Gå til innhold

skittne triks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dagl.oms.og far vanlig samv.far vil ha

mere samv..skal ha barn nr to med ny kjereste.dette liker tygeligvis ikke min eks svigermor som har ringt barnevernet og sendt brev til de om at jeg er narkoman osv.det er to annonyme hennvenelser men fikk bakreftet at der var ei godt voksen dame som dadde ringt inn..Naa maatte jeg ta urinpr og skal ha hjemmebes av barnevern.jeg har 2md til term.ganske nedvergende at jeg maa gaa gjennom dette.har aldri vert borti noe tull..har bedt barnevernet sjekke med barnehage politi osv er sliten av dette tullet.tenkte politianmelde det.men vil de spore opp samtalen da,slik at eks svigers vil kutte ut det tullet.det skal sies at hun har gutten mye istedenfor at han er hos far..Noen som vet om lignende saker.hvorfor gaar barnevernet saa langt forstaar ikke at de ikke ser med en gang at dette er tull..lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Forstår godt din stilling i saken her...

Desverre så har det seg slik at barnevernet er pliktige og følge opp saker så er så alvorlig rettet som alkoholpr,misshandling,narkoproblem osv... Eneste du kan gjøre er å holde hodet kaldt og samarbeide med dem... I dem fleste tillfeller er barnevernet der for å også kunne hjelpe deg om du trenger det. Det er veldig viktig i dit tillfelle og legge frem hele saken for dem,slik at dem ser at der er personer med i bildet som ønsker og såre deg.

Ønsker deg alll lykke til :)

Skrevet

Takk for svar.Kan de miste retten til aa se barnet om det kommer frem hvem som driver med dette tullet og hvordan skal jeg faa bevist at det er henne og faren til gutten.utrolig leit hva noen mennesker kan faa sg til aa gjore.Det er vel en plan de har for aa pr;ve aa faa omsorgen ved en senere annledn,men da driter de seg selv paa leggen..Er det noen som har opplevd noe liknende

Skrevet

Du må nok igjennom en rettergang for at dem skal miste retten til samvær med barnet,og det skal veldig mye til for at det skal gå igjennom. Det er jo også vanskelig å få det bevist at det er dem som har annmeldt,men vist du får mistenksomme telefoner selv så burde du annmelde for da kan politiet spore det opp.

Dette er sikkert en plan for å psyke deg ned,men bare hold hodet oppe så ordne det seg nok tilslutt!

lykke til !

Skrevet

ja skal bli godt aa faa det ut av verden. Men hva om disse meld bare fortsetter aa komme inn maa jeg fly inn ug ut der hele tiden,et sted maa de sette en grense vel..hun er jo ikke god i hode sitt stakkar,hun maa forstaa at det er mitt barn og ikke hennes

Skrevet

Jeg ville snudd dette mot dem. Ta imot barnevernet med åpne armer og bruk dem som en ressurs. Forklar tidssammenhengen mellom fars ønske og tlf til BV om mistenkeliggjøring av deg. BV kan være en fantastisk ressurs å benytte seg av hvis en bare kommer seg forbi motforestillingene som media har skapt av dem. De er ikke dumme. De gjør mye bra og.

Skrevet

Det skal jeg.Reagerte med litt sinne sist jeg maatte inn der, da dette er tull,men det forstaar de sikkert. Det var knall lurt,skal ta med meg det tipset.Takk!!

Skrevet

Men paa hvilken maate kan jeg bruke de som en ressurs,hmm

Skrevet

Prøv og bare tenk at det er dem det er noe galt med og ikke deg!

Når barnevernet kan se at du ikke gjør noe galt så vet dem også at det er falske anklagelser.

Samarbeid med barnevernet så ser din eks og hans familie at dem ikke kan knekke deg,VÆR STERK ! Det er din ressurs ;)

Skrevet

Takk det skal jeg..Fikk plutselig mere bein i nesa naa!!Man lar jo ting gaa litt ekstra inn paa en naar en er gravid i tilegg,men det er jo hun uggla klar over saa det er vel meningen..Skal jaggu meg straale som en sol foran den fam.neste gang vi treffes.

Skrevet

Kjempe flott holdning !

Bare stå på og vis dem at her er det du som bestemmer og det er du som er sterk! Han skal ikke få knekke deg,men du skal knekke ham!

Høres kansje virkelig ondskapsfult ut,men noen ganger må man tenke slik for og holde seg oppe!

Har full forståelse for at det går inn på deg og det er helt normalt,men dette skal du klare!

You go girl!

*klem*

Skrevet

He,he.blir litt feil maate aa tro de faar mere samv.paa kan man si..synn paa barnet da det er jo han det gaar utover egenklig.Godt han ikke vet hvor slemme noen voksne er!!I natt faar jeg sove godt!!Tusen takk for oppmuntringen,trengte virkelig det naa..

klem.

Skrevet

Du har den fordelen at du har gått til sv.sk.kontr. i mange mnd. Det gjør bl.a. at legen din kan bekrefte at du ikke er narkoman. Da har du et uomtvistelig bevis på at det er løgner som blir servert om deg. Så må du selvfølgelig legge frem hvem det er du tror er i stand til/ skulle ha noe å vinne på å lyve om deg.

Hvis de finner på flere stunt så går det kanskje an å finne en måte å melde de til BV på. De skader jo til syvende og sist barna på denne måten

Skrevet

Skal til bv naa kl 12.30.De skulle vist sette opp en slaks plan..Rimelig bortkastet tig og energi.Naa synes jeg alt bare er skrudd.Mammaen min ville bli med i dag..Familien og vennene mine er helt sjokkerte over at det faktisk er mulig..Men men til meg maa de gjerne komme aa faa en kopp kaffe..Skal nok bli gode venner vi..

Skrevet

Hei

naa har jeg vert paa bv.de skal paa et hjemmebes.til uka ogsaa vente paa svar paa urinpr.Er alt i orden da,som jeg vet det er, blir liknende saker avvist dersom det skulle komme inn liknende meldinger.Blir fint aa kunne konsentrere seg om svangerskapet naa ikke lenge til termin..Takk

Skrevet

Det er kjempefint. Da slipper du mere tull derfra.

Lykke til med resten av sv.sk. :)

Skrevet

Bare saa surt at de skal hjem til oss paa bes ogsaa.Noen som vet hvorfor de skal det naar alt er bra.Synes de trenger seg litt paa jeg da men det er jo bara aa komme..Har kontaktet advokaten min jeg han mener jeg burde anmelde det som har skjdd til politiet,hva tror dere_

Skrevet

Det er for å være sikker på at du ikke er så smart at du lurer dem. Må jo være sikker på at ungene har det godt vettu!!

Ha et koselig kaffebesøk:-) Lykke til!!

Synes du tar det med fatning, jeg....

Skrevet

Forstår deg godt..Min ex gjorde akkurat det samme mot oss her i fjor...men vi hadde ikke noe å sjule og lot de komme å ha den undersøkelsen de måtte og etter tre mnd så hadde de ikke funnet noe av det de hadde sagt skjedde her og vi er kvitt dem...Det slår tilbake på den som har meldt dere...

Men ja jeg er helt enig i at det er nedverdigende,men når det først er gjort så er det liten vits i å nekte de å komme for da blir de mistenksomme...

Skrevet

Ja jeg spurte om jeg skulle sette paa poteter til de kom he he..Men hva om det kommer inn en liknende meld om et aar el noe blir det paan igjenn da el,vil ha ro rundt familien min jeg naa..

Skrevet

Noen maa be om urnskyldning ..Det e jo grovt krenkende,Noen som vet hvordan man kan gaa frem..Jag faar ikke ro.Folk kan ikke lage et helvetes styr for andre uten grunn saan kan det umulig fungere..Jeg fikk helsestasjonen til aa ringe bv og fortelle at vi er en helt normal fin fam.Men likevell sender bv brev til helsest politi og barnehage og skal innhente oppl..Og dette pga to anonyme henv..Noe virker veld.merkverdig her..Noen skal be om yrnskyldning det er sikkert!

Skrevet

jeg skal ikke si noe om denne saken egentlig bare nevne en liten ting fra min egen oppvekst!

Jeg er nemmelig offer for at det motsatte av det i denne tråden ikke er gjort.. Jeg er vokst opp hos en mor som ikke tok seg godt av meg og søsknene mine men hun er psykopat og smart som en ulv! Så hun passet på at vi så rene og ordentlige ut.. Hadde vi blitt oppdaget og henvendelser til bv tatt på alvor.. skole og barnehage vært litt mer obs. hadde jeg kanskje sluppet mange år i et helvete! Derfor mener jeg bare at jeg syns det er fint at bv tar tak i saker og henvendelser og undersøker om det er noe i det som kommer eller ikke! Noe som ikke ble gjort i min sak...

Skrevet

Det er selvf.trist at saant skjer,og blir lei meg paa dine vegne naar jeg leser din historie..Men det er utrolig simpelt av folk aa kunne si de er anonyme og lage et helvete for folk som ikke har gjort noe galt.Jeg har naa kontaktet fylkesmannen. Jeg mener at det er viktig at anonyme falske rykter som blir satt ut om folk blir sporet opp og at de faar en real bot.Vil legge det frem som et forslag,regner med at ogsaa bv vil bruke tiden sin fornuftig..,Mener sef at bv gj.mye bra ogsaa missforstaa meg rett.Naa vil jeg bare kose meg med resten av min gravigitet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...