse:) Tror nok det har en del med hvor lenge det er siden du fødte sist.

Men begge var kjempefine fødsler. Bare litt slitnere etterpå ved fødsel nr 1

Skrevet

Fødselen tok 16 timer

Kom på sykehuset i 01-tiden og hun var ute kl 07.13

Skrevet

32 timer fra første ri.

Var på sykehuset i 24,5 timer før han var ute.

Snakker om utslitt...

Skrevet

litt over 2 timer fra første ri. Var på sykehuset fra tirsdag til mandag, og vesla ble født på torsdag.

Skrevet

Andre fødsel: vannet gikk 20.45. Første ri i 23-tiden, babyen ute 02.31.Jeg var på kontroll for vannavgang kl 22.30, dro hjem 0.30, kom tilbake litt over 1.30, så jeg var innlagt ca en time før hun kom ut.

Første fødsel: vannet gikk kl 20. Første ri kom 05.00 dagen etter og prinsen var ute 16.45. Ble innlagt kl 08.00, ble forespeilet å måtte dra hjem i påvente på sterkere rier. Ville ikke dette, fikk være litt på "observasjon". Gikk en tur på sykehusområdet i 11.30-tiden. Riene tok seg kraftig opp da. Målte 3-4cm åpning 12.15. Så derfra gikk det ganske fort.

Skrevet

3 1/2 time!

Skrevet

d tok ca 4 timer fra første ri som kom ca kl 18.

kom på sykehuset rundt 18.30. å kl 22.27 var datteren min ut:) så d tok 3.5 time.

håper for all del at d ikke stemmer at neste fødsel tar 2 timer kotere for da vinner jeg ikke å komme fram på sykehuset engang, å herfra jeg bor tar d bare 5 min å gå dit:P hehe

Skrevet

Fra første ordentlige rie, tok alt sammen 35 timer.

Var på sykehuset i 11 timer før han til slutt ble dradd ut med tang ;(

Skrevet

Merket "murring" og fikk tegningsblødning på natten ca 15 timer før.. (ca 03.00)

Var på sykehuset 8,5 time før babyen var ute, bor et godt stykke unna om måtte ta ferje... kunne nok blitt lengre hjemme hvis vi bodde nærmere!

Riene kom gradvis, og ble ikke vonde før ca 5,5 timer før lillemor kom ut;o) En kjempebra opplevelse...

Førstegangs jeg da..

Skrevet

6,5 timer. Førstefødte. Var på fødestuen i 4 timer. 2 timer med pressrier..

Skrevet

2.5 time. 30 min med pressrier.

Skrevet

Min første tok 14 timer, var på sukehuset i 6,5 time.

Min andre fødsel nå i juni tok 7 timer og var på sykehuset i 3,5 time:)

Utenom tida var fødslene mine veldig like!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...