Gå til innhold

En liten presentasjon av oss selv?


Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv er jeg 27 år,samboer og bor i Brumunddal.

Venter vår første i Januar!

 

Gleder oss masse til det!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

oki, har enda til gode å treffe noen som skal føde i elverum i Januar. Tror jeg muligens blir alene på fødestua...hehe...meg og alle som ikke har pc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og har termin i slutten av mars. Jeg er opprinnelig fra Brumund, men bor i Ottestad. Vi venter vår første. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti! gratulerer med graviditeten. Min Svigerinne bor i Hamar og har termin i slutten av Mars. Kanskje dere møtes på fødestua...hehe

Du blir med på treff da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Nå begynner vi å bli mange!

Alle må komme på treff...hehe

(Jeg driver en liten kampanje..hehe...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hopp!!

jeg skal føde på elverum :) men har termin 26. januar. Jeg er 25 år, flytter til Elverum hvert øyeblikk ;) innen ett par uker. Typen begynner i jobb på Rena, og der blir vår første. Ei jente :) :) Han har en gutt på 5 fra før da. Jeg er utdanna ambulansearbeider og jeg og typen er forlova ;) skal prøve å komme meg på BiM treff på hamar, men det er jo så skummelt når jeg hverken er kjent med plassen eller stedet. Bor nå på Stjørdal i Nord-Trøndelag :)

 

Hildegunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas da!

Vi skal venter vårt første felles barn, en gutt og skal føde på elverum rundt 16. januar.

Mannen min har ei datter på 4 år og jobber i Rena leir!!

Jeg er 25 år(!!) og er utdannet sykepleier...hehehe

Morsomt det her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tirill!

jobber typen din på Rena leir?? Coolt! Min begynner der neste mandag... altså 23. oktober :) innsatsstyrken??? Vi leter oss ihjæl etter leilighet. Noen som vet av noen?

 

hildis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp han jobber i IT-seksjonen. Sivil-stilling. Har du kikka i østlendingen etter leilighet. mange som annonserer der.

Kommer du på BIM-treffet på Hamar eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett i østlendingen... får ikke tak i den da vi bor i nord-trøndelag akkurat nå, men vi skal se på 2 leiligheter og ett hus i morgen. kjøper østlendingen i morgen når vi først er på elverum for å se om det er noen i den.

 

Skal prøve og komme på Hamar på BiM treff ja, tror vi har flyttet til da. Er det mange som kommer? Fått oversikt over det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange som kommer, Ihvertfall meg og Tilda. Skal prøve å få dratt med svigerinna mi som har termin i Mars. Også håper jeg på at noen av de som har presentert seg her kommer:)

Arti å møte andre..

Jeg er i tillegg litt ensom og rastløs siden jeg er sykemeldt. Alle driver jo med noe på dagtid...mens jeg stort sett er på fysio, shopping, hos mamma eller hjemme.. blir litt kjedelig il lengden.

Har begynt å få sånne sære morgen rutiner...tar en evighet å bli ferdig. Jeg har jo all verdens med tid..hehe...

 

Du får kikke på Rena etter nytt hjem da vettu...hehe

Vi har billige hus og full barnehage dekning...litt reklame for Rena.

Kort vei er det både til Elverum og Hamar uansett.

Jeg bor på Åsta selv, som er 7 km fra sentrum mot Elverum. Det er helt supert.

Fikk billig hus helt ned mot glomma. Vi driver å pusser opp. Er så koselig atte...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi vært å sett på leiligheter vettu... de på elverum var bare søppel så det ble en på Rena. vi flytter til neste helg :) har ikke så mye og gjøre om dagene jeg heller. Jobbet i ambulansen, men jordmor mente det var for mange tunge løft så jeg er permitert... kjedelig...så... laaaaaange dager ja.

 

Artig og pusse opp da, blir litt lei underveis men... gøy når det blir ferdig da. må satse på å møtes snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg bor på Gjøvik men er opprinnelig fra andre siden av dammen :-) Fra Brumunddal! Er 25 år og har termin 12.april. Ingen av oss har barn fra før.

Jeg har vært med på noen treff på Gjøvik, her er vi en gjeng på 8-9 stykker! Håper det kommer flere snart da flere av dem har termin i november! Tenkte jeg skulle prøve å få med meg treff på andre siden hvis det passer seg. Plutselig er det noen kjente der :-) Så neste gang håper jeg det blir på kveldstid så jeg får anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvor det er. Gratulere med nytt hjem da:)

Kanskje vi havner på samme svangerskapskurs?

Vi har en hyggelig ung jordmor som holder til på helsestasjonen. Hun skal ha svangerskapskurs i november. Jeg gleder meg skikkelig til å gå på kurs å lære litt om dette her mystiske som skal skje..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal prøve å komme på treffet. Så bra at noen har tatt initiativ til å dra i gang treff her på Hamar!!!!!

 

Jeg er 27 år. Bor på Hamar, men kommer opprinnelig fra Sogn og Fjordane. Er gift med verdens beste mann:) Vi har ingen barn fra før, men gleder oss veldig til å bli foreldre. Terminen er 2. februar. I følge ultralyd får vi en gutt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...