Gå til innhold

Har dere funnet navn?


Heffalump mamma

Anbefalte innlegg

Dersom vi får jente, så skal hun hete Kajsa Fredrikke. Kommer det ut en gutt så blir det sannsynligvis Dominic Emiel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her blir det en liten Bethina i slutten av oktober eller begynnelsen av november:)

vi ville ha et navn som ikke alle andre hadde, og når vi fant ut at Bethina betyr "lille Elisabeth"(som jeg heter) så ble det nermest et must å ha en liten Bethina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna maria eller Letizia her siden faren er spansk...:) Min mor heter anna og hans mor heter maria så syns det passet sammen...men min samboer liker det ikke så vi få se hva det blir når hun kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah hvis det blir gutt, og Madeleine hvis det blir jente. Det blir nok jente på oss denne gangen.. Pussig at ei over her hadde akkurat de samme navnene,,, sikkert lik smak vi da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He funne en del navn som både ej og typen syns e fin,men gidd ikkje å velge ut noke navn før småen he komt t verden.Først og fremst så veit vi jo ikkje ka kjønn d e.Og så må vi jo sjå lisje nurke før vi kan sei ka navn som passa og ikkje.For d må jo nesten passe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ER vanskelig...

 

Sambo holder en knapp på Nathalie eller Vanessa, mens jeg liker best Nadialin eller Michelle. Av navner vi begge synes er ok ligger Iselin og Isabell høyt oppe. Ellers så har vi tygd på Suzannah, Susanne, Pia og Kine.

 

3 mnd igjen til termin og 10 navner på listen... blir vi enige mon tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med navn ja!

Av de navnene på listen din, synes jeg Leah var finest, evt. Hannah.

 

Vi blir ikke enige om navn, men det står vel mellom Emrik, Ludvik evt. Jonathan eller Samuel...

 

Tror vi får hilse på han snart, ettersom jeg sitter her med ganske vonde rier nå, så da får vi se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pippi78&prinsessa!

Formen er preget av forventning...

 

Vi er jo norske begge to, så det hjelper. Mannen min har bodd i Dk i fire-fem år, da så det begynner jo å bli litt assosiajsoner for ham også. Men han overser det litt. Guttenavnet kjenner han en som heter, men ikke en nær venn, og da funker det. Jentenavnet kjenner vi ingen som heter så det funker perfekt.

 

Med norske navn hadde vi større problemer med en som er vant til sørlandske tradisjoner og en trønder. DET kan du kalle full kræsj. Et navn som Elevine høres nydelig ut i mine ører og bare teit ut for ham. Mens han liker Kjersti, som jeg synes er litt oppbrukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DErsom jordmor har rett får vi ei jente som skal hete Natalie. Er det en gutt blir det nok William, har en Daniel på 2 1/2 år fra før.

Jeg synes det er mye værre å finne guttenavn enn jentenavn. Men jeg liker å det klart på forhånd. Mannen min ler litt av meg for forrige gang hadde jeg guttenavnet klart fra jeg var ca 12 år. "Får jeg en sønn en gang skal han hete Daniel", og slik ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bestemor som heter Fanny.. og vil så gjerne gjøre litt ære på henne ved å kalle henne opp...

 

Men jeg er jo ikke så veldig glad i Fanny navnet da... Har prøvd å finne et navn jeg kan ha før det (vi ikke ha Liv, Siv etc..), og klarer det ikke...

 

Så har begynt å se på mellomnavn å kombinere det med...

 

Her er lista foreløpig:

Fanny Evida (begge er slektsnavn)

Fanny Sofie (også begge slektsnavn)

Fanny Amanda (slekt her og ja...)

Fanny Marie (og her...)

 

Ei av bestevenninnene mine kalte si jente for Perle... synes jo at det er nydelig, men kan jo uansett ikke bruke det nå... Lycke var jo og kult... Men ja... Ser ikke helt å rope Fanny etter ei lita jente, men vet ikke...

 

Det er vanskelig dettan ja :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...