Gå til innhold

En liten presentasjon av oss selv?


Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

takktakk :) har liksom ikke helt bestemt meg for om jeg skal på svangerskapskurs jeg... men... når skal du? må vell begynne å ta kontakt med helsestasjonen jeg også nå... skal jo snart på kontroll så. åsså flytter vi jo på lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si hei. Jeg bor også på Rena og har mann i leiren. Men i motsetning til dere har jeg født i slutten av august. Kanskje vi treffes med barnevogn på kulturhuset i fremtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Gratulerer så mye da :) Ble det gutt eller jente? Er veldig med på å treffe flere med barn og som bor på Rena eller Elverum eller rundt der. Kjempegøy! Har dere flere barn? Hvilken avdeling jobber mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha jente :) hva heter jenta di? jeg kommer fra melhus i sør-trøndelag, men bor i nord-trøndelag fram til lørdag. Hvor bor dere på Rena da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN... dere fra Rena! hvordan finner/treffer jeg dere nå? flytter på lørdag og tror vi er uten nett når vi kommer dit... er ikke så innmari inne på disse sidene heller så vet ikke om mail adresser å sånt finnes på andre steder her?? Har ikke peiling på hvor alle tiders på Hamar er heller, vet ikke om jeg noen gang har vært på hamar en gang ;) blir spennende og se om jeg får rotet meg dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig at det er så mange fra Rena her.. bor selv på rena, venter nr 2 i begynnelsen av april. Blir nok ikke å gå på svangerskapskurs, men vi sees kanskje på kulturhuset. har også mann som jobber i leiren, familierommet der skal vistnok være veldig koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall på svangeskapskurs. Det tror jeg er både nyttig og morsomt. Jeg kan ikke så veldig mye om hva som skjer rundt fødselen. Så det blir lærerikt. Også er det kjempe gøy å møte andre gravide. Kjenner ingen på Rena som har termin i Januar/Februar bortsett i fra deg og meg...

Arti for Erlend(mannen min) å få et innblikk i svangerskap og fødsel også.

Kurset skulle visst begynne i November, mener det var det hun sa forrige gang.

Hva er det samboeren din jobber med i militæret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Får vel melde meg inn her. Er ganske ny i gamet.

 

Jeg er 29 år, innflyttet til Furnes (har bodd her i et par år nå) og venter min første i slutten av juni. Og det er så lenge å vente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Er 26 år og har akkurat flytta til stange. Vi venter vår første 26 april og alt er nytt for oss. Flott at det er noen som drar igang treffer og skulle ønske jeg kunne være med men jobber denne dagen. Håper det blir flere treffer da det hadde vært fint å få treffe flere i samme båt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei!

 

Det går jo an å få til flere treff! Prøve legge det på en søndag eller no..kanskje det passer bedre da, eller på kvelden...det kan vi ta en diskusjon på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært på nett jeg nå.. da vi ikke har internett der vi bor nå :( :( KRISE!!! Men jeg er på bibloteket nå da... Han har ikke fått sin endelige stilling enda, pga at de egentlig ikke har helt klart hva som er ledig før etter jul. Men akkurat nå fungerer han som trenings offiser. planen var vell at han skulle i innsatsstyrken som lagfører men vet ikke hvordan det blir...

 

surt å ikke ha bil i dag når treffet er. det ERGRER meg, men bedre lykke neste gang. eller... jeg har jo bil, men jeg har ikke vinterdekk til den så det skal kjøpes i dag! Forresten, har du tlf nr. til jordmora her? Har jo ikke peiling på hvor helsestasjon ligger heller.. vet den er på barneskolen... men så kjent som jeg er vet jeg ikke hvor DET er heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei

Jeg er 26, bor i Brumunddal og har termin med nr. 4 i april. Artig med disse treffene, det må jeg prøve å være med på:)

Har fra før ei jente på 4 år, og tvillinger på 2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg er snart 22 og bor i Elverum! Har en gutt på 2 mnd og plutselig gravid igjen! hehe. vi ønska dem tette men kanskej ikke SÅ tette! :) men nå ble det nå en gang sånn så spiren er hjertligvelkommen! :) :)

 

Vi bor i Elverum! noen fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 22 år bor i elverum med samboeren min som jobber på rena som veldig mange andre her...

Vi venter vår første barn, en liten gutt. Terminen er satt 27 okt.. Ikke lenge igjen.. Skal på hamar treff idag!!! Håper mange kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...