Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 5.september!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Har ikke vært med på treff før, men tar sjansen og melder meg på denne gangen! Regner ikke med dere biter noen av dere...

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, tenkte å bli med jeg å. Hvor skal jeg melde meg på? er det nok med å skrive det her eller?

 

Uerfaren på BIM treff sjøh

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen på treff! Det holder å melde seg på her ja :) Det skjer ikke stort mer enn at jeg bestiller bord i ettermiddag, og så håper jeg alle påmeldte kommer. Vi blir MANGE denne gangen!!! 21 påmeldte hittil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte at jeg skulle i bursdag jeg, så jeg kan desverre ikke komme denne gang alikavell jeg, sorry at jeg meldte meg på og ikke kommer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg har fått halsbetennelse (legen trodde ihvertfall det, har tatt masse prøver) og dropper treffet i morgen. Håper jeg får mulighet neste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen, var på første treffet mitt på italieno og lovte jeg skulle komme i morgen. må desverre melde avbud, men kommer neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :-)

Jeg blir meg, med et ørlite forbehold da...

Vanskelig å få timeplanen til å gå opp, men tror jeg har funnet en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Jeg må dessverre melde avbud! En nær venninne av meg mistet faren sin i kveld, og hun ville svært gjerne at jeg skulle komme å holde rundt henne litt i morgen kveld. Håper det ikke byr på problemer, men jeg tror nok jeg besøker henne i stedet, siden hun trenger meg.

 

Ellers vil jeg bare si: Kos dere damer, å la praten om de små under løpe...

 

Kos og klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke... beklager, jenter.... har ikke nubbsjans, er sørpe forkjøla og må antageligvis gå hjem fra jobb, ta egenmeldingsdag idag. Håper fortvilt på bedring, har så mye å gjøre på jobb at jeg egentlig ikke har tid til å være syk.

 

Kos dere ikveld, alle sammen!!!

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

jeg skulle jo være med denne gangen også, men får det ikke til denne gangen heller! Min mann kommer ikke hjem før sent i kveld pga jobb...

 

Kos dere!

 

Skal prøve å henge med neste gang :=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

 

Bord er reservert til 20 stk siden noen er så uheldige å måtte melde avbud.................det er synd, men dere får henge dere med neste gang;)

 

Det er blitt diskutert nytt treff den 3 oktober................Endelig info kommer i løpet av uka;)

 

Det er jo et "tidlig treff" på trappa den 19 sept, det kommer opp med treff info etterpå nå;)

 

 

Håper alle får en trivelig aften med deilig mat!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...