Gå til innhold

skittne triks


Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke misforsatå meg anonyme HI for jeg skjønner at du er i en grusom situasjon men ville bare få fram min siden av saken også for jeg er på langt nær den eneste som ikke ble oppdaget og det er jo kjempe trist! :o)

Lykke til med saken din og kos deg videre med graviditeten og alt rundt deg som er å glede seg over :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har ei venninne med 5 barn som har vært der.Dette var da kona til ex hennes som andmelde henner. Det er så ille at ting skal gå så lang og uansett om man vet selv at ting ikke går videre er det ikke noe ok og oppleve slikt.

Jeg kjenner til alle partene i denne saken å velgte å skrive et langt brev til barnevernet om disse mennskene og hvordan ting har vært.Om det hjelp vet jeg ikke men jeg valgte å støtte min venninne som er alene med 5 barn og jeg vet ikke om noen andre med så mye bein i nesa som henner.Ting gikk ikke videre enn at de var der og alt dette og den dagen i dag og det siste året har far trekt seg ut av barna sitt liv, så det sier vel sitt.

Stå på sier jeg. og lykke til

Skrevet

Takk..Det er bare aa ta av seg hatten.Alle skulle hatt ei venninne som deg!!Blir godt aa bli ferdig med det hjemmebes.i morgen.Regner med at de sier seg ferdig da.

Skrevet

Saan da fikk de svar paa de forb.provene sine og alt de skulle sjekke ut.Godt aa bli kvitt de..Utrolig leit aa maatte gjennomgaa dette i svangerskapet.Ville bare takke for gode ord og oppmuntring.Det har gitt meg styrke.Naa haaper jeg paa at de som stelte igang dette blir tatt baade for min egen del og barna mine..

Skrevet

Skjønner godt at dette er nedverdigende for deg og at du føler det krenkende, men prøv å snu på det: Barnevernet vil jo ikke finne noe å klage på etter å ha sjekket, at de ikke sjekket skikkelig ville være mye verre av to grunner: 1. Barnevernet ville ikke gjort jobben sin, ille hvis de overser saker hvor det faktisk burde vært gjort noe. 2. De ville hatt en rapport på deg liggende som ville henge over deg, du ville føle at de fulgte med deg og at du var mistenkt, sjekker de grundig en gang veit de at du har ting i orden og du kan slappe av med at saken er ute av verden.

 

Jeg har stor forståelse for fedre som vil se mer til barna sine, men jeg vil ikke forsvare metodene som er brukt mot deg her.

Jeg vil anbefale deg å ta en prat med en advokat for å høre om du bør anmelde eller hvordan du skal forholde deg til dette..

 

Lykke til

Skrevet

Hei.

 

Takk for lykke til!

Har kontaktet advokat han mener jeg skal anmelde det, saa da skal vi det,han..Synes det er synn at folk missbruker den anonymiteten de har i slike tilfeller som dette. Det har vert en psykisk paakjenning aa maatte ta urinpr.under oppsyn,med min store mave,

  • 3 uker senere...
Skrevet

skjønner ogsån du har det ,sliter akkurat sånn som deg,ble også meldt til bv av eks mannen min.fælt at noen skal være så fulle av en hvis f.

håper det ordner seg for oss begge soon.

 

 

klem

Skrevet

Det er helt utrolig hva eksene og fam kan finne paa aa si..I mitt tilfelle ble ikke far kontaktet i det hele tatt av bv..Saa naa er det rimelig falskt mellom oss ved samv.start og slutt.Jeg bare smiler aa later som ingen ting.Er han virkelig saa dum at han ikke har forstaar at de er gjennomskuet for lenge siden..Haaper virkelig morra til eksen maa i politiavh.De har jo ikke saa mye aa stille opp med naar politiet kan spore opp hvor samt.kommer fra hahahaha..Hva slags annklagelser er du beskyldt for

 

Jeg blir liksom ikke ferdig med dette da maa noen bli tatt for det..Selv om det er hennlakt fra bv sin side.Jeg og sambo vurderer sterkt aa kontakte avisen etc

Skrevet

saken ble henlakt etter barnefar var å meldte meg ,men etter på kom det en enda en melding til bv hvor eks svigemor kommer med de utroligste beskyldninger , skulle ha det til at det ble drukket store mengder alkohol ved ungenes nærhver.Kunne aldrig tenke meg å drikke alkohol i dems nærhver ,noe som aldrig har skjedd eller kommer til å skje.Da ble det 3 mnd med oppfølging av bv som konklusjon av dette.

Men ogsån skal man klare å stoppe slike mennesker?

anmelde du dem?

Orker ikke å holde på å forsvare meg hele tiden, så en hendelse til nå så ender jeg hos politiet og anmelder dem altså.

Man har ikke noe liv når sånne mennesker holder på å prøve å ødelgge livet vårt,man prøver så godt man kan å leve et normalt liv,men så dumper det ett eller annet ned i postkassen.Dette er ikke det første de har gjort med meg,har netopp gått en runde i retten hvor de skulle ta fra meg den daglig omsorg(barnefar) for mine barn.men tapte så det lyste retten gjor de dem med en advarsel om å la jeg og barne far ordne opp i ting selv.men som man ser så funka ikke dette.

Skrevet

Dette var jo nesten som det skulle hendt meg selv!Da et er som du sier,jeg synes det er utrolig slitsomt,er det noe i postakssen i dag mon tro..Jeg har kontaktet advokaten min som venter paa papirer fra bv tror det blir saan att han skriver et brev til politiet om grunn til misstanke om at der er de ogsaa anmelder jeg det, politiet vil da etter det adv.min sier sette igang med aa etterforske og spore opp samtalen som kom inn til bv. Jeg skal ogsaa kontekte fylkeshuset og fortelle om saken,haaper paa at de ogsaa vil skrive et brev til politiet om at det er viltig med en oppklaring og sette ett eksempel slik at dette ikke blir en enkel maate aa trakkasere andre paa,uten at det vil faa noen form for konsekvenser..Naa er det bare fire dager til mitt planlagte keisersnitt,saa en peroiode naa skal vi bare kose oss og bli kjent med det nye menneske i fred og ro.

Spendte!

Godt at de tapte saa bra i retten da!Du har jo grunn til misstanke om at de vil ta hevn paa grunn av det...

Skrevet

Lykke til håper ting ordner seg for deg oxo.

kos deg med den lille nå og se frem over vi får nok en rolig stund en gang i nær fremtid.

sender mange klemmer

(skulle ønske det var vår tur nå, er bare prøver ennå;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...