Gå til innhold

Sytefri sone i dag!


SpongeBob

Anbefalte innlegg

I går var jeg sylte forkjølet og sliten og syntes kjempe synd på meg selv, så det ble litt syt, beklager. I går kveld fikk jeg tatt meg et langt bad mens gubben tok kveldsstellet og laget middag, så fikk jeg med meg "Grey's Anatomy" (elskede mann nedla CSI-veto, lurer på hvorfor...?) før jeg stupte i seng og sov 8 timer i strekk! Ikke noen leggkramper eller full blære eller noe som helst! Og i dag er sola kommet tilbake og jeg er sprek og opplagt og synes livet er herlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott :) Det ble altså gubben som gjorde deg lykkelig igår, ikke Warrick? Jeg hadde en sånn deilig deilig dag på søndag :) Alt var bare perfekt! Dagen idag har ikke vært like bra foreløpig - jeg skal prøve å la være å syte - men jeg har begynt med å gjøre tre feil, jeg har bare rota, jeg har ikke fått kjeft men jeg har sannelig fortjent det, og i tillegg oppdaget jeg at det møte jeg skal på idag VAR IGÅR åherregud så flaut å sende mail til fyren som tydeligvis satt og venta på meg igår uten at jeg dukka opp.............

 

men fra nå av har jeg bestemt meg for at dagen bare skal bli bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer tilfredsstillende med egen mann enn menn på TV, samme hvor lekre de er, ja:) Nei, i går var jeg godt fornøyd med ham, gitt! Hadde du en bra pannekake-kveld, da? Og ikke minst, hva går jeg glipp av på CSI for tiden? Grey's Anatomy er litt vel Ally McBeal-aktig for meg, liker bedre blod og gørr (eller noe sånt), men gubben insisterte og jeg var så forelsket i ham at jeg bare smilte og så på hans program, jeg:)

 

Noen dager bare begynner dårlig, sånn er det med den saken. Fælt å oppdage at man har misbrukt andres tid, men han fant sikkert på noe annet å gjøre, tror du ikke? Har fortsatt mareritt om den gangen jeg hadde lykkelig shoppedag i Oslo, kom tilbake til leiligheten og sjekket omsider mobilen, hvor det lå mld fra "sjefen" min på UD som lurte på om ikke vi hadde hatt en lunsjavtale den dagen? Der hadde han sittet og ventet, for han hadde glemt at vi hadde avtalt å flytte det til dagen etter... Brr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekakekvelden var perfekt :) Men jeg ble selvsagt kjempekvalm etterpå, fordi jeg i ekstasen over pannekaker med blåbær glemte at jeg blir kvalm av alt som er søtt eller fett eller noe sånt... hehe... så vi gikk en tur på nesten en time for å få litt luft, på veien fant vi bringebær og rips langs stien, og heisann vi fant også en butikk som solgte pottis og se&hør, så vi var riktig så fornøyde da vi satte oss og prata, kjente på magene til hverandre (hos Hanne kan jeg kjenne sparkene fra utsida!!!). Vi skulle egentlig se csi, men så ble det halvparten av greys anatomy (fullstendig enig med deg forøvrig, foretrekker mord og mysterier foran leger og intriger) pga sommerruter på bussen..... når man bor på sofaen hos søs så er det en fordel at hun er hjemme når man skal hjem..... altså lite vits i å dra hjem så man rekker csi når man må stå på fortauet og henge i nesten en time...

 

Dagen idag har tatt seg merkbart opp forøvrig :) nå er det nesten bare fryd og gammen igjen. Skal ut med ei venninne og spise middag etterpå, se film med søs ikveld, imorra er det café-tur med noen bim-jenter, og fredag skal jeg HJEM!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har gjort en kjemepeinnsats og satt sammen "du vet du er gravid..."-innlegget fra Skravlesiden til noe mer lesevennlig - flirte så jeg skreik av den!

 

Hyggelig at dagen blir bedre. Selv har jeg det slett ikke så verst, som sagt, syter ikke en plass. Nyser bare hver halvtime eller så, og slimhinnene i nesa er bare normalt slimete slik de har vært siden jeg ble gravid i grunn. Snufs!

 

Ellers har jeg jo stadige planer om å plage JM til å lytte etter fosterlyd på meg, men hver gang jeg faktisk husker å ringe er hun i nabokommunen eller noe... Mener nå så bestemt at jeg merker bevegelse nå (er 15+6) og magen vokser i fin fart, så jeg er _nesten_ overbevist om at det ikke er innbilt svangerskap nå, men man vet jo aldri. Kan godt være psykotisk, jeg! Får få mamma til å lytte til uka når jeg skal til byen... Har så sans for de hjerteslagene, det er bare den fineste lyden i hele verden! UL kan de i grunn ha for meg, enkelte ting trenger man ikke å vite før man må:)

 

Ellers må jeg si ukeplanen din høres strålende ut, bra film dere skal se? Og hvorfor har ikke søsteren din gitt deg nøkkel????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) takktakk - det er godt å ha noe å le av :) Var litt redd det ble litt langt, men det er likevel lettere å lese enn den på skravlesiden.

 

2) dakar.... sender en liten trøsteklem - selv om du IKKE syter altså!!!

 

3) Nå er jeg 18+4, kjenner spark hver dag, særlig på kveldene, har vært på to UL og skal på en tredje om to uker, men har enda ikke hørt hjertelyd.... skal til JM på mandag, skal be henne lete! Gleder meg :D

 

4) hun glemte å gi meg nøkkel rett og slett.... de har bare en hver de to, så jeg låner en innimellom når de vet at de kommer sent hjem og sånt. Igår glemte vi det rent ut... Ikke så lett å kopiere systemnøkler heller dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Veldig grei, i grunn - tenkte jeg skulle sende den til søsteren min, som lager kort, hun burde kunne få en hel ny serie ut av den:)

2) Takketakk!

3) Men med to UL er du vel ganske overbevist om at det virkelig er noe mer der inne enn overaktiv fantasi? Er fortsatt ikke helt trygg selv... Selv etter 5 positive gravi-tester:) Kanskje ta en til?

4) Da er det forståelig - systemnøkler suger. Tror sist vi låste døra var da vi var i Egypt i vår, det er forskjell på hvor man bor i landet:)

 

Ellers må jeg bare nevne elektrikeren vår - min helt. I går hadde han lagt inn tre-fase og nytt sikringssjkap oppe og blitt ferdig med stue og gang, og hadde koblet alt om slik at hver bidige kontakt hadde strøm, alle støpsler var satt i og til og med TV-dekoder-dvdspiller-kaoset vårt fungerte! For en mann... I dag skulle han ta kjøkken og soverom og opplegget ned til kjelleren, det bør bli ferdig i morgen senest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojess, gjett om jeg er :) Det trodde jeg da du hadde funnet ut by now?

 

ps: bare 20min til arbeidsdagens slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg har - det er bare så deilig å få det bekreftet:)

 

I beste LOTR-ånd vurderer jeg forøvrig å skifte navn til Mumakil etter kampelefantene som Sam er så begeistret for, både med henblikk på forventet kroppsstørrelse og hormonell kamplyst. Men er jo litt knyttet til SpongeBob, da..."SpongeBob Mumakil" er kanskje litt vel esoterisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... kanskje litt over the top.... men jeg skjønner jo godt hva du sikter til :)

 

Selv er jeg så blid og fornøyd idag, fikk oppgjøret fra hussalget igår og unnet meg en tur på H&M (mens jeg enda kan vettu, hehe). Nå sitter jeg fresh og fin på kontoret i ei fin, stram svart lang stretch-bukse + offwhite, tilsittende mammatopp, som tilsammen fremhever den nye sprettrumpa mi, de store puppene og den struttende magen :) I'm one big smokin' hot mamma!!!! hihi!

 

Jeg sitter i tillegg og rydder i kontorrekvisita-lageret, som tilfeldigvis er i de to skapene på min arbeidsplass. Det var et fullstendig kaos da jeg tok over her, nå er det ryddig, oversiktelig, systematisk og fint. Det ser ut til å bli sol i Trondheim, jeg skal på bim-cafe med 4 andre mager etter jobb, imorra er det fredag og jeg skal hjem til gubben og lilletrollet: livet er generelt herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres flott ut! Selv har jeg lang, trang t-skjorte med generøs utringning, og C-girl-jeans med deilig lavt liv. (Desverre kjøpte jeg dem for store, så etter en dags bruk er de totalt vasse-for-digre - må kanskje investere i tørketrommel?) Bredt belte under magen (se parentes over) og flate pumps - kjenner meg ikke så verst lekker jeg heller! Og shoppe skal jeg om to uker, hvis jeg får lov til å dra til London, da. Skal jo såklart fly BA, og de har litt panikk i dag etter hva jeg skjønner:) Hvis ikke blir det shopping i Oslo i stedet, går jo an det også! Ser forresten ut til at elektrikeren i alle fall ikke blir dyrere enn antatt, så har litt å shoppe for jeg også - er det ikke herlig å ha en unnskyldning til nye klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid herlig å ha unnskyldning til å shoppe :) Og du høres jo veldig lekker ut ja! Jeg er en mester på generøse utringninger - kanskje ikke så vanskelig med min cupstørrelse, men jeg sørger alltid for at de er innenfor det sømmelige men SAMTIDIG såpass at det er umulig for mannfolk å sikle og kvinnfolk å bli sjalu.... hahahahah jeg kødder litt jeg har egentlig ikke så god selvtillit som dette, jeg blir bare innmari stor i kjeften på nett :D

 

London høres jo helt herlig ut.... jeg har helga mi i Stavanger å se fram til jeg :) Har fått pressa inn en deit utafor Gardermoen med Gullemor i samme slengen, så jeg får tatt flest mulig når jeg først er på tur! Nå har jeg ei venninne i Ålesund som går iland for godt fra hurtigruta for å studere, så om jeg greier å finne et fly dit og så blir jo dette en riktig så innholdsrik høst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bare bra planlagt ut! Jeg var på tur i ferien, dro Oslo-Stavanger-Oslo for å besøke venner og familie, og det var bare herlig. Skal du alene eller med mann/Lilletroll? Må innrømme at noe av det jeg gleder meg mest til er å reise uten LT - han er herlig, men litt for aktiv til å sette pris på flyturer. Leke sisten på flyplasser for å slite ham ut før avreise står ikke høyt på lista over favorittaktiviteter, akkurat!

 

Og hvorfor ikke være stor i kjeften på nett, når man faktisk er (litt) anonym? Så lenge man ikke tar friheten ut i drittslenging, i alle fall - synes det er mye av det på skravlesiden for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser alene :) hihi... gleder meg innmari til å reise helt alene må jeg innrømme. Jeg og Hanne skal spise pizza, frekventere Stavangers kafeer, kose oss masse, og selv om jeg elsker lilletrollet mitt så er det litt godt med ferie også, så mamma får tatt seg inn litt innimellom :)

 

Jeg slenger aldri dritt, det ser jeg ikke poenget med. Skravlesiden befinner jeg meg kun innpå når jeg trnger masse svar på spmål - som f.eks. tips til bæreseler og slikt :)

 

Ringte forøvrig en butikk og spurte hva den nye babybjørn kostet - ca 950kr... det er jo j"#¤& dyrt, men.... alt for pappa'n :) Det er han som kommer til å bruke den selen, jeg liker det rett og slett ikke. Får vondt i ryggen og puppene er i veien. Vi har den "gamle" babybjørnen fra før. Tror du forresten jeg kan få en hundrelapp eller to hvis jeg selger den på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger med venninne høres herlig ut! Har plutselig blitt bedt om å kanskje dra til Bodø i morgen for å holde et foredrag, og kjente at det som fristet mest var tanken på tur uten barn! Har kanskje blitt litt mye meg og sønn de siste månedene, samme hvor høyt jeg elsker ham:) London er også bare venninne og meg, og så blir det Køben-Moskva-Køben noen uker etter set, så skal kanskje ikke klage for høylydt?

 

Må innrømme at vi arvet vår BabyBjørn, og var godt fornøyd med gammel modell, brukte den mest på reiser i grunn. Hva med å kjøpe den nye brukt? Det er jo to år siden den kom, sikkert noen som ikke har rukket å slite den ut og vil selge. Men da er det ikke _så_ fin pappapresang, da... Var tanken å bruke opp litt av overskuddet som ikke skal i Drømmekjøkken?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var rett og slett å gi kjæresten min en gave, jeg vet at han har veldig lyst på den nye babybjørnen, han brukte den gamle veldig mye men den nye har en ekstra sele som gir bedre støtte til ryggen. Han var storfornøyd når han gikk rundt med lilletuppa på magen, stolt som en hane, han riktig lyste der han gikk :) Vi jenter får jo så mye både oppmerksomhet og gaver når vi er gravid, jeg sitter her og tenker at pappa'n fortjener da sannelig en oppmerksomhet han også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, enig, enig! Han fortjener virkelig ny BabyBjörn. Har de den i en litt stilig utførelse også, kanskje? Noe med nagler og litt tribal-mønster burde vel kle familien godt:)

 

Kan man customize en BabyBjörn? _Der_ er det en utfordring... Og for en pappagave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimp my Babybjørn? hehehehehe.... genialt konsept da! Tror mange flere fedre ville bært rundt på ungene i customized bæreseler!

 

men ikke få for store forhåpninger til oss - vi er skremmende normale i utførelse både jeg og gubben :) Hm.... men jeg tror nok litt tribal-dekor ville vært ypperlig i vårt tilfelle ja! Kanskje det går an å kjøpe en enkel svart en, som jeg kan dekorere litt på egen hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som prøvde å skremme meg så voldsomt med tattiser og piercinger og greier??? Uansett, Pimp my BabyBjörn burde slå an som konsept, det. Tror faktisk jeg skulle prøvd selv, hadde ikke min kjære vært så særdeles A4 i stil. Vakker er han, don't get me wrong, men livet som sjømann frister ikke akkurat til de store mote-utskeielsene. Blir vel mer sydvesten jeg skal lete etter til LT i byen til uka:)

 

Men seriøst, det burde jo gått an å få til mye mer pimp my baby-stuff enn det jeg har sett? Jeg mener, du kan få fotballdrakter og logo-ting til nyfødt og oppover, men utenom sport og til nød Harley D? Dårlig... Her har vi et bra forretningskonsept for en distriktsbasert nettbutikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjøper et bæresjal så skal jo dette strengt tatt være overkommelig å få til.... det må da fins tekstilmaling? eller kanskje jeg ganske enkelt skal sy på et tribalmotiv på sjalet? jeg lukter julegave her......... hva kan vel være bedre å få i julegave for en kommende pappa enn et customized bæresjal, inspirert av PimpMyRide - et av yndlingsprogrammene hans?

 

ps: da vi bodde i Tyskland hadde de en egen tysk versjon: Pimp my Fahrrad.... hahahaha... sjitkult!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende... Så noen som mente at de færreste pappaer ville bruke bæresjal, men du mener han vil? Uansett - absolutt noe å bruke før-permisjonstiden til! Og du kan jo ringe Jesse James og få noe gode ideer? iPod-lomme, litt kjetting til å lenke fast lommeboka i, kanskje en nagle eller to? For å minne ham on favoritt-piercingene hans?

 

Sitter og ser på min elskede og tenker at det blir vel batikk eller LT-maling på oss, i så fall - han driver og maler hus og er dekket i lekre små røde og hvite fargeklatter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi jeg ser det levende for meg :) ble forresten litt sjalu da jeg leste sex-innlegget her på januarklubben... forestill deg at gubben sender deg i badekaret med et dameblad eller ei god bok, og når du kommer myk og føyelig opp av det varme vannet så har han lagt ungen, vaska kjøkkenet og servert ost og kjeks........ Gjett som hadde fått seg ei skikkelig avsuging da! For tida ser jeg ikke for meg bedre forspill omtrent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...