Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 5.september!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Heisann jenter, her kommer påmeldingslista :) Italiano-treffet var en ubetinget suksess, og vi fortsetter trenden - denne gangen med asiatisk mat på Peking House! Meld dere på, så bestiller jeg bord et par dager i forveien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har ikke vært med på noen treff enda men det hadde kanskje vært artig å hilst på flere som har termin rundt samme tid.....men e litt sjenert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ikke noe problem å være sjenert..... Kom 10 min før også kan jeg stå utafor å vente;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordelen med å være ny nå er at det begynner å bli ganske lett å se hvem som hører til vårt selskap.. hehe... ser du noen gravide på vei inn i restauranten så er det mest sannsynlig en av oss, hehe :) 1D har forøvrig rett, det er ikke noe problem å være ny og sjenert, det er alltid noen nye og de tar vi godt imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

jeg har heller ikke vært med på noen treff og er også litt sjenert ;)

Men jeg har veldig lyst til å komme denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kunne også tenke meg å være med....jeg har heller ikke vært på treff før. Har dere hatt mange treff samme og hvor mange møter opp sånn ca? Ser dette er nov.des.jan gjeng. Jeg har termin i midten av januar, så er vel kanskje en av de siste....

Hadde i allefall vært gøy å møte flere med mage og i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente77:

Vi har vært på Bare Blåbær, Jadab, Ajo og nå sist var vi på Restaurantino Italiano. Så det blir 4 treff så langt;)

 

Vi har vært mellom 9 og 16 stykker på treffene så langt. Og hver gang har det vært minst 5-6 nye;)

 

Vi kommer ikke til å slutte å møtes hvis det er opp til meg ihvertfall.....

 

Møter gjerne gjengen dagen før jeg føder jeg! Er så mange flotte jenter som bor i og rundt byen vår som skal ha barn om ikke lenge, noen av de vil jeg si er blitt venner, som jeg holder kontakt med også utenom treffene;)

 

I tillegg må jeg innrømme at det er trivelig å møte likesinnede og spise god mat ca hver 3dje uke!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Sleng deg med og se om det er noen du kjenner eller vil bli kjent med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D-venter GUTT:

Takk for info´n! Høres veldig trivelig ut, så det skal bli spennende å treffe dere. Har det blitt satt av noe klokkeslett enda, eller kommer det etter hvert?

 

Jeg har forresten vært på ultralyd i dag og fått greie på at jeg venter en ‹‹kjekk›› liten gutt:) Utrolig gøy og spennende!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente-77:

Klokkeslettet skal stå der..... det er kl 19.00:)

 

Gratulerer med liten sneip;) Det er flere av oss som venter gutt....... Har dere bestemt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der var klokkeslettet ja...klarte å overse det gitt...

Har ikke bestemt navn enda...men har et par i tankene.

Vanskelig med navn synes jeg... så mye å velge i og alle har sin mening og alle typer navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kom meg ikke i vei sist gang så jeg får prøve igjen denne gang...men er veeeldig sjenert da;) åsså elsker jeg asiatisk mat da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme, hvis du ikke liker noen av oss så kan du jo bare snike deg ut etter maten.......... eller sitte ved siden av bordet vårt og tyvlytte til du bestemmer deg for å fortelle oss at du egentlig er bimmer selv;) hihi

Kan som sakt stå uttafor 5 min før (ombestemte meg fra 10 min.. jeg vil inn å se på menyen....) men det kan sikkert stå noen utafor før det også hvis det er ønskelig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd! Hva med det vi prøver å få til 14 dager etterpå?

 

Se på tråden Vims74 har startet som heter November-desember-januar jentene eller lignende..................... Tror vi legger det ut på oversikten så fort vi er enige om når og hvor lissom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg henger meg paa, har ikke vaert paa treff før, saa det blir spenende!

Jeg er vanligvis sjenert naar det blir mange, men det gjør jo ingen ting, man maa jo ta sjanser, vil jo bli kjent med andre gravide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg har heller aldri kommet meg avgårde på treff, men har hatt veldig lyst. Selv om jeg også er VELDIG sjenert. Hehe... Men jeg ser at vi er flere i samme båt om akkurat det...

 

Jeg melder meg herved på dette treffet jeg også siden jeg endelig har fått fri en gang det er treff...

 

Vi sees da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...